Domme doos heeft haaientanden voor dr wielen...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Domme doos komt van rechts volgens mij.![]()
En jij maakte natuurlijk ook een gebaar van sorry d.m.v. een toeter? ofmiddelvinger?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ze maakte nog wel een gebaar van sorry, dat dan weer wel.
Maar er staan wel haaietanden? Dan heeft TS dus voorrang.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Er staan haaientanden, lul.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:53 schreef minkuukel het volgende:
Haaientanden zijn wit, op jouw plaatje zwart!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Er staan haaientanden, lul.
Ik dacht dat de auto vleugels hadquote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haaientanden zijn wit, op jouw plaatje zwart!
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Godverdegodverdegodver.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Procedureblunder vormfout!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verwarring!
Onduidelijkheid!
Dingen!
Je hebt je best gedaan. [14.gif].quote:Op woensdag 15 november 2006 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Ik dacht dat ze het hier wel zouden snappen, maar ik was even vergeten dat FOK! nog steeds FOK! is..
Plaatje is natuurlijk alleen voor de duidelijkheid en niet zooo realistisch, als ze verteld dat ze niet hoefde af te remmen, zat ze er zeker niet te dicht op... lijkt mijquote:Op woensdag 15 november 2006 10:02 schreef DerBolle het volgende:
je zat dan ook wel heel dicht op die afslaande auto...
Joh!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Plaatje is natuurlijk alleen voor de duidelijkheid en niet zooo realistisch, als ze verteld dat ze niet hoefde af te remmen, zat ze er zeker niet te dicht op... lijkt mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |