lijst EHBOquote:Op woensdag 15 november 2006 21:09 schreef Autodidact het volgende:
Nee man. Klappen, schreeuwen en hopelijk vechten.
Link?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Momitsu het volgende:
Ik kan er gewoon niet meer na kijken met al die idioten in de zaal. Gadver.
Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar ik moest hierbij denken aan de opmerking van Balkenende over werknemers in de zorg. Ze hoeven niet (nog) harder te gaan werken, maar ze moeten "leuker" gaan werken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:11 schreef sizzler het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet werken.
Nou, aan de zorg wordt hard gewerkt. Een vriendin van me studeert voor verpleegster en krijgt haar studie betaald, haar boeken, een flink salaris als stagevergoeding en in de maanden dat ze niet hoeft te werken krijgt ze 400 euro per maand zakgeld! En als ze haar diploma heeft hoeft ze niets terug te betalen, sterker nog: ze hoeft nieteens bij het ziekenhuis te werken dat haar nu sponsord! Die is binnen voor ze uberhaupt begint! bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet dat het er iets mee te maken heeft, maar ik moest hierbij denken aan de opmerking van Balkenende over werknemers in de zorg. Ze hoeven niet (nog) harder te gaan werken, maar ze moeten "leuker" gaan werken..
Oh... dat is dus "leuker" werken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nou, aan de zorg wordt hard gewerkt. Een vriendin van me studeert voor verpleegster en krijgt haar studie betaald, haar boeken, een flink salaris als stagevergoeding en in de maanden dat ze niet hoeft te werken krijgt ze 400 euro per maand zakgeld! En als ze haar diploma heeft hoeft ze niets terug te betalen, sterker nog: ze hoeft nieteens bij het ziekenhuis te werken dat haar nu sponsord! Die is binnen voor ze uberhaupt begint! bij wijze van spreken
Oh, Jezus, je mag gaan sms'en.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef Slam het volgende:
wat een kutprogramma van de kro zeg, zaal vol schreeuwende idioten, die politici die hun zinnnen nooit afmaken of de andere schreeuwt alweer
tenekrommend
maar ff naar ned2 gezapt, wouter bos interview dat was wel leuk
Ervaring mee?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef sizzler het volgende:
En waarom praat Agnes Kant als een Rotterdamse heroinehoer?
kut, ik moet rectificerenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:32 schreef zakjapannertje het volgende:
Schiphol in Zee, naast Zalm heeft Verdonk ook een gat in de hand
Zo ziet ze er ook uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef sizzler het volgende:
En waarom praat Agnes Kant als een Rotterdamse heroinehoer?
http://www.planetark.org/(...)wsid/38943/story.htmquote:French 2007 Polls to be "Green" Whoever Wins
PARIS - In a small way, all French votes will be "green" whoever wins presidential and parliamentary elections next spring.
For Interior Minister Nicolas Sarkozy, whose ministry organises the poll, has ordered all 42 million envelopes in which voters place their vote before casting their ballot be made of 100 percent recycled paper.
According to the ministry, 10,000 tonnes of election materials -- ballots and candidates' official election addresses -- are likely to be produced for the 2007 polls, the equivalent of 200,000 trees.
In a statement Sarkozy, who hopes to represent the right in next year's race, has also proposed changing the election code to make reimbursement for election materials conditional on their being printed on ecologically produced paper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |