Sjeweets!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jesters benne nog immer okay.
De thermometer op het dak van het bedrijf van jouw deed vreemd heden ochtendquote:
Was het weer een verhitte boel?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:33 schreef Joene het volgende:
[..]
De thermometer op het dak van het bedrijf van jouw deed vreemd heden ochtend
28 graden om 6:40 uur lijkt me wat overdrevenquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Arma, ik heb overigens over je gedroomd. Jullie gingen trouwen en Merel was Angelina Jolie
Weer iemand die het niet weet...quote:
Ik geloof het best.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:45 schreef Joene het volgende:
28 graden om 6:40 uur lijkt me wat overdreven
Niet dat ik Merel niet leuk vind hoor. In de droom was ze nog stteds Merel, maar ook angelina joliequote:
Deed je daarna ook mee met de huwelijksnacht?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet dat ik Merel niet leuk vind hoor. In de droom was ze nog stteds Merel, maar ook angelina jolie
Hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Deed je daarna ook mee met de huwelijksnacht?![]()
naar vrijdag verzetquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Nog lekker wezen producen.. Of staat dat nu vandaag op het schema?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik werd wakker na het jawoord. Het was in een soort hotel in frankrijk.
Moet ook kunnen, kun je wel iets langer door gaan met afmixen etc.quote:
Opzich iets te... Zon schijnt veuls te lekker en ik zit maar achter mijn laptopje te photoshoppen en te tikken...quote:alles goed op FOK!erweg?.
Neucken ?quote:
heb toch al rsiquote:Op donderdag 16 november 2006 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet echt een Arbo-technisch verantwoorde houding, m_b.
lekker he zo bij je polsquote:
Haar Bleu Leuk !quote:
(S)linkshandig bierdrinken?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ziektewet, lekker thuis bier drinken!
Neuh, met zo een sjiek hendige helm met twee blikjes bier en een slangetje naar je mond.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:54 schreef Stuck_Inside_of_Mobile_wi het volgende:
(S)linkshandig bierdrinken?
En een mooie kaaklijn!quote:
Opzich wel leuk dat je niet de standaard bent toch.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een mooie kaaklijn!![]()
(Ja, ik let op rare dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |