Hoe kom je aan de foto van mijn dochter?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Nosh het volgende:
..voor dit. http://www.naturalbeautiescontest.homestead.com/retouch.html
Verknipte ouders die foto's van hun kinderen 'professioneel' laten opleuken, voor wedstrijden. Oneffenheden wegwerken, haar wat opleuken, poppenoogjes erop plakken, gezellig achtergrondje erbij, en dat voor maar 40 dollar!
Wat je dan krijgt als resultaat?
[afbeelding]
Serieus. Wtf.
En wat als je kind begint door te krijgen dat het gebruikt wordt, om het zelfvertrouwen van haar ouders wat op te vijzelen, en een beetje begint te nukken?
[afbeelding]
Mijn klacht: verschrikkelijk enge ouders, die hun kinderen eruit willen laten zien als een manische combinatie tussen een opblaaspop en een wandelende botox-reclamebord.
En niet even beseffen dat hun kinderen met een beetje pech over 5 jaar hier achter komen, waarna ze zichzelf óf voor een trein tyfen, óf adoptie aanvragen bij een gezellig Nigeriaans honger-gezin.
Somethingawful heeft het overigens ook al ontdekt, met dit redelijk briljante topic als gevolg.
Tien tegen één dat er minstens een oog uitrolt, als je iets te enthousiast te werk gaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou haar zeker wel doen.
Die had ik er inderdaad in eerste instantie ingezet, maar de link was dood.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[afbeelding]
Deze is nog erger dan die in de OP, die ogen zijn verschrikkelijk nep en die mond is niet eens van haar. Waar zijn die schattige hazetandjes gebleven!
Kan jij wel gebruiken toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef vosss het volgende:
whehe; so what, dan heb je meteen een extra gat erbij
Altijd alles van de positieve kant bekijken he
quote:(A more natural look.)
Linkjes aangepast.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:05 schreef Ticootje het volgende:
mooie kruisjes joh
Ronduit lelijk zelfs! Wat zeg ik? Lillek!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ze maken er Barbie-poppen van.
Ik vind dit niet zo zeer eng, maar gewoon verschrikkelijk dom.
OMGquote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd is:
[afbeelding]!
!
!
Ook al?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef tonks het volgende:
Airbrushen is zo ranzig hein alle mannenblaadjes gebeurt het ook al
. FHM en Playboy enzo
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook al?
Wie denk je dat ermee begonnen zijn?
En hoe lang geleden denk je AL? Jaren
Wat zou er nog allemaal onder die hoed zitten...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]!
!
!
Waarom zou je überhaupt je kind Photoshoppen?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef thomzor het volgende:
gans lelijk, huur is iemand in die wel kan photoshoppen ofzo - dat het niet zo nep wordt
Sommige van die ettertjes krijg je met de meeste geavanceerde apparatuur nog niet mooi!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:17 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Wat zou er nog allemaal onder die hoed zitten...
Gadverdegadver tandvleesquote:
" I'm gonna eat you, motherfucker!!! "quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
" I'm gonna eat you, motherfucker!!! "
Ze wordt er gewoon lelijker doorquote:
Ja..dit is ziek.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht eerst dat dit net zoiets was als die kinderplastische chirurgie enzo, van die nepsites om dat soort ethische kwesties aan de tand te voelen, maar dit lijkt me serieus, en het is echt ziek
En dan kun je nagaan dat ze er ook nog iets mee heeft gewonnen ookquote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding]dat hele gezicht is gewoon in paint gemaakt
zou zo in een stripboekje passen
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan kun je nagaan dat ze er ook nog iets mee heeft gewonnen ook.
ze is dan ook geen newbiequote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, elke newbie voelt aan dat dat niet serieus is.
In dit geval word ik graag visueel bedonderd!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de verschillen![]()
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat is dan weer een goeie photoshop.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de verschillen![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Misanthropist het volgende:
ik moet zeggen dat ik de 'verbeterde' versie van die foto's in de OP er behoorlijk nep uit vind zien
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Misanthropist het volgende:
ik moet zeggen dat ik de 'verbeterde' versie van die foto's in de OP er behoorlijk nep uit vind zien
Komt hier vandaan:quote:Ik zeg, alles efficiënt. Het kan me niet marktconform, geredirect, gestroomlijnd, Content controled, human resource gestuurd, Shared Service design en al die andere woorden waar managers een strakke plasser van krijgen. Ik zou zeggen de kinderopvang uitbesteden. Beter nog kinderen krijgen, laat dat over aan lage lonen landen. Je stuurt je zaad en eitjes digitaal naar een lage lonen land, daar doen ze dat hele baren en opvoeden en als hij 18 is kan je hem van schiphol halen en heb je een geweldig kind. “Je hebt echt geen kind aan hem”, een uitspraak die dan nog meer betekenis krijgt.
die vind ik wel leuk en ook netjes.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:35 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de verschillen![]()
Ja jij kan goed lezen !!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Precies hoe ik mij een pedovoorstelde.
Ik wil ook geen lelijke pokdalige wijven in mijn mannenblaadjes!!!!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
die vind ik wel leuk en ook netjes.
Enig idee hoe die dames in al die blaadjes er zo "gladjes" uitzien ?
Bijna ieder moedervlekje wordt weggeboend hoor.
What's the big fucking dealquote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kan die knakker deze ook wel Shoppen?
[afbeelding]
Topic
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
die vind ik wel leuk en ook netjes.
Enig idee hoe die dames in al die blaadjes er zo "gladjes" uitzien ?
Bijna ieder moedervlekje wordt weggeboend hoor.
quote:
Wacht maar tot jezelf een lelijk kind krijgt! Stop je die pasfoto echt niet in je portemonnee hoor!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:54 schreef Descendant het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gaat helemaal nergens over dit. Vervang m'n haren, ogen, oren, neus, mond, huid en compositie van de foto, misschien ben ik dan wél mooi.Of in dit geval: dan is m'n kind wél mooi... goed ziek.
Wie neemt er überhaupt kinderenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef Bicks het volgende:
[..]
Wacht maar tot jezelf een lelijk kind krijgt! Stop je die pasfoto echt niet in je portemonnee hoor!
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:00 schreef Bicks het volgende:
[..]
Wacht maar tot jezelf een lelijk kind krijgt! Stop je die pasfoto echt niet in je portemonnee hoor!
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie neemt er überhaupt kinderen![]()
.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie neemt er überhaupt kinderen![]()
.
Vieze smeerlapquote:Op woensdag 15 november 2006 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om duidelijkheid en eerlijkheid te verschaffen zal ik zodoende uitspraken doen: Ja, ik heb pedofiele gevoelens. Ja, ik voel andere emoties tegenover de jonge medemens dan de meesten van jullie zullen doen.
Dit wil echter absoluut niet zeggen dat ik mij zou vergrijpen, misdrijven zou plegen of op welke manier ook dan iemand kwaad zou doen. Ook ik ben maar een mens, en ook ik heb mijn hart op de juiste plaats en zal nooit ongewenst iemand sexueel toespelen in wat voor vorm dan ook.
Waarom ziet men niet dat emoties zoals pedofilie niets minder menselijk zijn dan homosexualiteit?
Waarom wilt men de kans niet nemen dat wanneer men mij leert kennen ik ook een heel gewoon persoon ben?
Ik hoop dat sommigen van jullie, al is het maar een enkeling, pedofilie zal leren te accepteren als een sexualiteit.
Het is tijd dat men inziet dat niet elke pedofiel een delicent is. Het is tijd dat men ziet, dat het anders kan.
Ik heb de site ook meteen gebookmarked!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Bicks heeft een lelijk kutkind nananana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Bicks het volgende:
[..]
Ik heb de site ook meteen gebookmarked!
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]!
!
!
Het kwaad is al geschied.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:35 schreef Ticootje het volgende:
sorry.
Het was ook naar aanleiding van dat, en het topic wat daar gelinkt wordt.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:49 schreef Berkery het volgende:
Eng hoor, ik zit net dit te lezen: http://www.somethingawful.com/index.php?a=4244 **TIP**
...en toen vond ik dit topic![]()
Nope.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het nu een Chris2k bash-topic geworden?
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope.
Vandaar dat ik een shitload aan gebagger heb verwijderd. Geen dank.
Duidelijk geval van onderschatting!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:43 schreef Mirel het volgende:
Nou nou, het is maar één site ergens, pff.
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef ijsmeis het volgende:. Volgens mij starten ze gewoon de Sims op en gaan ze een gezicht daar in elkaar zetten en plakken ze het uiteindelijk op de foto.
Ben ik de enige die meteen aan deze baby moet denken?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd is:!
!
!
check die wangen linker deel, wtfquote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]!
!
!
De "verbeterde" pics zien er nep uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef Skv het volgende:
Jézus wat lelijk gedaan, zeg!
WHAHAHA IK BEGEEF HETquote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
What's the big fucking deal
[afbeelding]
problem solved![]()
![]()
Ik vind dat originele kind nog best lief. Baby's hebben onderkinnen, so what?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ben ik de enige die meteen aan deze baby moet denken?
[afbeelding]
Nou, baby's die ik ken zien er toch echt niet uit als een jong versie van Sugar lee hooper met een hoed op hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind dat originele kind nog best lief. Baby's hebben onderkinnen, so what?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]!
!
!
deze is goed geluktquote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*nogmaals fop fop fop *![]()
Ik vind mensen die hun eigen fotos photoshoppen alleen maar om aanbeden te worden op websites erger...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Nosh het volgende:
..voor dit. http://www.naturalbeautiescontest.homestead.com/retouch.html
Verknipte ouders die foto's van hun kinderen 'professioneel' laten opleuken, voor wedstrijden. Oneffenheden wegwerken, haar wat opleuken, poppenoogjes erop plakken, gezellig achtergrondje erbij, en dat voor maar 40 dollar!
Wat je dan krijgt als resultaat?
[afbeelding]
Serieus. Wtf.
En wat als je kind begint door te krijgen dat het gebruikt wordt, om het zelfvertrouwen van haar ouders wat op te vijzelen, en een beetje begint te nukken?
[afbeelding]
Mijn klacht: verschrikkelijk enge ouders, die hun kinderen eruit willen laten zien als een manische combinatie tussen een opblaaspop en een wandelende botox-reclamebord.
En niet even beseffen dat hun kinderen met een beetje pech over 5 jaar hier achter komen, waarna ze zichzelf óf voor een trein tyfen, óf adoptie aanvragen bij een gezellig Nigeriaans honger-gezin.
Somethingawful heeft het overigens ook al ontdekt, met dit redelijk briljante topic als gevolg.
Die laatste, ik ga kapot hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Sick ass mofo's
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Steve_I. het volgende:omg
[afbeelding][afbeelding]
Sick ass mofo's
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Zo, ff in een kwartiertje gemaakt, iemand moet toch de eerste zijn van onze kant
Retouch:
Added Maturnity
Added Facial Hair and Glasses for that rough look
Exposed to extreme wet Spanish environment
Added Fokked op tag to shirt
Added more suitable liquor
[afbeelding]
Zo, ff in een kwartiertje gemaakt, iemand moet toch de eerste zijn van onze kant
Retouch:
Added Maturnity
Added Facial Hair and Glasses for that rough look
Exposed to extreme wet Spanish environment
Added Fokked op tag to shirt
Added more suitable liquor
[afbeelding]
Ik heb geprobeerd, maar het lukt gewoon niet, je moet echt met een mooiere foto aan komen zetten, want hier mee wil ik echt niet werken, ik heb al heel wat lelijke foto's bewerkt, maar dit is de druppelquote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien kan die knakker deze ook wel Shoppen?
[afbeelding]
Topic
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef yosander het volgende:
Before:
[afbeelding]
After
[afbeelding]
Added a more natural loke.![]()
Maak daar een lul van van die sigaar en dat je net het hoofd van de paus zietquote:
vinden ze in azie ook mooiquote:Op woensdag 15 november 2006 22:04 schreef MadMarco het volgende:
Die poppenoogjes zijn echt verschrikkelijk... zo Amerikaans.
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:17 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Retouched:
Added that Disney kind of feeling
Added a post-tchernobylic effect
Body hair increased
Added more pieces of crap to the toilet
Got rid of nasty bump
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mouth Replaced
*Hair Replaced
*Tears removed
*Lashes added
*Stray hairs removed
*Eye liner added
*Eye shadow, lipstick, and blush added
*Facial powder added
*Brows shaped
*Skin blended
* Dark circles removed
*"Doll Eyes" added
*Background changed
*Shadows removed
*Photo angled, brightened, sharped
[afbeelding]
[afbeelding]
Mouth Replaced
*Hair Replaced
*Tears removed
*Lashes added
*Stray hairs removed
*Eye liner added
*Facial powder added
*Brows shaped
*Skin blended
* Dark circles removed
*"Doll Eyes" added
*Background changed
*Shadows removed
[afbeelding]
[afbeelding]
Mouth Replaced
*Hair Replaced
*Tears removed
*Lashes added
*Stray hairs removed
*Eye liner added
*Facial powder added
*Brows shaped
*Skin blended
* Dark circles removed
*"Doll Eyes" added
*Background changed
*Shadows removed
Lastige vraagquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Wat is enger, deze website, of het feit dat ik dit al heb gezien op Dr. Phil?
OMGquote:
Mijn grap wat doe jequote:Op maandag 20 november 2006 22:50 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
*Nosejob
*Updated teint
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef Maisnon het volgende:
Komop anderenprobeer ook eens wat
[afbeelding]
Unborn children may feel naked and look disformed, but we can fix it!
*Added cute eyes
*Added cute mouth
*Added clothing
*Unborn Gentleman look
*Placenta not included
Helaas is dat bij Heleen van Royen niet zo goed geluktquote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef tonks het volgende:
Airbrushen is zo ranzig hein alle mannenblaadjes gebeurt het ook al
. FHM en Playboy enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |