Boot was eerderquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef t0n het volgende:
Ja, zolang deze nog niet af is, komt de boot niet aan de beurt...
Jeukt wel hoor, maar heb tijd te kort...
daaromquote:Op maandag 15 januari 2007 10:14 schreef t0n het volgende:
Als.. Als... Als...
Neem 'n beetje risico's joh... anders is er ook niets aan
Dat is een best hoge compressie verhouding als ik me niet vergis, maarja dat gaat dan ook lekker met een vtec motor als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:26 schreef t0n het volgende:
Wiseco 12.x compressie zuigers... en denk eagle H-beam rods..
Het leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
Die is echt übergeilquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef t0n het volgende:
Me motor staat nog steeds bij DBM, geen updates vooalsnog.. Hoeft ook nog even niet... Moet ff centen sparen, heb net nieuwe baan... moest me lease auto weer inleveren, heb daily op LPG-G3 gekocht..
Ondertussen heeft een maatje van me, mijn kleppendeksel in de kleur van de auto gespoten.
[afbeelding]
pfoei ton you got mequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:48 schreef t0n het volgende:
Heheh Marco.
Ja, DBM ja, ze gaan niets doen hoor... en al helemaal niet voor centen.. Ik bouw het zelf met de goede jongens van HONTEC, maar DBM meet het ff op.![]()
Eén van me beste maten werkt bij DBM, dus dat zit wel goed.
quote:
Verbazingwekkend, zo klein als die airbags tegenwoordig zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 18:14 schreef t0n het volgende:
Zo...
Updates:
yay, ik heb een lelijk baller stuurtje... maar vind hem stiekem wel kinky.
[afbeelding]
Sparco P31C
Met Sparco <> EK Hub
* Energy Suspension Hyperflex kit (rood uiteraard)
* PLX Wideband kit, black gauge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |