Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
Als we even doorfilosoferen op dat vraagstuk kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat staten gewoon grotere vissen zijn wat dit betreft idd.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kan iemand mij uitleggen wie de grotere misdadiger is?
de TBS-er die ontsnapt of justitie en psychiaters die de TBS-ers steeds weer loslaten in de maatschappij?
volgens teletekst 1.78mquote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee nog beter! "Hen"Of "Mul" voor vrienden. Of Gekke Henkie
![]()
Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
Ja ik las hetquote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.
Hej de zo overbekende kop in zand steek methode.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef Klonk het volgende:
Het kan trouwens nog veel erger, er was vorige week op BBC1 een documantaire over hoe dit soort gevallen in Engeland worden aangepakt, als ze braaf zijn geweest gaan ze daar naar zgn hostels midden in woonwijken, en dan maakt het weinig uit wat je hebt uitgevreten, of je nu een moordenaar of een pedofiel, alles kan.
En het personeel in dat soort hostels staat machteloos ze mogen de bewoners of hun kamers niet onderzoeken, en die gasten die doen gewoon waar ze zin in hebben, een of andere zware jongen dreef vanuit zijn kamer in zo'n hostel zijn zaken, drugshandel en om wat bij te verdienen was hij ook nog pooier van een aantal vrouwelijke medebewoners.
En een veroordeelde pedofiel die daar alleen mocht zitten als hij in de gaten zou worden gehouden, kon ook doen en laten waar hij zin in had, hing de hele dag bij kinderen rond, maakte foto's van ze, en op het moment dat undercover reporter zich melde had de politie het te druk met andere dingen, pas toen hij zich zelf te kennen gaf als een bbc reporter gebeurde er iets....
Dus het kan nog veel erger....
ik heb me net helemaal de pleuris gezocht, maar ik kan niets meer vinden, ik begin ook te twijfelen of wel in Horizon was, ik ga verder zoeken.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:47 schreef A_L_N_F het volgende:
heb je een linkje naar die docu klonk?
Dan was ie vast weer op weg naar huis.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:21 schreef problematiQue het volgende:
Ik werk naast Zuidplein en een collega zegt net dat heel Zuidplein (metrostation & winkelcentrum in Rotterdam-Zuid) is afgezet omdat hij daar is gesignaleerd...
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan was ie vast weer op weg naar huis.Metrostation Poortugaal zit toch ook op de Erasmuslijn.
lekker danquote:Zestig tips over ontsnapte tbs'er
Het Rotterdamse Zuidplein is vrijdagmiddag door de recherche onderzocht op de aanwezigheid van de ontsnapte tbs'er Hendrik Muller.
uitgegeven: 14:11 17-11-2006 gewijzigd: 14:11 17-11-2006
Het Zuidplein werd niet afgesloten, maar wel stonden agenten bij alle ingangen om te controleren. De politie kwam in actie na een anonieme tip dat de ontsnapte tbs'er daar gesignaleerd was. Voorzover bekend is Muller niet gezien.
Bij de politie zijn donderdag zestig tips binnengekomen over Muller. Een woordvoerster van het landelijk parket heeft dat vrijdag gezegd. De tips komen uit het hele land.
De zedendelinquent zat vast in tbs-instelling De Kijvelanden in Poortugaal. Hij ontsnapte woensdag tijdens een begeleid bezoek aan een begraafplaats in Heerlen aan het toezicht van zijn ongewapende begeleiders. Justitie verklaarde woensdag tegen media dat de man ,,geen groot gevaar vormde'' maar vertelde de politie in Duitsland dat de man ,,ziekelijk gewelddadig'' is.
Donderdagmiddag werd een opsporingsbericht uitgezonden waarin zijn naam werd genoemd en een foto werd getoond. Justitie sprak de vrees uit dat de man zich opnieuw schuldig kan maken aan een misdrijf.
Och, we hebben het toch alleen maar over een vermogensdelict, dus waar hebben we het over? Move along people...quote:Justitie sprak de vrees uit dat de man zich opnieuw schuldig kan maken aan een misdrijf.
en een zedendelict.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Och, we hebben het toch alleen maar over een vermogensdelict, dus waar hebben we het over? Move along people...![]()
Ja maar hij was ongevaarlijk he, dat je dat wel even in je achterhoofd houdtquote:
Oh ja, da's waar ja. De bewakers waren daarom ook onbewapend. Ze hadden hem nog wel een snoepje beloofd als hij braaf zou blijven bij ze.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar hij was ongevaarlijk he, dat je dat wel even in je achterhoofd houdt![]()
Idd, en ook: hoe kun je nou verwachten dat een geestelijk gestoord persoon bij nota bene een grafbezoek zal besluiten weg te rennen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ja. De bewakers waren daarom ook onbewapend. Ze hadden hem nog wel een snoepje beloofd als hij braaf zou blijven bij ze.
Ja dat is wel een hele goeie opmerking.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij is het meer nieuws als er eentje niet ontsnapt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |