quote:
Op zaterdag 18 november 2006 09:22 schreef kipknots het volgende:Ik begin echt het gevoel te krijgen dat Gamespot de Wii haat
![]()
Ze posten ook nog eens screens van Red Steel opgerekt van 480p naar 720p
Je bent niet de enige. De wikipedia pagina's van Jeff Gerstmann (reviewer Zelda: TP) en Gamespot zel zijn gelocked door Wikipedia omdat Nintendo fanmongolen (dat waren geen fanboys meer) de ergste uitingen hebben geplaatst.
De arme man wordt bijkans bedreigd terwijl hij gewoon de kritiek op Zelda: TP heel duidelijk verwoord. Ik heb nog even met hem gesproken en net als hij ben ik het roerend met hem eens dat dat wat je krijgt gewoon een Gamecube game is met Wii controls. Dat maakt het geheel absoluut de moeite waard, maar dat maakt het niet 'de beste game ooit'. Ze hadden veel meer werk mogen en moeten maken van de port naar Wii. In mijn ogen is Gamespot 1 van de weinige review sites (en dat zeg ik niet omdat ik hand en span diensten verleen daar) waar ze echt zonder roze Zeldabril op gekeken hebben naar de game en hebben geconcludeerd dat de port wel beter had gekund dan wat je nu in handen krijgt.
En 8.8....Kom op, dat is nog steeds een fucking topgame. Ik wil dit. Wel ff wachten op nog een game die ik heel graag wil, want alleen voor Zelda ¤250 + ¤50 betalen vind ik nog net iets te veel.