"Ja"!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb er pas nog een buikfoto op gezet (of bedoelde je een andere karin)
Blijft mooi!quote:
Zo werkt hij nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:58 schreef pinkelmeisje het volgende:
[[url=nl.msnusers.com/mywebdocuments]afbeelding[/url]]ik hoop dat tie het zo doet
![]()
ik ben echt heel erg slecht met computters
Helaas is het zo dat als je daar je foto neerzet dit alleen voor leden toegangkelijk is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:04 schreef pinkelmeisje het volgende:
http://nl.msnusers.com/mt462dmhv70oighu0kofgtigo4/documents.msnw![]()
nou als tie het nu niet doet snap ik er echt niks meer van dan moet ik toch nog maar een keer coolbabe der hulp inroepen als tie het wel doet de laaste foto is van precies 40 weken
Nee helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:19 schreef pinkelmeisje het volgende:
als het goed is is ie nu voor iedereen toegankelijk![]()
quote:Dit gebied is alleen voor leden
Om toegang tot dit gebied te krijgen moet je lid zijn van deze groep.
Wil je lid worden van deze groep?
Als je lid wordt, krijg je toegang tot alle gebieden van deze groep. De groepsbeheerder accepteert momenteel lidmaatschapsaanvragen.
Ik zie hem net binnenkomen. Ik kan idd ook niet slapen maar wilde net naar bed gaan om het weer te proberen tot ik je mail zag. Dus heb ik ze voor je verkleind en op een server gegooitquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:30 schreef pinkelmeisje het volgende:
nou wat jammer zeg maar ik heb hem wel gemailt naar je kan je trouwens ook niet slapen
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:38 schreef Anitra het volgende:
Beaker 17 weken al? Nog 3 weekjes en je bent op de helftMaar je hebt een hel mooi buikje!!
Dat zeg ik toch ook, dattie niet zo duidelijk isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef Belana het volgende:
viev, je buik is niet te zien...does wat beters dan!![]()
Haar boobies daarentegen....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:36 schreef Belana het volgende:
viev, je buik is niet te zien...
Boobies? BOOBS!quote:
Geen idee waar je het over hebt, dat hoor ik dan wel op msn...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:52 schreef Vivi het volgende:
Hoiiii Obli! Hopelijk wel een beetje leuke conversatie gehad tijdens de jaarwisseling?![]()
Zou ze een drieling verwachten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |