kijk die ogen,.. lijkt wel een fotoshop. Of Facial abusequote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef -skippybal- het volgende:
Een snor van poep. Wat anders?
haar vader wormpjes !!!11!1!!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef murp het volgende:
ze kijkt haar vader aan die ze net gebaft heeft....
pappa moet maar eens een kuurtje bij de dokter halenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
haar vader wormpjes !!!11!1!!!!![]()
![]()
![]()
en de meisjes dan ?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef SiemeN het volgende:
Dat is nou tubgirl na de actie, jongens.
moet wtf zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Waarom staat er for the win in TT?
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mister_Monkey probeerde slechts grappig te zijn.
Daarin is hij echter jammerlijk gefaald
Dude, het was een vraagquote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mister_Monkey probeerde slechts grappig te zijn.
Daarin is hij echter jammerlijk gefaald
K, dat dacht ik alquote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef KopieerMachine het volgende:
ik zeg FTW = WTFdus.
conclusie
DUS NIET
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
K, dat dacht ik al
(zie de :p aan het einde van de zin)
Nee het kindje heeft papa gebaft maar papa had zijn poepert niet schoomgemaaktquote:Op woensdag 15 november 2006 15:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Grappig
Maar niet echt een heel bijzondere foto.
In de context is het waarschijnlijk heel normaal.
(kindje krijgt snoepje wat normaal niet mag en is er blij mee, ook als het op is, ofzeau.)
als je lang genoeg wacht bij de bosjes komen ze in tientallen langsquote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar kan ik er zoeen krijgen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
als je lang genoeg wacht bij de bosjes komen ze in tientallen langsen dan kan je er zo eentje uitzoeken
![]()
Goed plan! Ga meteen zo'n snoetje een bruine ringbaard bezorgenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
als je lang genoeg wacht bij de bosjes komen ze in tientallen langsen dan kan je er zo eentje uitzoeken
![]()
Tip: niet bij een flat in de buurt, anders krijg je zoviel herrie door echo enzoootquote:Op woensdag 15 november 2006 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed plan! Ga meteen zo'n snoetje een bruine ringbaard bezorgen![]()
Meschien moet je dan maar verkassen naar GC kutnewbequote:Op woensdag 15 november 2006 18:26 schreef Departak het volgende:
En ik maar denken dat onzin niet verder kon zinken.
Bedankt KopieerMachine! Waardeloze user.
terwijl ze zelf geen topic kunnen maken zoner uitgejouwd te worden voor kutnewbie.. wat hij ook overigens is met VOL recht.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef miodzio het volgende:
Userts zonder avatar![]()
Die random in active topics forumwijd reageren hoe het topic hun niet bevalt![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
terwijl ze zelf geen topic kunnen maken zoner uitgejouwd te worden voor kutnewbie.. wat hij ook overigens is met VOL recht.
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:47 schreef miodzio het volgende:
[..]
Niet iedereen bagger... post zoveel als jou.
Ik verwacht wel degelijk veelquote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]maarja daarintegen weet iedereen dat ik KUT ben dus als ze Kopieermachine zien staan verwachten ze er wiezo al niet veel van
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:47 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ik verwacht wel degelijk veeleen onavolgbare, onovertroffen mate van onzinnige topics/posts
![]()
Joh?!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]maarja daarintegen weet iedereen dat ik KUT ben dus als ze Kopieermachine zien staan verwachten ze er wiezo al niet veel van
ze pijpt alleen niet.. ze wil alleen baffen die kindtdtequote:Op woensdag 15 november 2006 21:37 schreef Maikuuul het volgende:
En die smerige rode streep int midden
Crackhoertje
Boh geck.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ze pijpt alleen niet.. ze wil alleen baffen die kindtdte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |