Leugenaar pur sang. Ze waren idd bij de meeste protestmarsen aanwezig ja, met onder andere spandoeken tegen extremisten. Maar je verblindende moslimhaat zorgt ervoor dat je die spandoeken niet eens ziet. Afgezien daarvan heb je zeker nog nooit van de initiatieven op het internet gehoord? Nee dat zal wel niet, want je doet geeneens moeite om te luisteren.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja want de afgelopen 5 jaar hebben tenslotte bol gestaan van de protesten van "normale" moslims gericht tegen de misbruikers van hun religion of peace! protestmars na protestmars om te bewijzen dat de Islam wel vreedzaam is, wat een geweldig initiatief! hiermee hebben ze inderdaad echt het respect gewonnen van de autochtone nederlanders.
En toen werd je wakker want er is vrijwel geen enkel signaal uit de moslimgemeenschap gekomen.
Dus... Onder welke steen heb JIJ gelegen?
Had je deze post gezien? Pastors vergelijkt islamisering met nazismequote:
Afgezien dat dit cijfers zijn van 10 jaar oud, wordt dde SES hier niet genoemd, dus verwijs ik je bron naar de prullebak omdat die niets met je bewering te maken heeft. Dit is een bron die zelf cijfers verzint op basis van een rapport. Kom maar met het oorspronkelijke rapport.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Wanneer? Waar?
oude cijfers (want uit een oude post van mij (ga niet weer zoeken)
[..]
[..]
Bronn: K51 Criminaliteit en etnische minderheden; een criminologische analyse Ed. Leuw. Den Haag, Ministerie van Justitie, 1997, WODC
Overigens, ik ben van mening dat je niet volledig voor SES mag corrigeren want voor grote groepen blijkt een lagere SES op lange termijnen over generaties constant.
Tja maar wie gaat er dan ook in Amsterdam-oost wonen.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:53 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nope.
Ik woon in Amsterdam-Oost, en de laatste 12 berovingen, 5 keer dat er iemand werd neergestoken en 3 vuurgevechten waren niet door Tante Sjaan van de hoek, om het maar even zo uit te drukken.
En als je hier op AT5 opsporing-verzocht kijkt weet je dat je in de meeste uitzendingen 14x te horen krijgt "noord-afrikaans uiterlijk" en als je echt mazzel hebt misschien 1x "lang en blond".
Nogmaals, da's gewoon een constatering, ik verzin het niet ofzo.
Mag ik je wijzen op de cijfers uit 2005 die ik al gepost hadquote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afgezien dat dit cijfers zijn van 10 jaar oud, wordt dde SES hier niet genoemd, dus verwijs ik je bron naar de prullebak omdat die niets met je bewering te maken heeft.
Zoals allochtonen een uiterste zijn en niet te vergelijken met de rest van nederland bedoel je ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja maar wie gaat er dan ook in Amsterdam-oost wonen.Dat is een uiterste en verder niet te vergelijken met de rest van Amsterdam.
Wanneer heb jij vanuit de Moslimgemeenschap dan voor het laatst kritiek gehoord óp de Moslimgemeenschap?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, hoe dan? "Je kan hem daar niet ongelijk in geven". Hahahhahah! Ik wel, heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen gelegen?![]()
Ik kan me de talloze reacties van Nederlanders wiens voorouders sinds mensenheugnis hier uit deze moerasdelta komen, die meenden dat van Gogh het er wel een beetje naar gemaakt had, ook heel goed heugen.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef Kiteless het volgende:
Je kunt op youtube de interviews nakijken waar gezegd word dat ie het aan zichzelf te danken had,
dat het door de discriminatie komt etc.
En wie is er verantwoordelijk voor het feit dat men onder die sociaal economische omstandigheden leeft? Juist... zij zelf. Dus kan je dat volledig buiten beschouwing laten.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:52 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, je hebt het gruwelijk mis. Zou het niet zo kunnen zijn dat allochtonen niet crimineler zijn omdat ze allochtoon, maar omdat ze onevenredig vaak onder bepaalde sociaal economische omstandigheden leven?
Bij het punt blijven : het ging er dus om dat Mutant01 zei dat het leugens waren, en dat er wel tegenreactie's waren.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan me de talloze reacties van Nederlanders wiens voorouders sinds mensenheugnis hier uit deze moerasdelta komen, die meenden dat van Gogh het er wel een beetje naar gemaakt had, ook heel goed heugen.
Het is blijkbaar niet ongebruikelijk, de moord op een provocateur deels toe te schrijven aan provocatie. En moslims zijn geen spat beter dan andere mensen.
Mja, maar eerlijk gezegd is dat ook niet zo gek met een gezin met 3x zoveel kinderen als het gemiddelde nederlandse gezin, maar maar 1 kostwinner (tegenover 2 in het gemiddeld middenklasse nederlands gezin).quote:Op woensdag 15 november 2006 13:52 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, je hebt het gruwelijk mis. Zou het niet zo kunnen zijn dat allochtonen niet crimineler zijn omdat ze allochtoon, maar omdat ze onevenredig vaak onder bepaalde sociaal economische omstandigheden leven?
Nee, maar dan nog had Fortuyn er beter aan gedaan zijn uitlatingen te nuanceren of in ieder geval ondubbelzinniger afstand te nemen van de inhoud van het artikel.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Had je deze post gezien? Pastors vergelijkt islamisering met nazisme
Ik viste ze uit een post van mijzelf uit 2001...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Afgezien dat dit cijfers zijn van 10 jaar oud,
Bril niet op?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
wordt dde SES hier niet genoemd, dus verwijs ik je bron naar de prullebak omdat die niets met je bewering te maken heeft.
De Groene liegt en is een eng rechts tijdschrift?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Dit is een bron die zelf cijfers verzint op basis van een rapport.
Dat noem ik toch?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Kom maar met het oorspronkelijke rapport.
Maar misschien eerst ff naar www.Pearl.nl?quote:Bron: K51 Criminaliteit en etnische minderheden; een criminologische analyse Ed. Leuw. Den Haag, Ministerie van Justitie, 1997, WODC
Waarom zou DE moslimgemeenschap kritiek moeten hebben op DE moslimgemeenschap? Aangezien de kritiek die DE moslimgemeenschap geeft, meestal op een deel van de moslimgemeenschap betrekking heeft. Er is geen reden om de gehele moslimgemeenschap de bekritiseren, en daarom doet DE moslimgemeenschap dat ook niet. Extremisten vallen BUITEN de moslimgemeenschap, dat is een kenmerk van extremisme namelijk, dat ze BUITEN enige gemeenschap vallen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef HassieBassie het volgende:
Wanneer heb jij vanuit de Moslimgemeenschap dan voor het laatst kritiek gehoord óp de Moslimgemeenschap?
Een stille tocht waar alleen vriendjes bij komen is "de moslimgemeenschap", uitspraken van vriendjes van een crimineel is " de moslimgemeenschap"? Het is duidelijk wat voor doelgroep Pastors heeft.quote:Integendeel, als er es een jeugdig crimineeltje omkomt bij een carjack staan ze met zn allen vooraan om te zeggen wat een goede jongen het wel niet was, en dat ie echt noooooit iets crimineels zou doen. een stille tocht is wel het minste wat hij verdient!
Dus omdat jij nog nooit vernomen hebt van deze kritiek op de haatprekende imams, is het er niet?quote:Ook kritiek op haatprekende imams heb ik nog nooit vernomen vanuit de Moslims. Pastors denk ik ook niet, vandaar dit spotje.
Nee, je kan niet iets buiten beschouwing laten omdat het buiten beschouwing kan worden gelaten. Er is betere motivatie voor nodig dan dat.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:02 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
En wie is er verantwoordelijk voor het feit dat men onder die sociaal economische omstandigheden leeft? Juist... zij zelf. Dus kan je dat volledig buiten beschouwing laten.
Pastors heeft het niet alleen over extremisten, maar ook over het feit dat jonge moslims oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers en ook daar niets over wordt gezegd vanuit de Moslimgemeenschap.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugenaar pur sang. Ze waren idd bij de meeste protestmarsen aanwezig ja, met onder andere spandoeken tegen extremisten. Maar je verblindende moslimhaat zorgt ervoor dat je die spandoeken niet eens ziet. Afgezien daarvan heb je zeker nog nooit van de initiatieven op het internet gehoord? Nee dat zal wel niet, want je doet geeneens moeite om te luisteren.
Al deze initiatieven hadden als het aan mij lag niet eens moeten plaatsvinden, aangezien moslims zich totaal niet verantwoordelijk moeten voelen voor mongolen die zich buiten de gemeenschap plaatsen (ja ook BUITEN de moslimgemeenschap).
Jammer is dat de moslim cultuur zoveel meer te bieden heeft. Kijk naar de monumenten die ze hebben nagelaten in Spanje die door christenbarbaren voor een deel vernield zijn. De voorbeelden van kunst en cultuur door moslims zijn te vinden van China tot Spanje. Het zijn mensen van handel en verlichting. Zonder moslims hadden westerlingen nooit zoiets als Amerika of China en India ondekt. Het waren moslims die de handel en uitwisseling tussen de westerse cultuur en de andere machtige culturen tot stand brachten.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugenaar pur sang. Ze waren idd bij de meeste protestmarsen aanwezig ja, met onder andere spandoeken tegen extremisten. Maar je verblindende moslimhaat zorgt ervoor dat je die spandoeken niet eens ziet. Afgezien daarvan heb je zeker nog nooit van de initiatieven op het internet gehoord? Nee dat zal wel niet, want je doet geeneens moeite om te luisteren.
Al deze initiatieven hadden als het aan mij lag niet eens moeten plaatsvinden, aangezien moslims zich totaal niet verantwoordelijk moeten voelen voor mongolen die zich buiten de gemeenschap plaatsen (ja ook BUITEN de moslimgemeenschap).
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:08 schreef Napalm het volgende:
geblaat om alles naar zn hand te zetten
http://www.wodc.nlquote:Enkele grote lijnen
Uitspraken over het aantal verdachten en de misdrijven waarvan zij worden
verdacht, moeten worden onderscheiden van uitspraken over aard en
omvang van de criminaliteit in Nederland. Er is een groot ‘dark number’. In
Criminaliteit en Rechtshandhaving 2001 (Van der Heide & Eggen, 2003, p.199)
is geschat dat in 2001 4,65 miljoen delicten tegen burgers zijn gepleegd,
waarvan er slechts 1,6 miljoen (34%) bij de politie zijn gemeld. Dit leidde tot
een aantal van 277.000 gehoorde verdachten.
Binnen deze context zijn uit onze resultaten enkele grote lijnen te halen.
Hoewel slechts een klein percentage van de verschillende bevolkingsgroepen
op verdenking van een misdrijf bij de politie geregistreerd wordt, zijn er zeker
zorgwekkende groepen te onderscheiden.
Tegelijkertijd is ook te constateren dat de verschillen die er bestaan tussen
autochtonen en allochtonen voor bijna de helft ‘verklaard’ kunnen worden
doordat groepen verschillen in leeftijd en geslacht. Bovendien blijkt dat door
rekening te houden met sociaal-economische kenmerken nog eens een
aanzienlijk deel van de verschillen verdwijnt, en dit ondanks de beperkte
meting van sociaal-economische positie in dit onderzoek. De conclusie dat
allochtonen in het algemeen vaker verdacht worden van criminaliteit
verandert hierdoor niet, maar laat ook zien dat alleen daar naar kijken
eenzijdig is.
Wat moeten die daar dan over zeggen. Ow wat erg. En als ze er al dan iets over zeggen. Wie gaat hun het geld geven en de mogelijkheden om het op te lossen? Niet Verdonk, Pastors en Wilders of Balkenbende in elk geval. Of moeten ze net als autochtone mensen met fakkels en bloemen over straat gaan lopen als een autochtone vader weer een gezin geslagen heeft en uitgemoord. En zelfmoord heeft gepleegd kom op zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Pastors heeft het niet alleen over extremisten, maar ook over het feit dat jonge moslims oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers en ook daar niets over wordt gezegd vanuit de Moslimgemeenschap.
Pastors heeft dan wellicht last van een blinde vlek. Antillianen en Surinamers plegen relatief nog altijd meer misdaden dan moslims in Nederland. Maar nee, bij moslims heeft het te maken met " de islamisering" en is het gelijk te stellen met "nazisme"quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Pastors heeft het niet alleen over extremisten, maar ook over het feit dat jonge moslims oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers en ook daar niets over wordt gezegd vanuit de Moslimgemeenschap.
quote:quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
http://www.wodc.nl
En dit is afkomstig van ene onderzoek door justitie uit 2005. Eat that.
Surinamers en Antilianen zijn ook crimineel, dus Moslims mogen ook crimineel zijn boehoequote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pastors heeft dan wellicht last van een blinde vlek. Antillianen en Surinamers plegen relatief nog altijd meer misdaden dan moslims in Nederland. Maar nee, bij moslims heeft het te maken met " de islamisering" en is het gelijk te stellen met "nazisme"Horen we daar overigens enige kritiek op van Surinamers of Antillianen?
Lees je onderzoeken altijd zo? Want wellicht heb je de zin ervoor en erna NIET gelezen dan. In het onderzoek werden niet eens ALLE SES onderzocht. En daarom stelt men ook dat het erg eenzijdig is om daarna te kijken.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:14 schreef Kiteless het volgende:
[..]
De conclusie dat
allochtonen in het algemeen vaker verdacht worden van criminaliteit
verandert hierdoor niet.
Of je ook even mee-kauwt dan
Heb jij de Koran weleens gelezen? En dan met name hoofdstuk 9? De verse van het zwaard? Of zelfs het gehele 2 gedeelte waar Mohammed naar Medina is getrokken? En dan nog durf jij te beweren dat de Islam een vreedzaam geloof is?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Jammer is dat de moslim cultuur zoveel meer te bieden heeft. Kijk naar de monumenten die ze hebben nagelaten in Spanje die door christenbarbaren voor een deel vernield zijn. De voorbeelden van kunst en cultuur door moslims zijn te vinden van China tot Spanje. Het zijn mensen van handel en verlichting. Zonder moslims hadden westerlingen nooit zoiets als Amerika of China en India ondekt. Het waren moslims die de handel en uitwisseling tussen de westerse cultuur en de andere machtige culturen tot stand brachten.
De anderen die ontdekt werden werden natuurlijk volkomen afgeslacht door het westen. Want de christelijke god is er een van vrede en liefde. Zolang je maar blank en westers bent. Tja de westerse cultuur is natuurlijk een cultuur van vrede en goodie goodie mensen die zich nooit schuldig maken aan massamoorden en zo. Of extremisme Want de ander is geen mens dus dat maakt dan niks uit.
Er staat dat het eenzijdig is om daarnaar te kijken, MAAR dat het de conclusie niet verandert.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees je onderzoeken altijd zo? Want wellicht heb je de zin ervoor en erna NIET gelezen dan. In het onderzoek werden niet eens ALLE SES onderzocht. En daarom stelt men ook dat het erg eenzijdig is om daarna te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |