Soms worden die beesten met hun snavel vastgetimmerd op een plank, en worden ze m.b.v. een trechter volgestouwd, waardoor hun lever snel uitzetquote:Op woensdag 15 november 2006 18:57 schreef Lienekien het volgende:
Dat zal wel Foie Gras zijn. Om dat te maken, worden ganzen gedwangvoederd, wat als dierenmishandeling kan worden gezien.
Neuhquote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef Lienekien het volgende:
Buster?
Doeka +1quote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef doeka het volgende:
Eddie!
Nou da's lekker dan! Ga je ook niet gokken?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:40 schreef boem-dikkie het volgende:geen idee. ben niet zo'n autofan
De Eos is niet van Hyundai maar van dezelde fabrikant als de Phaeton.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hyundai Eos natuurlijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het antwoord is fout. De sint kwam vorig jaar aan in Sneek. Dit jaar is het Middelburg dacht ik.
Even voor de eervolle vermelding... De Librije van Johnny Boer, Parkheuvel in Rotterdam en eh Klein Paardenburg in Oudekerk a/d Amstel?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:39 schreef barney74 het volgende:
Noem maar 3 restaurants uit de top 10
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:57 schreef vipergts het volgende:
Captiva Chevrolet/deawoo![]()
Grandis mitshubitshi![]()
Grandeur hyunday![]()
Copen daihatsi![]()
Eos volkswagen![]()
Trevis toyota![]()
Avensis toyota![]()
Idea fiat![]()
Canter mitsubitshi![]()
Trevis
Phaeton volkswagen![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Even voor de eervolle vermelding... De Librije van Johnny Boer, Parkheuvel in Rotterdam en eh Klein Paardenburg in Oudekerk a/d Amstel?
Parkheuvel staat dacht ik niet meer in de top 10.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Even voor de eervolle vermelding... De Librije van Johnny Boer, Parkheuvel in Rotterdam en eh Klein Paardenburg in Oudekerk a/d Amstel?
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:02 schreef vipergts het volgende:
daihatsu
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
De Leest?
Heb het even opgezocht en het staat er inderdaad in. Parkheuvel is 20 plaatsen gezakt, en verder is het Ron Blaauw in Oudekerk a/d Amstel nog die erg bekend is. En het Amstel (La Rive).quote:Op woensdag 15 november 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
De Leest?
Ow uhhh...is de vraag hierbij dan vervallen?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:06 schreef macondo het volgende:
Heb het even opgezocht en het staat er inderdaad in. Parkheuvel is 20 plaatsen gezakt, en verder is het Ron Blaauw in Oudekerk a/d Amstel nog die erg bekend is. En het Amstel (La Rive).
Weten is fijn, maar het goede antwoord geven is beter. Als Doeka het antwoord niet had gegeven had ik niet geweten dat je het over Holleeder had hoor. Maffia, stond toch niet in de vraag?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
aaawh waarom krijgt hij het punt. Het is duidelijk dat ik het goede antwoord ook wist doordat ik Willem zei. Er zijn niet zoveel andere beroemde maffia familie leden van mil die met Willem beginnen
owja.. nouja.. jammer danquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
boem: Willem van Hanegem, Willem Wever, Willem Bever, Willem van Oranje, Ome Willem?
(Er stond niet in de vraag dat het een maffibaas moest zijn)
En, nog veel belangrijker, doeka is helemaal geen hij!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Weten is fijn, maar het goede antwoord geven is beter. Als Doeka het antwoord niet had gegeven had ik niet geweten dat je het over Holleeder had hoor. Maffia, stond toch niet in de vraag?![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef Flitspaal het volgende:
Herman van Boeijen
Ik kom vaak ook pas na lange tijd er achter dat sommige vrouw zijn, terwijl ik de hele tijd dacht dat het een man was.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
[..]
En, nog veel belangrijker, doeka is helemaal geen hij!![]()
Weet iedereen inmiddels al wat ik ben?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
En, nog veel belangrijker, doeka is helemaal geen hij!![]()
Ik dacht eerst altijd man, maar toen kwam het schokkende bericht dat je een vrouw was..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Weet iedereen inmiddels al wat ik ben?
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Heyquote:
Een damequote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |