abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43610509
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:
Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.
pi_43610512
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef A_L_N_F het volgende:
kan iemand mij uitleggen wie de grotere misdadiger is?

de TBS-er die ontsnapt of justitie en psychiaters die de TBS-ers steeds weer loslaten in de maatschappij?
Als we even doorfilosoferen op dat vraagstuk kun je niet anders dan tot de conclusie komen dat staten gewoon grotere vissen zijn wat dit betreft idd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43610535
Oh hij is 1.78. Dat valt weer mee dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43610559
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee nog beter! "Hen" Of "Mul" voor vrienden. Of Gekke Henkie

Hoe groot zou ie zijn trouwens? Als ik zo naar die foto kijk zie ik echt een ENORME vent voor me.
volgens teletekst 1.78m

http://teletekst.nos.nl/?147-02
pi_43610560
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Op het politiebericht zag ik net dat ie 1,78 m is, niet zo groot dus.
Ja ik las het Even doorklikken op teletekst.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 16 november 2006 @ 16:04:08 #66
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43611285
Het kan trouwens nog veel erger, er was vorige week op BBC1 een documantaire over hoe dit soort gevallen in Engeland worden aangepakt, als ze braaf zijn geweest gaan ze daar naar zgn hostels midden in woonwijken, en dan maakt het weinig uit wat je hebt uitgevreten, of je nu een moordenaar of een pedofiel, alles kan.

En het personeel in dat soort hostels staat machteloos ze mogen de bewoners of hun kamers niet onderzoeken, en die gasten die doen gewoon waar ze zin in hebben, een of andere zware jongen dreef vanuit zijn kamer in zo'n hostel zijn zaken, drugshandel en om wat bij te verdienen was hij ook nog pooier van een aantal vrouwelijke medebewoners.

En een veroordeelde pedofiel die daar alleen mocht zitten als hij in de gaten zou worden gehouden, kon ook doen en laten waar hij zin in had, hing de hele dag bij kinderen rond, maakte foto's van ze, en op het moment dat undercover reporter zich melde had de politie het te druk met andere dingen, pas toen hij zich zelf te kennen gaf als een bbc reporter gebeurde er iets....

Dus het kan nog veel erger....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_43611523
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef Klonk het volgende:
Het kan trouwens nog veel erger, er was vorige week op BBC1 een documantaire over hoe dit soort gevallen in Engeland worden aangepakt, als ze braaf zijn geweest gaan ze daar naar zgn hostels midden in woonwijken, en dan maakt het weinig uit wat je hebt uitgevreten, of je nu een moordenaar of een pedofiel, alles kan.

En het personeel in dat soort hostels staat machteloos ze mogen de bewoners of hun kamers niet onderzoeken, en die gasten die doen gewoon waar ze zin in hebben, een of andere zware jongen dreef vanuit zijn kamer in zo'n hostel zijn zaken, drugshandel en om wat bij te verdienen was hij ook nog pooier van een aantal vrouwelijke medebewoners.

En een veroordeelde pedofiel die daar alleen mocht zitten als hij in de gaten zou worden gehouden, kon ook doen en laten waar hij zin in had, hing de hele dag bij kinderen rond, maakte foto's van ze, en op het moment dat undercover reporter zich melde had de politie het te druk met andere dingen, pas toen hij zich zelf te kennen gaf als een bbc reporter gebeurde er iets....

Dus het kan nog veel erger....
Hej de zo overbekende kop in zand steek methode.
Gebruikt vinger en port Klonk in oog, shit lukt niet eerst die eikenhouten balk eruit vissen.

Srry dude maar WFT heeft en ander land te maken met de shit die we hier hebben, sterker nog WTF maakt het uit dat het daar erger is ?!?!!??

Ons rechtssysteem faalt keer op keer aan alle kanten. Dit is weer het zoveelste bewijs dat de knuffelbrigades opgeheven moeten worden en de knuffel subsidie trekkende clubjes verbannen moeten worden uit elke stad,dorp en gemeente wat een weggegooid geld is dit.

Nee laten we mr maar TBS geven want de bak zit vol. Yeah Right !
De chain gang invoeren, laat ze maar werken voor hun eten tv etc in de bak, tjeemig wat een softies heft dit land geproduceert. freaking amazing
  donderdag 16 november 2006 @ 16:12:00 #68
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43611587
dit heeft niets met dit land te maken, wou alleen maar aangeven dat ons systeem welliswaar verrot is maar dat het nog veel verrotter kan zijn, en die eikenhouten balk had ik graag weer terug, ben met een verbouwing bezig
pi_43611776
zo verrot is het in the uk ook weer niet om Gordon ramsey maar s aan te halen die ook uit de estate's komt.

En naar die balk kan je fluiten daar heb ik al een baseball bat van gedraait om evt. ontsnapte tbs'ers fatsoen bij te brengen.
  donderdag 16 november 2006 @ 16:25:39 #70
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43612150
  donderdag 16 november 2006 @ 17:47:17 #71
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43615007
heb je een linkje naar die docu klonk?
ik ben lief :)
  donderdag 16 november 2006 @ 17:49:08 #72
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43615073
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:47 schreef A_L_N_F het volgende:
heb je een linkje naar die docu klonk?
ik heb me net helemaal de pleuris gezocht, maar ik kan niets meer vinden, ik begin ook te twijfelen of wel in Horizon was, ik ga verder zoeken.
pi_43615256
Die psychopatische TBS'ers moeten toch ook aan hun trekken komen! Doe niet zo eng rechts joh! Hoe zou jij je voelen als je een extreme drang tot moorden/verkrachten had en je mocht van deze rechtse kapitalistische schurkenstaat nooit een dagje uit om iemand te vermoorden/verkrachten? Nou?
pi_43616574
Och hij is een is kilometer of 8 hiervandaan onstsnapt
Als ik hem zie schop ik hem wel
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:21:20 #75
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43633577
Ik werk naast Zuidplein en een collega zegt net dat heel Zuidplein (metrostation & winkelcentrum in Rotterdam-Zuid) is afgezet omdat hij daar is gesignaleerd...

[ Bericht 3% gewijzigd door problematiQue op 17-11-2006 12:49:08 ]
pi_43635948
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:21 schreef problematiQue het volgende:
Ik werk naast Zuidplein en een collega zegt net dat heel Zuidplein (metrostation & winkelcentrum in Rotterdam-Zuid) is afgezet omdat hij daar is gesignaleerd...
Dan was ie vast weer op weg naar huis. Metrostation Poortugaal zit toch ook op de Erasmuslijn.
pi_43636783
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan was ie vast weer op weg naar huis. Metrostation Poortugaal zit toch ook op de Erasmuslijn.

Op Zuid hebben we nog niet genoeg gestoorden, dus dat komt ook goed uit.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:45:14 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_43636927
quote:
Zestig tips over ontsnapte tbs'er
Het Rotterdamse Zuidplein is vrijdagmiddag door de recherche onderzocht op de aanwezigheid van de ontsnapte tbs'er Hendrik Muller.

uitgegeven: 14:11 17-11-2006 gewijzigd: 14:11 17-11-2006

Het Zuidplein werd niet afgesloten, maar wel stonden agenten bij alle ingangen om te controleren. De politie kwam in actie na een anonieme tip dat de ontsnapte tbs'er daar gesignaleerd was. Voorzover bekend is Muller niet gezien.

Bij de politie zijn donderdag zestig tips binnengekomen over Muller. Een woordvoerster van het landelijk parket heeft dat vrijdag gezegd. De tips komen uit het hele land.

De zedendelinquent zat vast in tbs-instelling De Kijvelanden in Poortugaal. Hij ontsnapte woensdag tijdens een begeleid bezoek aan een begraafplaats in Heerlen aan het toezicht van zijn ongewapende begeleiders. Justitie verklaarde woensdag tegen media dat de man ,,geen groot gevaar vormde'' maar vertelde de politie in Duitsland dat de man ,,ziekelijk gewelddadig'' is.

Donderdagmiddag werd een opsporingsbericht uitgezonden waarin zijn naam werd genoemd en een foto werd getoond. Justitie sprak de vrees uit dat de man zich opnieuw schuldig kan maken aan een misdrijf.
lekker dan
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_43642476
quote:
Justitie sprak de vrees uit dat de man zich opnieuw schuldig kan maken aan een misdrijf.
Och, we hebben het toch alleen maar over een vermogensdelict, dus waar hebben we het over? Move along people...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43642519
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Och, we hebben het toch alleen maar over een vermogensdelict, dus waar hebben we het over? Move along people...
en een zedendelict.
pi_43642868
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:36 schreef Alicey het volgende:

[..]

en een zedendelict.
Ja maar hij was ongevaarlijk he, dat je dat wel even in je achterhoofd houdt
pi_43642927
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja maar hij was ongevaarlijk he, dat je dat wel even in je achterhoofd houdt
Oh ja, da's waar ja. De bewakers waren daarom ook onbewapend. Ze hadden hem nog wel een snoepje beloofd als hij braaf zou blijven bij ze.
pi_43643010
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ja. De bewakers waren daarom ook onbewapend. Ze hadden hem nog wel een snoepje beloofd als hij braaf zou blijven bij ze.
Idd, en ook: hoe kun je nou verwachten dat een geestelijk gestoord persoon bij nota bene een grafbezoek zal besluiten weg te rennen?
pi_43643771
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij is het meer nieuws als er eentje niet ontsnapt..
Ja dat is wel een hele goeie opmerking.
Audaces fortuna juvat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')