Huurprijs inclusief, jeweetsquote:
Sterfquote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Mex_ het volgende:
De week is weer door midden
Die had ik er vorig topic ingezetquote:Op woensdag 15 november 2006 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Kilometervergoeding? Ik? Was dat maar zo.
hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb zo t donkerbruine asbest vermoeden dat mijn verhuurder dat niet gaat doen.
Maar goed, eerst es kijken of we wel asbest hebben.
Zaagmans!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Mex_ het volgende:
yess!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Mex_ het volgende:
[/nerd]quote:Op woensdag 15 november 2006 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
[ICT'er mode]
AMD kan wel in gaan pakken of ze moeten hun prijzen drastisch gaan verlagen.
Voor processoren van 200 euro even een vergelijking:
http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=433&model2=468&chart=193
Bovendien is de Intel ook nog zuiniger, iets waar we tegenwoordig met de hoge energieprijzen ook steeds meer op gaan letten.
Ja intel is wel het merk op het moment ja.. maar de intel die ik eigenlijk wil hebben gebruikt wel 216 Wattquote:Op woensdag 15 november 2006 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
[ICT'er mode]
AMD kan wel in gaan pakken of ze moeten hun prijzen drastisch gaan verlagen.
Voor processoren van 200 euro even een vergelijking:
http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=433&model2=468&chart=193
Bovendien is de Intel ook nog zuiniger, iets waar we tegenwoordig met de hoge energieprijzen ook steeds meer op gaan letten.
dan doe je het licht uit, dat compenseert..quote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Ja intel is wel het merk op het moment ja.. maar de intel die ik eigenlijk wil hebben gebruikt wel 216 Watt![]()
Niet bepaald zuinig...
belachelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kom niet in aanmerking voor een fiets van de zaak.
Reden: ik woon binnen een straal van 10 km. van kantoor
Ik ga echt geen fiets van 1000 euro kopen als ik m toch zelf moet betalenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:16 schreef FUFR het volgende:
kun je beter doen. dan maar niet naar NY maar naar Ukkel, Belgie op vakansie
als de baas zou betalen: moeiteloosquote:Op woensdag 15 november 2006 12:21 schreef FUFR het volgende:
ik koop zowieso geen fiets van 1000 euro, ga weg.
zonde van het geld.. (voor mij dan)
Echt geen ideequote:Op woensdag 15 november 2006 12:25 schreef FUFR het volgende:
waarom is de ene fotosoep 1 gb en de andere (CS) 170 mb ?
Iemand?
Vind ik een beetje een matige instelling hoor. Dat geld kan echt wel nuttiger besteed worden (op een manier waar jij profijt van hebt).quote:Op woensdag 15 november 2006 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als de baas zou betalen: moeiteloos
Als ik zelf moet dokken: no weeee
Ik snap je opmerking niet helemaal. Wie heeft er een matige attitude en why?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een matige instelling hoor. Dat geld kan echt wel nuttiger besteed worden (op een manier waar jij profijt van hebt).
Das wel lomp. Je mag wel een fiets van de zaak als je een vast contract krijgt maar daarvoor in de plaats moet je je salarisverhoging inleveren?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik mag wel meedoen, maar dan mag de fiets pas in april worden gekocht.
Ow, en ik moet mijn salarisverhoging er voor inleveren
Dit waren de woorden van de directeur himselfquote:Op woensdag 15 november 2006 12:44 schreef FUFR het volgende:
Maar volgende week hebben ze toch een nieuwe P en O muts?
Misschien dat je het dan kan regelen?
Jupz. Lekker suf he, maar dat komt omdat andere mensen hun kilometervergoeding er voor inleveren.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das wel lomp. Je mag wel een fiets van de zaak als je een vast contract krijgt maar daarvoor in de plaats moet je je salarisverhoging inleveren?![]()
Ik heb 'm via torrent gedownload. Heb 'm hier ook op DVD staan, 428MB.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:36 schreef FUFR het volgende:
is dat een uitgekleed iets?
Kan effe niet opstarten ivm grabit en k3..
Om wel een fiets van 1000 euro te kopen als de baas betaalt terwijl je eigenlijk geen fiets van 1000 euro wilt hebben (dan ben je helemáál bang dat ie gejat wordt).quote:Op woensdag 15 november 2006 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap je opmerking niet helemaal. Wie heeft er een matige attitude en why?
(vrouwelijk, jeweettog)
Ik zou sowieso geen Pentium D willen maar een Core Duo.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:00 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Ja intel is wel het merk op het moment ja.. maar de intel die ik eigenlijk wil hebben gebruikt wel 216 Watt![]()
Niet bepaald zuinig...
Nee dat vind ik niet matig. De baas kan 1000 wel missen en ik niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Om wel een fiets van 1000 euro te kopen als de baas betaalt terwijl je eigenlijk geen fiets van 1000 euro wilt hebben (dan ben je helemáál bang dat ie gejat wordt).
Dan zeg ik: Koop een goedkope fiets en besteedt de rest van het geld nuttiger.
Juist zo werkt hetquote:Op woensdag 15 november 2006 12:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Om wel een fiets van 1000 euro te kopen als de baas betaalt terwijl je eigenlijk geen fiets van 1000 euro wilt hebben (dan ben je helemáál bang dat ie gejat wordt).
Dan zeg ik: Koop een goedkope fiets en besteedt de rest van het geld nuttiger.
De reden dat ik het matig vind is omdat ik het ook altijd zie gebeuren bij overheidsinstellingen, het enige verschil is dat het dan ten koste van de belastingbetaler gaat. Als je eens wist hoeveel geld er over de balk wordt gesmetenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet matig. De baas kan 1000 wel missen en ik niet.
Het is niet zo dat ik geen fiets van 1000 euro wil, maar ik heb er het geld niet voor.
En als ik een fiets van 400 euro via de baas koop, dan denk je toch echt niet dat die overige 600 aan mij wordt besteed ofwel?![]()
Die steekt ome Bob lekker in zijn eigen broekzak
Ow laat maarquote:Op woensdag 15 november 2006 13:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De reden dat ik het matig vind is omdat ik het ook altijd zie gebeuren bij overheidsinstellingen, het enige verschil is dat het dan ten koste van de belastingbetaler gaat. Als je eens wist hoeveel geld er over de balk wordt gesmetenHet gaat mij gewoon om de instelling. Als je zelf de baas zou zijn zou je het toch ook niet goedkeuren als er zo met "jouw" geld werd omgesprongen?
En ik snap ook wel dat jij dan de rest van het geld niet krijgt. Maar kies dan gewoon voor je salarisverhoging en koop zelf een fiets van 170 euro zoals die Matra waar ik je op wees.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 15 november 2006 13:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De reden dat ik het matig vind is omdat ik het ook altijd zie gebeuren bij overheidsinstellingen, het enige verschil is dat het dan ten koste van de belastingbetaler gaat. Als je eens wist hoeveel geld er over de balk wordt gesmetenHet gaat mij gewoon om de instelling. Als je zelf de baas zou zijn zou je het toch ook niet goedkeuren als er zo met "jouw" geld werd omgesprongen?
En ik snap ook wel dat jij dan de rest van het geld niet krijgt. Maar kies dan gewoon voor je salarisverhoging en koop zelf een fiets van 170 euro zoals die Matra waar ik je op wees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |