Prima, ik zal er geen traan om latenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een linkse coalitie, dan is het maar eens tijd om te emigreren.
* NT-T.BartMan eensch isquote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat denk ik dus niet. Marijnissen kan zetels afpakken van Wilders en Pastors. Ligt ook dicht bij elkaar: extreem-links en extreem-rechts.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Chewie het volgende:
Welke linkse coalitie zit TS dan voorzich? SP staat wel op forse winst maar dat komt vooralsnog alleen nog maar bij de andere linkse partijen vandaan.
De derde is nog geen premier. Nog niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
Ik ook niet ... liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Prima, ik zal er geen traan om laten
Ik zie geen verschillenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
Aanstellerquote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dan heb je het over 5 a 6 zetels en waar haal je dat vandaan? Als je de peilingen namelijk moet geloven blijft links zo rond de 65 a 70 zetels en komt de winst van de SP vooral van links aangezien de linkse oppositie al tijden rond 65 a 70 zetels zitten.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Marijnissen kan zetels afpakken van Wilders en Pastors.
Gelukkig zal dit nooit plaats vinden, maar echt hij heeft een punt.quote:
Links + ChristenUnie. Rouvoet staat te popelen om minister te worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan heb je het over 5 a 6 zetels en waar haal je dat vandaan? Als je de peilingen namelijk moet geloven blijft links zo rond de 65 a 70 zetels en komt de winst van de SP vooral van links aangezien de linkse oppositie al tijden rond 65 a 70 zetels zitten.
Wellicht maar niet met de SP, CU is overigens rechtser dan CDA en VVD bijelkaar. Ook denk ik niet dat de PvdA staat te popelen om mee te doen als ze een dikke nederlaag leiden tegen het CDA en de SP.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Links + ChristenUnie. Rouvoet staat te popelen om minister te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |