Dat heb ik geregeld. Het is een woeste avatarquote:Op woensdag 15 november 2006 17:26 schreef Viajero het volgende:
Bedankt Natalie en L_V!![]()
L_V, zorg er aub wel voor dat de nieuwe mod een nors kijkende avatar heeft voor de serieuze noot![]()
Die hebben we al een tijdje, maar nooit echt van de grond gekomen. Wie weet komt het er nu van. We hebben nu iig weer wat meer tijdquote:Op woensdag 15 november 2006 17:55 schreef Alecks het volgende:
Huh? LV:"Er is HOC buiten FOK!"
Je zou haast denken dat ze voor zichzelf begonnen zijn...
Anyway, bedankt en zo, tot ziens op het Historieforum.
Chriz2k?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat heb ik geregeld. Het is een woeste avatar
Niet wenen, ik ben er nog. Alleen niet blauw. Maar dat overleven we welquote:
Weet je, uiteindelijk gaat het om het forum, niet om de mods. Zolang de eerste blijft lopen is het goed.quote:
Exact! Dat is precies wat ik altijd gezegd heb in de jou wel bekende discussiesquote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet je, uiteindelijk gaat het om het forum, niet om de mods. Zolang de eerste blijft lopen is het goed.
More than meets the eye, vrees ik.quote:
Dat dacht ik al en dat maakt het nog jammerder want jullie waren goede mods.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
More than meets the eye, vrees ik.
Maar er komen nieuwe mods. Da's het goede nieuws.
Mee eens Djaserquote:Op donderdag 16 november 2006 18:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat dacht ik al en dat maakt het nog jammerder want jullie waren goede mods jij was een goede mod.
Hmmmm, dat zegt genoeg.quote:
Aha, duidelijk.quote:
quote:
eindelijkquote:Op zondag 26 november 2006 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
En ook L_V heeft zojuist het stokje overgedragen.
Tuurlijk niet. Hij komt hier niet voor HOC, hij komt alleen om te bashen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef Natalie het volgende:
Er zijn al nieuwe mods, speedcore. Al een tijdje. Niet opgevallen?
post mortem reageren is leukquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef Natalie het volgende:
Er zijn al nieuwe mods, speedcore. Al een tijdje. Niet opgevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |