Sjeweets!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jesters benne nog immer okay.
De thermometer op het dak van het bedrijf van jouw deed vreemd heden ochtendquote:
Was het weer een verhitte boel?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:33 schreef Joene het volgende:
[..]
De thermometer op het dak van het bedrijf van jouw deed vreemd heden ochtend
28 graden om 6:40 uur lijkt me wat overdrevenquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Arma, ik heb overigens over je gedroomd. Jullie gingen trouwen en Merel was Angelina Jolie
Weer iemand die het niet weet...quote:
Ik geloof het best.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:45 schreef Joene het volgende:
28 graden om 6:40 uur lijkt me wat overdreven
Niet dat ik Merel niet leuk vind hoor. In de droom was ze nog stteds Merel, maar ook angelina joliequote:
Deed je daarna ook mee met de huwelijksnacht?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet dat ik Merel niet leuk vind hoor. In de droom was ze nog stteds Merel, maar ook angelina jolie
Hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Deed je daarna ook mee met de huwelijksnacht?![]()
naar vrijdag verzetquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Nog lekker wezen producen.. Of staat dat nu vandaag op het schema?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, want ik werd wakker na het jawoord. Het was in een soort hotel in frankrijk.
Moet ook kunnen, kun je wel iets langer door gaan met afmixen etc.quote:
Opzich iets te... Zon schijnt veuls te lekker en ik zit maar achter mijn laptopje te photoshoppen en te tikken...quote:alles goed op FOK!erweg?.
Neucken ?quote:
heb toch al rsiquote:Op donderdag 16 november 2006 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet echt een Arbo-technisch verantwoorde houding, m_b.
lekker he zo bij je polsquote:
Haar Bleu Leuk !quote:
(S)linkshandig bierdrinken?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ziektewet, lekker thuis bier drinken!
Neuh, met zo een sjiek hendige helm met twee blikjes bier en een slangetje naar je mond.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:54 schreef Stuck_Inside_of_Mobile_wi het volgende:
(S)linkshandig bierdrinken?
En een mooie kaaklijn!quote:
Opzich wel leuk dat je niet de standaard bent toch.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een mooie kaaklijn!![]()
(Ja, ik let op rare dingen)
Ik zie meteen als oranje Viking vermomde agrariërs voor me die voor 1 dag de grote stad bezoeken...quote:Op donderdag 16 november 2006 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neuh, met zo een sjiek hendige helm met twee blikjes bier en een slangetje naar je mond.
JESTERS JESTERS JESTERS !quote:Op donderdag 16 november 2006 09:59 schreef miss_bleu het volgende:ik zit daar zelfs nog te klote met mijn lip even kijken of er nog andere geweldige kanten van mij te vinden zijn
Dualscreen.quote:
Ja lief he!quote:
Ik denk dat ze liever een foto van de voorkant hebben, bleutjequote:
Leuke fotoquote:
Ligt dus niet aan verschillende plaatsing tov lichtbronnen?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:06 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja lief he!
Alleen voor design zijn deze schermen echt ruk.
Heb gewoon verschil in kleur op beide schermen.
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:09 schreef miss_bleu het volgende:
10 jaar telfort party!
[afbeelding]
sow genoeg gespamt
quote:
Enigszins een tegemoedkoming voor je J!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:09 schreef miss_bleu het volgende:
10 jaar telfort party!
[afbeelding]
sow genoeg gespamt
quote:
Is dat een algehele rondvraag.... Indien ja... dan wijs ik deze toch af.quote:
Je had echt de tijd van je leven daar hè?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:09 schreef miss_bleu het volgende:
10 jaar telfort party!
[afbeelding]
sow genoeg gespamt
Nee denk meer aan de analoge en digitale aansluitingquote:Op donderdag 16 november 2006 10:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ligt dus niet aan verschillende plaatsing tov lichtbronnen?
quote:Heel fideel dat u volgende week van uw democratisch recht gebruik gaat maken. Maar echt nodig is het niet. De buit is namelijk al verdeeld. Wouter, Femke en Jan hebben al intiem gedineerd onder het genot van een pilsje. Die Linkse Lente gaat gewoon door. Met dank aan de oudpolitieke achterkamertjes-doctrine. Dan kan Gerrit Zalm wel van die stoere dingen roepen over hoe rap hij wetsvoorstelletjes er doorheen jast in zo'n handig rompkabinet, maar dat is allemaal haantjesgelul. Vandaag is rood de kleur van jouw lippen. Kortom; we're fucked. Windvaantje premier, kameraad Jan Onderkoning en Kenau Kaakklem wordt office manager van de tot stichting om te vormen BV Nederland. Mocht u nog iets geks willen doen met uw geld. Doe het nu. Vanaf volgende week zit u met een hoofddoek om Pools te leren, zijn uw bezittingen onteigend en mag u met de trein naar het werk...
Geenstijl zeker.quote:
Niet fijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee denk meer aan de analoge en digitale aansluiting
Sjaak! Komt dat stukje van Geen Stijl... of...?quote:
Hallo Jeroen van de Boom op een piano jaquote:Op donderdag 16 november 2006 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je had echt de tijd van je leven daar hè?
Wie anders?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geenstijl zeker..
Zowel dhr. Marijnissen als mevr. Halsema ontkennen trouwens recentelijk met dhr. Bos gesproken te hebben over de vorming van een links kabinet.
Dat is die monobrow toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:32 schreef miss_bleu het volgende:
Hallo Jeroen van de Boom op een piano ja
quote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ga groen links ztemmen denk ik
Of anders SP
quote:Hierbij kom ik terug op de gemaakte afspraak voor hedenmiddag 17.00 uur op ons kantoor. Gisteren heb ik uw dossier, alsmede de telefoon notities en de evaluatieformulieren van de bezichtigingen doorgenomen en ben tot de conclusie gekomen dat het beter is als wij de opdracht tot dienstverlening bij verkoop van uw appartement gelegen aan de [knipadres weg] te Leiden, teruggeven.
De afspraak voor vanmiddag zeg ik hierbij af.
Kindertjes in Afrika hebben het ook niet makkelijk hoor,quote:Op donderdag 16 november 2006 10:42 schreef GI het volgende:
Al maanden lang geen zak doen en mij op kosten jagen met betrekking tot de verkoop van een appartement en als ik dan een afspraak maak om te praten mij verdomme het gras onder de voeten wegmaaien door zelf op te zeggen in plaats van mij het plezier te geven om eens mijn mening te geven.
*klachtencommissie en rechtsbijstand belt*
Die betalen niet sinds maart een dubbele hypotheek omdat "Het huis zeker weten binnen 3 maanden verkocht moet zijn"quote:Op donderdag 16 november 2006 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kindertjes in Afrika hebben het ook niet makkelijk hoor,.
Nee. want die hebben aids en geen etenquote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef GI het volgende:
[..]
Die betalen niet sinds maart een dubbele hypotheek omdat "Het huis zeker weten binnen 3 maanden verkocht moet zijn"
Zitten jullie dan te hoog met de prijs ofzo?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:46 schreef GI het volgende:
Die betalen niet sinds maart een dubbele hypotheek omdat "Het huis zeker weten binnen 3 maanden verkocht moet zijn"
quote:
Wel altijd lekker weer.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Ripley het volgende:
Nee. want die hebben aids en geen eten![]()
waarvan er 9 turks of marokaans waren?quote:Op donderdag 16 november 2006 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik had gisteren 8 !! mensen aan de lijn die mijn slopel astra wilde kopen.
Nee niet eens!quote:Op donderdag 16 november 2006 10:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
waarvan er 9 turks of marokaans waren?
MEH RACHID!quote:
Same here, maar dan op mijn laptop...quote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of je doet gewoon 1,5 scherm
wat een schoon buroooooooquote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef scarefreak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of je doet gewoon 1,5 scherm
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:01 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
wat een schoon burooooooo
Ik stem denk ik SPuh
ej men en wipneus en pim, chris zegers, dj jean enzoquote:Op donderdag 16 november 2006 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat is die monobrow toch?
Zo zo, kosten noch moeite worden gespaard bij Telfort.
Die kwam ik gisteren tegen in de kroeg. Ik vind daar dus geen flikker aanquote:
LoLz... bij ons hadden we ook een paar van die volhardende mensen, die zes dozen met toners en nog driehonderd onderdelen op hun desk hadden liggen...quote:Op donderdag 16 november 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Volgens de mensen hier ben ik de enige die aan de clean desk policy ontsnapt
word er niet nat vanquote:Op donderdag 16 november 2006 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die kwam ik gisteren tegen in de kroeg. Ik vind daar dus geen flikker aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |