Duidelijk geval van onderschatting!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:43 schreef Mirel het volgende:
Nou nou, het is maar één site ergens, pff.
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef ijsmeis het volgende:. Volgens mij starten ze gewoon de Sims op en gaan ze een gezicht daar in elkaar zetten en plakken ze het uiteindelijk op de foto.
Ben ik de enige die meteen aan deze baby moet denken?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd is:!
!
!
check die wangen linker deel, wtfquote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd is:
[afbeelding]!
!
!
De "verbeterde" pics zien er nep uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef Skv het volgende:
Jézus wat lelijk gedaan, zeg!
WHAHAHA IK BEGEEF HETquote:Op woensdag 15 november 2006 14:45 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
What's the big fucking deal
[afbeelding]
problem solved![]()
![]()
Ik vind dat originele kind nog best lief. Baby's hebben onderkinnen, so what?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ben ik de enige die meteen aan deze baby moet denken?
[afbeelding]
Nou, baby's die ik ken zien er toch echt niet uit als een jong versie van Sugar lee hooper met een hoed op hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vind dat originele kind nog best lief. Baby's hebben onderkinnen, so what?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Nosh het volgende:
En voor iedereen die nog niet overtuigd is:
[afbeelding]!
!
!
deze is goed geluktquote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
*nogmaals fop fop fop *![]()
Ik vind mensen die hun eigen fotos photoshoppen alleen maar om aanbeden te worden op websites erger...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Nosh het volgende:
..voor dit. http://www.naturalbeautiescontest.homestead.com/retouch.html
Verknipte ouders die foto's van hun kinderen 'professioneel' laten opleuken, voor wedstrijden. Oneffenheden wegwerken, haar wat opleuken, poppenoogjes erop plakken, gezellig achtergrondje erbij, en dat voor maar 40 dollar!
Wat je dan krijgt als resultaat?
[afbeelding]
Serieus. Wtf.
En wat als je kind begint door te krijgen dat het gebruikt wordt, om het zelfvertrouwen van haar ouders wat op te vijzelen, en een beetje begint te nukken?
[afbeelding]
Mijn klacht: verschrikkelijk enge ouders, die hun kinderen eruit willen laten zien als een manische combinatie tussen een opblaaspop en een wandelende botox-reclamebord.
En niet even beseffen dat hun kinderen met een beetje pech over 5 jaar hier achter komen, waarna ze zichzelf óf voor een trein tyfen, óf adoptie aanvragen bij een gezellig Nigeriaans honger-gezin.
Somethingawful heeft het overigens ook al ontdekt, met dit redelijk briljante topic als gevolg.
Die laatste, ik ga kapot hier.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Steve_I. het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Sick ass mofo's
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef Steve_I. het volgende:omg
[afbeelding][afbeelding]
Sick ass mofo's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |