Dat zijn altijd saaie en rare mensenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
Ik loop stage als docent Nederlands
Haha, dankje!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat zijn altijd saaie en rare mensen![]()
!
Ik heb nooit een leuke leraar bij dat vak gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, dankje!
Nu ben ik dat nog niet (geloof ik), later misschien welAls ik 40 ben en wegrot in het vak!
Ik juist wel! Dat is de reden dat ik voor Nederlands heb gekozen..quote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb nooit een leuke leraar bij dat vak gehad
Ik wilde ook leraar engels worden maar nu niet meerquote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik juist wel! Dat is de reden dat ik voor Nederlands heb gekozen..
Volgend jaar ga ik er deeltijd Engels bij doen.. Ik wil graag meerdere vakken kunnen geven.. beetje variatie!
Haha! Als je het eenmaal weet, is niet zo lastig!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
Nederlands geven heb ik ook nog es over nagedacht. Maar ik zou na 1 dag gillend wegrennen van alle "hun gaan dit en dat" en "hij is beter als mij"...
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef Zosk het volgende:
ik vind het op een basisschool nog niet zo erg, maar een middelbare zou ik niet aankunnen als docent![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik wilde ook leraar engels worden maar nu niet meer![]()
En tsja.. het is maar hoe de leraar ermee omgaat!!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet hoe gek leraren gemaakt worden
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 12:16 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
En tsja.. het is maar hoe de leraar ermee omgaat!!
Ik laat me nooit gek maken, wat denken die kleintjes wel niet!! (en dat terwijl ik zelf nog maar 20 ben)
Als je een beetje met die kids meedoet, vinden ze je alleen maar leuk en zullen ze nooit echt erge dingen uithalen!
wheheh ik had hier in het begin ook een brand-test, IEDEREEN moest naar buiten. Was wel grappigquote:Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef Rianne84 het volgende:
godver, gaat weer dat alarm af, weer naar buiten... ik ruik toch geen rook, zie geen brand... pfff, gaat allemaal van mijn kostbare tijd af
nee, daar heb ik geen verstand vanquote:Op woensdag 15 november 2006 12:21 schreef Mathijz het volgende:
Zosk ook veranderd in de wiki?
zeg ff wta voor stage je doet etc. en het komt voor elkaarquote:Op woensdag 15 november 2006 12:22 schreef Stranger het volgende:
Waarom sta ik nog steeds niet in die OP?
Nou ja, lunch
Ik weet nog niet waar! Ben alles nu een beetje aan het uitproberen tjidens mijn stages!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. ik hoop dat je een beetje op niveau gaat les geven en niet op een vmbo school
Ja dat is zeker zoquote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar! Ben alles nu een beetje aan het uitproberen tjidens mijn stages!
Maar vmbo is lastiger lesgeven dan havo/vwo!
Elke doordeweekse dag van 9 tot 6.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
Hoeveel dagen lopen jullie stage?
Ik maar 2, maandag en vrijdag!
lekkerquote:Op woensdag 15 november 2006 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
mijn client was onze afspraak vergeten...
ikke ookquote:Op woensdag 15 november 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
Ik gewoon 5 elke dag van half 9 (ben er om kwart over 8 al) tot 5 uur
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:37 schreef miss-scofield het volgende:
Degene die op stage zitten, succes vandaag
Ik moet nu nog naar school.. lekkere tijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |