Whehehe, dat heeft er ook mee te maken met de opvallende tijd natuurlijk. Als je achter je pc zit dan observeer je alles wat je ogen zien maar je neemt het niet op. Als de tijd dan weer op 11:11 staat dan merk je het wel op en ga je kijken. Dat heeft er in ieder geval wel mee te maken volgens mij. Moet je maar eens opletten of je het alleen achter de pc hebt of ook op straat oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Het is niet een proces wat precies plaats gaat vinden op 21 december 2012. Het is een traag proces dat lang voor 2012 al in werking treed. De effecten zullen nu al langzaam merkbaar moeten worden. Ik weet niet of het 11:11 fenomeen er mee te maken heeft, maar sinds een paar maanden zie ik steeds weer 11:11. Erg vaag.
Uhmmm...was de start van de endgame op weg naar 2012 niet die kalender van de Maya's...?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:09 schreef UncleScorp het volgende:
11 doet mij dan weer denken aan de wtc-torens en 911 en uiteindelijk was dat toch de start van the endgame op weg naar 2012.
Uhmm nee ... de kalender van de Maya's = 2012quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:43 schreef CoolGuy het volgende:
Uhmmm...was de start van de endgame op weg naar 2012 niet die kalender van de Maya's...?
I see...maar als 9/11 de start van de laatste fase voor 2012 is, de laatste eindstrijd...wat gaat er volgens jou in 2012 gebeuren dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Uhmm nee ... de kalender van de Maya's = 2012
911 was de start van de laatste fase voor het 2012 is, de laatste eindstrijd.
Get things done before it's too late.
Hoe graag ik het ook zou willen weten ... maar ik ben geen visionair.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
wat gaat er volgens jou in 2012 gebeuren dan?
Wat zou je denken van niets?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen weten ... maar ik ben geen visionair.
torrentsites ftwquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:59 schreef onemangang het volgende:
Volgens 15 voorspellingen zou de wereld vergaan zijn in 2006. Weeeeeeer niet gebeurt. Je zou er toch moedeloos van worden.
http://www.religioustolerance.org/end_wrl1.htm
Maar ja 2012 is natuurlijk een mooi jaartal om goedgelovige lui nog een aantal jaartjes kaal te plukken met boeken, dvd's en andere 2012-shit. Opvallend dat eind-der-tijd voorspellingen bijna altijd plaats moeten vinden tijdens het leven van degenen die het voorspellen. Maar niet te dichtbij, natuurlijk.
Oeh, en de 2012 datum staat al een veel langere tijd vast dan die 'ik heb van de aliëns op planeet Sutzular 5 doorgechanneld gekregen dat iedereen haske dood gaat aan een spontane uitbarsting van exploderende genitaliën waardoor iedereen onvruchtbaar wordt en sterft.'- mensenquote:
Ja waar slaat je conclusie dan op dat ze things done willen krijgen voor het too late is? Jij weet dus ook niet wat er in 2012 gebeurd, maar je weet wel al dat 9/11 de start van 'de laatste eindstrijd'' was?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen weten ... maar ik ben geen visionair.
Toch was het jaar 2000 een aanzienlijk populairder jaartal als zijnde 'het jaar waarop alles zou eindigen'quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, en de 2012 datum staat al een veel langere tijd vast dan die 'ik heb van de aliëns op planeet Sutzular 5 doorgechanneld gekregen dat iedereen haske dood gaat aan een spontane uitbarsting van exploderende genitaliën waardoor iedereen onvruchtbaar wordt en sterft.'- mensen
Joah, het millenium hehquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef onemangang het volgende:
[..]
Toch was het jaar 2000 een aanzienlijk populairder jaartal als zijnde 'het jaar waarop alles zou eindigen'
Loop deze lijst maar eens na.
En dat is nou precies het punt. Het zijn oude beschavingen. Inmiddels hebben we een voortschrijdend inzicht ontwikkeld en er is niets wat erop wijst dat er in 2012 daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Hoe kan een oud volk met minder kennis dat dan wel weten? En kom nou niet ermee aan dat ze meer van sterrenkunde wisten dan wij, dat is onzin.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Joah, het millenium heh. Mooi rond getal, einde der tijden, rapture Shizzle. Satan die op straat komt en bliksem uit zijn ogen schiet naar alle zondaars terwijl de ware gelovigen ( whoever the fuck they are ) met celestiale escape-pods de dans ontspringen.
. 2012 is al een hele lange tijd de einddatum van verschilende oude beschavingen en niemand weet wat er nou eigenlijk gaat gebeuren, het is koffiedik kijken. Maar het zou me verbazen als er echt helemaal niets gebeurt eigenlijk. Ik heb nooit gelooft in die andere einde der tijden verhalen van new-age of religieuze fanatiekelingen maar deze gaat toch een stuk dieper. Het is gewoon een mysterieuze datum waar alles mee kan gebeuren van totale anarchie tot een subtiele verschuiving naar een ander inzicht in het leven en alles eromheen. Of helemaal niets natuurlijk.
Maar als er niets gebeurt vind ik het ook wel best hoor, begrijp me niet verkeerd.
de maya's doelden hier op de 11 jarige zon cyclus (buitensporige zonneflares) die op het einde van hen 5 th count (lange telling) calender zou optreden .quote:maar je weet wel al dat 9/11 de start van 'de laatste eindstrijd'' was?
Maar over dat verhaal is hier al eens gepost dat dat niet klopte. Ik zou alleen niet weten in welk topic dat dat was en de search is nou niet je van hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:35 schreef merlin693 het volgende:
[..]
de maya's doelden hier op de 11 jarige zon cyclus (buitensporige zonneflares) die op het einde van hen 5 th count (lange telling) calender zou optreden .
Wat ik zo uit mn blote bol kan herinneren was er iets met die cyclus aan de hand, die zou langer duren ofzo, waardoor er dus niets zou gebeuren (als er al iets met die zonneflares gaat gebeuren in 2012) in 2012, maar op een later tijdstip.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef merlin693 het volgende:
Wat klopte er niet aan dan ?
Ik heb deze info uit Gilbert en Cotterels "The Mayan Prophecies"
http://www.knowledge.co.uk/xxx/cat/mayan/
Check this, it's rap about ancient times... maar dan gewoon lekker in het hollands.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En dat is nou precies het punt. Het zijn oude beschavingen. Inmiddels hebben we een voortschrijdend inzicht ontwikkeld en er is niets wat erop wijst dat er in 2012 daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Hoe kan een oud volk met minder kennis dat dan wel weten? En kom nou niet ermee aan dat ze meer van sterrenkunde wisten dan wij, dat is onzin.
En wat moet dit precies bewijzen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Check this, it's rap about ancient times... maar dan gewoon lekker in het hollands.
Uh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:27 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
En dat is nou precies het punt. Het zijn oude beschavingen. Inmiddels hebben we een voortschrijdend inzicht ontwikkeld en er is niets wat erop wijst dat er in 2012 daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Hoe kan een oud volk met minder kennis dat dan wel weten? En kom nou niet ermee aan dat ze meer van sterrenkunde wisten dan wij, dat is onzin.
Lolquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Uh.. Dat hadden ze wel en het is geen onzin. Ze wisten van het bestaan van pluto af. Dat weten wij pas sinds de uitvinding van telescopen. Dus ja, ze wisten erg veel van sterrenkunde. Het spijt me dat jij dat onzin vindt maar dat doet er niets aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |