Da's een flinke (hangquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:30 schreef beefcake het volgende:
Ik ook maar weer eens, hier ben ik 35 weken en 5 dagen. Hij hangt al wat lager
quote:
Die zijn nog niet eens zo veel gegroeidquote:
Ga je voor een echo, willen ze ook je boobs even doen, voor het geval datquote:
Ik wilde dat mijn beep ook es ging zakken...ik ben net zo ver als jij maar hij zit hoooooog! Met bijbehorend maagzuur dan hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ga je voor een echo, willen ze ook je boobs even doen, voor het geval dat![]()
PM, ik draag inderdaad helemaal naar voren, van achter zie je bijna niet dat ik zwanger ben.
Tip: open je foto met paint. Dan bovenin doe je afbeelding en dan uitrekken/hellen. Dan bij de twee bovenste vakken vul je in bijvoorbeeld 30 vakje eronder ook 30 ( horizontaal/verticaal ). Dan is hij wat kleiner. Opslaan als Jpeg en een andere naam geven!! anders is je grote foto weg.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
sorry voor de grote foto. Ben al blij dat het gelukt is....![]()
Ik hoop voor je dat ie snel gaat zakken, het scheelt mij ook enorm veel Renniesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wilde dat mijn beep ook es ging zakken...ik ben net zo ver als jij maar hij zit hoooooog! Met bijbehorend maagzuur dan he
iemand?quote:Volgens Moeder's....over 7 maanden dus Oma's wijsheid...... Maar het is nogal kriptisch
Het is (was) groen stinkt en je smeert het op buik en dijen en het zou preventief helpen tegen zwangerschaps striemen.....
Maar het mens kan natuurlijk niet meer op de naam komen.... iemand een idee?
Ja, dat deukje fascineerde mij ook al!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Andrea, 39 weken al![]()
Mooi, met een deukje of niet?
Ja ligt in een stuit. Koppie bovenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Anitra het volgende:
Nikky mooie buik! Ook zo'n echt naar voren buikje, van achter is niet te zien dat je zwanger bent. Kleine lag toch in stuit? Want lijkt erg op mijn buik met dwarsligger toen.
Prenatalquote:
Goed he * afklopt*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:42 schreef Vivi het volgende:
Ik zie geen streepjes hoor Nikky!
Ja zeg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
Don't mind the charmante oma-"pwnd"erbroek
Ik stuur je wel een zip!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:52 schreef Moonah het volgende:
Oh, en sorry dat ik er zo door gefascineerd benik lijk wel een vent!, maar ik ben écht heel benieuwd hoe jouw boezem eruit gaat zien als je eenmaal stuwing hebt....
Euhhh, mijn zitvlakje is ook niet echt bescheiden en poezelig thans hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:49 schreef Bluezz het volgende:
Hellow buik
Ik vind de buikfoto's hier mooi
Voor mijn gevoel had ik niet alleen een buik, maar ook een soort zijtassen, een enorme kont, echt rondom, maar dan ook ECHT![]()
Volgende foto doe ik wel met een vijgeblad muursticker op m'n achterstequote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef Brighteyes het volgende:Moonah!
Oh, en ik ben wel degelijk geschokt door Vivi in bloemetjes.
Maar... de buik... Wauw!Mooi hoor!
37 weken! Hij mag nu gewoon komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |