Probeer je me nou te strikken voor je iPodsessiequote:Op woensdag 15 november 2006 14:02 schreef Re het volgende:
goed model
daar kan ik vast wel iets mee met die emoties
Je creativiteitquote:
Dit was heel makkelijk, in photoshop een blauwfilter gepakt (bij channel op blue zetten), een gedeelte uit de foto geknipt, en in een nieuw gezamelijk canvas zetten, en dan was unsharpen mask en contrast. Klaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je creativiteit
Het feit dat je jezelf als model kan gebruiken
Dat je de juiste filters weet te vinden voor het juiste effect
Etc
In channelmixer?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit was heel makkelijk, in photoshop een blauwfilter gepakt (bij channel op blue zetten), een gedeelte uit de foto geknipt, en in een nieuw gezamelijk canvas zetten, en dan was unsharpen mask en contrast. Klaar.
Eh, ik weet niet hoe het officieel heet, maar het is een tabje naast je "layer" tabjequote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In channelmixer?
Ontopic: ze zijn (weer) leuk
Maar je moet het wel maar net wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit was heel makkelijk, in photoshop een blauwfilter gepakt (bij channel op blue zetten), een gedeelte uit de foto geknipt, en in een nieuw gezamelijk canvas zetten, en dan was unsharpen mask en contrast. Klaar.
Bij Image > adjustments?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet hoe het officieel heet, maar het is een tabje naast je "layer" tabje.
Oooh ok, ik had dat hele tabje nog nooit gezienquote:
Ik weet niks van sitesquote:Op woensdag 15 november 2006 17:25 schreef Sitethief het volgende:Erik, zet al je showcases eens op een site,
.
Dan zoek je iemand die dat wel weet en je wil helpen.quote:
Ik wil je wel helpen.quote:
er zijn genoeg mensen die dat wel wetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |