vtec-e yooooquote:Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Konijn het volgende:
Leuk project, ikzelf heb ook dat model civic maar dan de 1.5 vtec
quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Wat je in je username doet maakt niet uit, die is meestal zo gekomen door gebruik in spellen vroeger waar bepaalde al bezet waren of op andere inlogsites.quote:Op maandag 20 november 2006 11:11 schreef t0n het volgende:
Njah, die vraag kan ik ook aan je stellen waarom jij de F als PH in je nickname gebruikt y0.
Jij vind het irritant... Dat is een mening.. Dat magquote:Op maandag 20 november 2006 14:50 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Maar het valt gewoon op dat het irritant is in honda land. net als op meetings enzo wordt er ook zo gepraat, of zoiets als "khk forum" ook
Bij andere merken is dat gewoon een stuk minder.
Weet je al meer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:24 schreef t0n het volgende:
't weekend gaat de richter aan de slag, hij hoopt hem maandag klaar te hebbben...
Daarna kan de spuiter, heb nieuwe kleur gevonden... die ik heel kinky vind... misschien dat die er op komt...
Dus... na 't weekend meer...
Zou je zeggen, maar hij staat muur vast... Serieus... Dat was ook mijn angst... Ik heb hem vanavond na gemeten, zat aan de ene kant maar 2mm verloop in... De meeste richters krijgen dat zelfde resultaat op de richtbank...quote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Foo_niks het volgende:
Eigenaardig dat hij hem niet op de (meet)bank ingespannen heeft staan .
Ik zit je maar te kutten, onze geldboompjes groeien nooit hard genoegquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:43 schreef t0n het volgende:
Geen idee nog man... Eerst spuiten, daarna andere dingen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |