Nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Aangekondigd? Ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Oksel het volgende:
"Foebel"
Stomme vraag: Zijn er al spellen die online gaan?
Wii 126 - binnen de evolutie is een maand niet lang...m...quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Knucklezz het volgende:
ben ik nou de enigste die ziet dat er naar deel 125 deel 127 komt.. ? waar is 126?
En het is enige.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef RipCore het volgende:
De OP is kut want deel 126 staat er niet bij.
fixed.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:00 schreef BMH het volgende:
Wii heeft gewoon een matige launch... Net zoals alle consoles een matige launch hebben. Vaak is er maar 1 game die je echt moet kopen, en dat is dit keer Zelda.
2007 is het jaar van de wii: Metroid, Mario Galaxy, Smash Bros en meer
Mariokartquote:Op woensdag 15 november 2006 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game is Monkey Ball mensen!MONKEY. BALL.
quote:Nieuws: Er komen geen speelbare demopods in de Nederlandse winkels... Enkel tv's die filmpjes afspelen!
quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef CrazyRay het volgende:
ff een qoute van het vorige topic:
[..]
Jawel, 4 speelbare demo units bij de FRS
En de eerste leveringen in december zullen zwaaaaar tegenvallen. Ik krijg er in mijn filiaal 2 stuks binnen die meteen voor het personeel is.
Vond het btw jammer dat COD3 niet te spelen was. En ff de gozers van Gammo uitgelachen dat ze niet konden honkballen
Das geen launchgame eiquote:
Nee, ja, je beantwoord die vraag in de volgende vraag, ja.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Was dat niet Wing Island? Of het zou ook onderdeel kunnen worden van Wii Motorsportsquote:Op woensdag 15 november 2006 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das geen launchgame ei
Zit Wii Airplane trouwens bij Wii Play? Nee he? Wat is Wii Airplane dan? Nog steeds de techdemo voor een toekomstige Pilot Wings?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |