abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43604778
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
Gefeliciteerd sizzler .
Thanks.
quote:
Ga je nu de overheid van binnenuit verkleinen .
Mijn afdeling wordt juist groter. Maar dat is goed want dan heb ik later meer personeel onder me werken.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_43604864
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef tvlxd het volgende:
Ik zag vanochtend op de televisie een klein fragmentje van Rutte die het debat evalueerde. Jemig, wat een drol. Iets in de trant van: 'Die linkse partijen willen dingen en nu, tsss, ja, ha, blijkt dat er geen financiële onderbouwing is.' Zoiets. Het was in ieder geval behoorlijk drollerig. Ik zal het fragment even zoeken.
Ik vond de discussie sowieso vrij onduidelijk. De debaters volgens mij ook want ze grepen wel heel vaak terug op de klassieke beeldvorming van elkaar.
  donderdag 16 november 2006 @ 12:46:44 #103
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43604871
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:43 schreef tvlxd het volgende:
Ik zag vanochtend op de televisie een klein fragmentje van Rutte die het debat evalueerde. Jemig, wat een drol. Iets in de trant van: 'Die linkse partijen willen dingen en nu, tsss, ja, ha, blijkt dat er geen financiële onderbouwing is.' Zoiets. Het was in ieder geval behoorlijk drollerig. Ik zal het fragment even zoeken.
http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)1debat.avi_plain.xml
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  donderdag 16 november 2006 @ 12:49:09 #104
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43604959
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef Reya het volgende:
Moet jij eens om een uur of vier 's nachts in de toiletten van een gemiddelde kroeg kijken
Touché

Overigens zie ik vrouwen altijd zielig kotsen (alsof het einde is aangebroken). Mannen hebben er meer ervaring mee (ben zelf nooit een kotser geweest).
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef problematiQue het volgende:

En vrouwen doen weer een heleboel dingen niet/minder die mannen wel (vaak) doen.
Zoals?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 16 november 2006 @ 12:52:08 #105
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43605069
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef Napalm het volgende:
Zoals?
depressief zijn en zelfmoord plegen.
pi_43605084
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:44 schreef sizzler het volgende:
Thanks.
[..]

Mijn afdeling wordt juist groter. Maar dat is goed want dan heb ik later meer personeel onder me werken.
Dat leiding geven valt dan wel weer te rijmen met rechtse principes. Dat heft elkaar dan mooi op.

De overheid is toch een goed begin van een carrière. Zonder de hippe dingen uit het bedrijfsleven maar dat kan altijd later nog komen .
pi_43605131
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Goed. Ik ben aangenomen. Adviseur openbare orde en veiligheid. Komt er op neer dat ik kritiek op Remkes mag geven.
Dat mag geen uitdaging zijn .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 16 november 2006 @ 12:55:07 #108
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43605179
quote:
Ancient Crash, Epic Wave
The explanation is obvious to some scientists. A large asteroid or comet, the kind that could kill a quarter of the world’s population, smashed into the Indian Ocean 4,800 years ago, producing a tsunami at least 600 feet high, about 13 times as big as the one that inundated Indonesia nearly two years ago. The wave carried the huge deposits of sediment to land.

Most astronomers doubt that any large comets or asteroids have crashed into the Earth in the last 10,000 years. But the self-described “band of misfits” that make up the two-year-old Holocene Impact Working Group say that astronomers simply have not known how or where to look for evidence of such impacts along the world’s shorelines and in the deep ocean.
1 kernfysicus
  donderdag 16 november 2006 @ 12:56:21 #109
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43605212
quote:
'Breezersletje' haalt Van Dale
UTRECHT - Kom je als tienermeisje een tikje dom en ordi over? En lijk je daardoor gemakkelijk tot seks te verleiden? Niet getreurd, want je hebt toch maar mooi tot het nieuwe Van Dale Jaarboek taal geschopt als 'breezersletje' (naar het bij meisje populaire mixdrankje).

'Breezersletje' haalt Van Dale

Het is een van de 3650 nieuwe woorden die Van Dale samenbracht in het Jaarboek voor 2007.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43605213
quote:

[..]

Goed. Ik ben aangenomen. Adviseur openbare orde en veiligheid. Komt er op neer dat ik kritiek op Remkes mag geven.
Ben je een beetje laat. http://www.rtl.nl/(/actue(...)iebond_adviseert.xml
  donderdag 16 november 2006 @ 12:57:52 #111
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43605246
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:
Nou, dat gaat nog lastig worden hoor. BZK zit vol met lui als Argento die alles recht weten te breien
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef problematiQue het volgende:
Cijfers?

ZOu me niets verbazen, je trouwt met een lekker wijf en binnen 5 jaar is ze uitgezakt en heb je 3 jengelende etters aan je been. Dan moet je kiezen voor tussen twee slechten..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43605275
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Vrouwen zijn vaker depressief en plegen volgens mij ook meer zelfmoord.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:00:25 #113
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43605326
Mannen plegen meer zelfdoding en vrouwen doen meer pogingen. Dat komt omdat mannen agressievere en efficiëntere middelen gebruiken. Bij mannen blijft een depressie, die een zeer belangrijke risicofactor voor suïcidaal gedrag is, ook langer gemaskeerd omdat ze minder snel over hun emoties communiceren. Daardoor wordt de depressie vaak te laat herkend.

http://www.zelfmoordpreventie.be/algemeen/faq.php#vraag4
1 kernfysicus
pi_43605359
quote:
Uit wetenschappelijk onderzoek naar het vóórkomen van depressie blijkt dat tweemaal zoveel vrouwen als mannen lijden aan een depressie. Hoe zit het nu met dat cijfer van tweemaal zoveel depressieve vrouwen als mannen? Vermoedelijk ligt de waarheid hiervan in het midden. Vrouwelijke hormonen kunnen inderdaad een emotionele instabiliteit veroorzaken. Daarnaast praten vrouwen makkelijker over hun gevoelens, ook met de huisarts. Hierdoor worden depressieve klachten eerder door de huisarts opgemerkt.
pi_43605398
Smerige, smerige...
pi_43605460
En bij de kapster.
pi_43605510
quote:

[..]

pi_43605629
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

!
pi_43605973
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Napalm het volgende:

Tijdens werkoverleg bij de collega naast je?
ICT .
quote:
[..]

Kom ik nooit.
Zeg nooit nooit, Napalm..
quote:
Bron?

http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o2068n17541.html
quote:
Mannen snijden& krassen niet, kotsen geen eten uit.
quote:
Een op de zes Nederlanders heeft ooit problemen met alcoholmisbruik en
alcoholafhankelijkheid gehad, een op de twaalf de afgelopen 12 maanden.
Misbruik en afhankelijkheid van drugs kwamen minder vaak voor, namelijk
samen bij 3% van de bevolking ooit in het leven.
Daarnaast zijn er tal van andere psychische stoornissen, zoals eetstoornissen
(boulimie en anorexia nervosa) en psychoses (bijvoorbeeld schizofrenie),
maar die zijn veel zeldzamer.
bron NEMESIS
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_43606267
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:49 schreef Napalm het volgende:

Zoals?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 16 november 2006 @ 13:33:37 #121
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43606330
SPOILER
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef sigme het volgende:

ICT .
Een kleine moeite toch?
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef sigme het volgende:

Zeg nooit nooit, Napalm..
Das waar. Vorig jaar op de kerstmarkt geweest.
quote:
Zijn dat geen mongooltjes?
pi_43606382
Ik dacht trouwens dat Maxim en FHM met hun artikelen over seks iets typisch mannelijks was, totdat een vriendin van me de viva liet zien! Daar doen ze precies hetzelfde! Allemaal naaktfoto's van mannen en stelletjes die over seks praten! Blijkbaar zijn de verschillen toch niet zo groot.
  donderdag 16 november 2006 @ 13:37:58 #123
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_43606457
Feli Sizzler!

Ik vond het debat gisteren wel aardig trouwens. Heb nu iig wel mijn definitieve keuze gemaakt voor 22 november.

De viva is toch ook dat blad waarbij je gratis een vibrator krijgt als je lid (whehehe) wordt?
  donderdag 16 november 2006 @ 13:38:29 #124
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43606475
quote:
Op donderdag 16 november 2006 13:35 schreef sizzler het volgende:
Ik dacht trouwens dat Maxim en FHM met hun artikelen over seks iets typisch mannelijks was, totdat een vriendin van me de viva liet zien! Daar doen ze precies hetzelfde! Allemaal naaktfoto's van mannen en stelletjes die over seks praten! Blijkbaar zijn de verschillen toch niet zo groot.
ik las vroeger thuis de yes mee.

Daar stonden allemaal brieven in als:

• Ik heb seks met mn vader, is dat normaal?
  • Ik heb een stuk worst ergens in gestoken en die brak af. Nu heb ik pijn, moet ik naar de dokter?
  • Vd zomer had in onbeschermde seks met mn vriendje. Ik ben al 6maanden neit ongesteld en mn buik wordt dikker. Ben ik zwanger?
  • You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
    pi_43606488
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
    Feli Sizzler!
    Thanks.
    quote:
    De viva is toch ook dat blad waarbij je gratis een vibrator krijgt als je lid (whehehe) wordt?
    Vandaar dat die vriendin van me hem had.
    pi_43606494
    pi_43606588
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:33 schreef Napalm het volgende:
    SPOILER
    Licht eens toe?
    quote:
    [..]

Een kleine moeite toch?
    Ik vermoed dat een kleine aanraking volstaat, dat wel.
    quote:
    Zijn dat geen mongooltjes?
    Nee, maar die zijn er wel in meegenomen.

Er is een theorie, hoe geaccepteerd die is weet ik niet, dat de hoge hoeveelheid (ernstig) geestelijk gestoorde mannen de keerzijde is van de hoge hoeveelheid bijzonder intelligente mannen. Het is beide vaak een vorm van monomanie.
    pi_43606643
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:38 schreef Napalm het volgende:

[..]

ik las vroeger thuis de yes mee.

Daar stonden allemaal brieven in als:

• Ik heb seks met mn vader, is dat normaal?
  • Ik heb een stuk worst ergens in gestoken en die brak af. Nu heb ik pijn, moet ik naar de dokter?
  • Vd zomer had in onbeschermde seks met mn vriendje. Ik ben al 6maanden neit ongesteld en mn buik wordt dikker. Ben ik zwanger?
  • Ik heb de webber nooit open durven slaan. De yes ook niet trouwens. Huuh!
      donderdag 16 november 2006 @ 13:48:30 #129
    54772 Silmarwen
    pi_43606776
    Ik was meer van de hitkrant. De Break-out vonden mijn ouders onnodig omdat daar blote mensen in stonden. Wat ben ik toch een wel opgevoed meisje.
    pi_43606864
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:48 schreef Silmarwen het volgende:
    Ik was meer van de hitkrant. De Break-out vonden mijn ouders onnodig omdat daar blote mensen in stonden. Wat ben ik toch een wel opgevoed meisje.
    Hitkrant had ik ook . En met broertje & zusje de Tina en de Robbedoes. Die ranzige blaadjes bestonden toen nog helemaal niet geloof ik.

Wat ga je stemmen?
    pi_43607049
    Honden !

Ik heb vanmorgen half slapende in boxershort in de tuin mijn rechter grote teen ontveld en mijn rechter middelvinger gekneusd in een poging mijn hond naar binnen te krijgen.

Wat een trieste vertoning was dat...
      donderdag 16 november 2006 @ 13:58:42 #132
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43607108
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:48 schreef Silmarwen het volgende:
    Wat?! een vrouw in POL?!

Wil je wat drinken? Wie ben je?
    Ga je mee stappen?
    Heb je een vriendje?
    ben je al 18?

Pics ?

donderdag 16 november 2006 @ 13:59:21 #133
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_43607133
    Ze is getrouwd, dus ze zoekt nog een minnaar
      donderdag 16 november 2006 @ 13:59:52 #134
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43607146
    Voel je niks van.
    pi_43607220
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:59 schreef Napalm het volgende:
    Voel je niks van.
    Zo'n minnaar zoekt ze waarschijnlijk niet.
      donderdag 16 november 2006 @ 14:03:55 #136
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43607262
    Vrouwen hebben seks alleen als machtsmiddel dus dat maakt toch niet uit.
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Licht eens toe?
    Fanatsieloos voor een fantasaresse.
    quote:
    Ik vermoed dat een kleine aanraking volstaat, dat wel.
    Grote dingen hebben een grote aanraking nodig.
    quote:
    Er is een theorie, hoe geaccepteerd die is weet ik niet, dat de hoge hoeveelheid (ernstig) geestelijk gestoorde mannen de keerzijde is van de hoge hoeveelheid bijzonder intelligente mannen. Het is beide vaak een vorm van monomanie.
    monomanie?

Maar als je zegt dat mannen intelligenter zijn zal ik het niet ontkennen. Vrouwen schaken niet eens (muv mn nichtje) dus dat zegt genoeg.
    pi_43607341
    Wat een seksuele frustratie, Napalm.
      donderdag 16 november 2006 @ 14:06:42 #138
    158292 problematiQue
    pi_43607355
    Balkenende desnoods met Wilders en Pastors regeren

na 22 november hebben we óf een sterk naar links neigende regering, óf een rechtse tegenpool daarvan, elke versie daartussen wordt stelselmatig de nek omgedraaid lijkt het.
    pi_43607446
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef problematiQue het volgende:

na 22 november hebben we óf een sterk naar links neigende regering, óf een rechtse tegenpool daarvan, elke versie daartussen wordt stelselmatig de nek omgedraaid lijkt het.
    Gelukkig maar.. nog 4 jaar pretensieloze eenheidsworst levert nog niets op.
    Welke uithoek er ook aan de macht komt, het levert in ieder geval de kans op nieuwe experimenten op. Dat dat niet altijd leuk zal zijn geeft niet, zonder proberen kom je sowieso nergens.
      donderdag 16 november 2006 @ 14:09:22 #140
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_43607462
    quote:

Ik moet het eerst nog zien. Verkiezingsretoriek hoeft niet noodzakelijk ook nagevolgd te worden
      donderdag 16 november 2006 @ 14:10:52 #141
    158292 problematiQue
    pi_43607517
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik moet het eerst nog zien. Verkiezingsretoriek hoeft niet noodzakelijk ook nagevolgd te worden
    true, maar PvdA en CDA lijkt mij vrij uitgesloten, beide partijen zouden hun geloofwaardigheid verliezen tov de kiezer.
      donderdag 16 november 2006 @ 14:11:44 #142
    54772 Silmarwen
    pi_43607540
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 13:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

Wat?! een vrouw in POL?!

Wil je wat drinken?
    Nou een lekkere rode wijn gaat er wil in ja.
    quote:
    Wie ben je?
    Silmarwen, maar dat leek me duidelijk
    quote:
    Ga je mee stappen?
    Stappen is passé.
    quote:
    Heb je een vriendje?
    Nee, wel een man, maar dat telt niet toch?
    quote:
    Ben je al 18?
    Voor jou wel, maar niet aan mijn mamma vertellen hoor.
    quote:
    Pics ?
    Als je hier nou zo'n 3 jaar terug was geweest had je zelfs leuke pics kunnen zijn.

Kusjes,

Sil
      donderdag 16 november 2006 @ 14:12:46 #143
    10841 Napalm
    Brandbarbaar
    pi_43607570
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef Autodidact het volgende:
    Wat een seksuele frustratie, Napalm.
    Jongen, ik zou niet in mijn buurt bukken..
    quote:

AH, een echte keuze. Nooit meer pappen en nathouden
      donderdag 16 november 2006 @ 14:13:16 #144
    54772 Silmarwen
    pi_43607587
    Het is toch allang duidelijk dat CDA/VV een minderheidskabinet gaan vormen. CDA mag eerst, kan geen meerderheid vormen. Dan mag de PvdA of SP, maar ik ga uit van de eerste, die kan geen kabinet vormen. Dan is de zet weer aan het CDA en tada, CDA/VVD. Ik denk dat we hier 4 formateurs voor nodig hebben en dat dit de langste formatie ooit wordt.
    pi_43607616
    quote:
    Vermiste patiënt zit op de wc
    Uitgegeven op donderdag 16 november 2006 om 13:48:36
    print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Een 48-jarige patiënt die sinds woensdag werd vermist, is donderdag teruggevonden op het toilet van de polikliniek van een revalidatiecentrum in Goes. De man uit het Zeeuwse Veere heeft een deel van de nacht op de wc doorgebracht, zegt de directeur van de kliniek.

De man is deels verlamd na een hersenbloeding. Hij verdween woensdag rond 13.30 uur. Na een zoektocht binnenshuis werd de politie ingeschakeld, die de omgeving van de kliniek afzocht met onder meer een helikopter en een speurhond. Dat leverde niets op. Donderdag werd de man rond 06.00 uur gevonden op het toilet.

Volgens de directeur is het toilet woensdag doorzocht, maar zat de man daar toen nog niet. Door zijn handicap bleek hij niet in staat het alarm te activeren.
    Allah Al Watan Al Malik
      donderdag 16 november 2006 @ 14:14:28 #146
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_43607625
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:10 schreef problematiQue het volgende:

[..]

true, maar PvdA en CDA lijkt mij vrij uitgesloten, beide partijen zouden hun geloofwaardigheid verliezen tov de kiezer.
    Nou ja, CDU en SPD hebben uiteindelijk ook een regering gevormd. Alhoewel beeldvorming wel steeds belangrijker aan het worden is.
      donderdag 16 november 2006 @ 14:14:58 #147
    54772 Silmarwen
    pi_43607645
    Mutant!
    pi_43607665
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Silmarwen het volgende:
    Mutant!
    O Silletje! Hoe is het met je!
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_43607688
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

O Silletje! Hoe is het met je!
    Nodig haar uit voor de meet...
      donderdag 16 november 2006 @ 14:17:29 #150
    158292 problematiQue
    pi_43607732
    quote:
    Op donderdag 16 november 2006 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
    Het is toch allang duidelijk dat CDA/VV een minderheidskabinet gaan vormen. CDA mag eerst, kan geen meerderheid vormen. Dan mag de PvdA of SP, maar ik ga uit van de eerste, die kan geen kabinet vormen. Dan is de zet weer aan het CDA en tada, CDA/VVD. Ik denk dat we hier 4 formateurs voor nodig hebben en dat dit de langste formatie ooit wordt.
    (plausibele) meerderheden zijn inderdaad ver te zoeken bij de huidige peilingen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')