Als hij het over afschaffing van art 1 GW heeft, dan kan het mij niet zoveel schelen welke argumenten hij daar aan hangt (ofschoon het me verbaasde dat hij volhardde ook nadat hem gewezen was op de onjuistheid van zijn betoog). Zeker niet als het ook nog ns gaat om iemand met een reele kans op het premierschap in dit land.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:15 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik snpa het neit.
Je zegt zelf dat Fortuyn vrijheid van meningsuiting (ver) boven het non-discriminatie beginsel stelde.
Vervolgens wek je meteen allerlei suggesties (nog net geen kampen).. Heb je enig bewijs dat Fortuyn iets anders wilde dan de vrijheid van meningsuiting boven het non-discrimantieprincipe wilde zetten?
Dat maakt uiteindelijk geen verschil voor de conclusie;quote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat autochtonen gemiddeld tot hogere klassen behoren. Zet je de allochtonen in een vergelijking met een groep met vergelijkbare kenmerken op gebied economische positie dan zijn ze niet crimineler.
Lies, damn'd lies and statistics. Je bent niet dom genoeg om daar werkelijk in te trappen.
Maar eh.. dat heeft 'ie dus niet gezegd.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef Argento het volgende:
[..]
Als hij het over afschaffing van art 1 GW heeft, dan kan het mij niet zoveel schelen welke argumenten hij daar aan hangt (ofschoon het me verbaasde dat hij volhardde ook nadat hem gewezen was op de onjuistheid van zijn betoog).
Wat een vreselijk domme opmerking weer.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat autochtonen gemiddeld tot hogere klassen behoren. Zet je de allochtonen in een vergelijking met een groep met vergelijkbare kenmerken op gebied economische positie dan zijn ze niet crimineler.
Lies, damn'd lies and statistics. Je bent niet dom genoeg om daar werkelijk in te trappen.
Wat een vreselijk domme conclusie weer. Ik praat niets goed - ik zeg dat de vergelijking niet deugt.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:38 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme opmerking weer.
Criminaliteit is niet goed te praten omdat je toevallig in een mindere klasse terecht bent gekomen. Zo kan je alles wel goed pratenDoe niet zo belachelijk.
Dit is niet waar. Ook na correctie voor SES blijven allochtonen criminelerquote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef sigme het volgende:
quote:Alles goed en wel, ontdekte het WODC, maar zelfs gecorrigeerd voor sociaal-economische en demografische factoren is de criminaliteit onder allochtonen nog anderhalf tot drie maal zo hoog als onder witten. Marokkanen en Antillianen scoren het hoogst.
http://www.groene.nl/1997/12/spmr_debatachmed.html
Bronn: K51 Criminaliteit en etnische minderheden; een criminologische analyse Ed. Leuw. Den Haag, Ministerie van Justitie, 1997, WODCquote:kunnen we op basis van de beschikbare gegevens concluderen dat er over het algemeen door allochtone groepen in onze samenleving relatief meer criminaliteit wordt geproduceerd dan door het autochtoon Nederlandse deel van de samenleving.
Daar twijfel ik heel sterk aan. Denk eerder dat autochtonen het beter verbergen. Want waar gaan alle spullen naar toe die allochtonen stelen? De allochtonen stelen wellicht maar de autochtonen helen. Inclusief de autochtonen smeris is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:05 schreef more het volgende:
[..]
Ik dacht dat inmiddels iedereen toch wel wist dat criminaliteit en/of gedrag onder allochtonen veel hoger is dan bij autochtonen.
Jij zegt inderdaad dat de vergelijking niet deugt en daarmee wil je de bewering dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen weerleggen. Of heb ik het mis?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme conclusie weer. Ik praat niets goed - ik zeg dat de vergelijking niet deugt.
Jij moet nodig ophouden te bedenken wat jij denkt dat anderen denken. Denk maar voor jezelf, DenniZZ.
Kom maar met die link, want dat onderzoek heb ik je al tig keer door de neus geboord napalm.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:42 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ook na correctie voor SES blijven allochtonen crimineler
en ik kom zo met de link.
Jij kan zo voor de PvdA gaan werken!! Struisvogelpolitiek op zijn "allerbest" !!!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Daar twijfel ik heel sterk aan. Denk eerder dat autochtonen het beter verbergen. Want waar gaan alle spullen naar toe die allochtonen stelen? De allochtonen stelen wellicht maar de autochtonen helen. Inclusief de autochtonen smeris is mijn persoonlijke ervaring.
Volgens mij is dat geheel niet wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:46 schreef HassieBassie het volgende:
Volgens mij bedoelt Pastors met deze vergelijking dat in de tijd van Hitler het gros van het volk ook zn mond hield over de misdaden van een ander deel van het volk. 'Ich hab es nie gewusst', dat idee. Dit ziet hij vandaag de dag terug bij Moslims, en ik kan em daar niet heel erg ongelijk in geven..
Oh, hoe dan? "Je kan hem daar niet ongelijk in geven". Hahahhahah! Ik wel, heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen gelegen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:46 schreef HassieBassie het volgende:
Volgens mij bedoelt Pastors met deze vergelijking dat in de tijd van Hitler het gros van het volk ook zn mond hield over de misdaden van een ander deel van het volk. 'Ich hab es nie gewusst', dat idee. Dit ziet hij vandaag de dag terug bij Moslims, en ik kan em daar niet heel erg ongelijk in geven..
Neemt niet weg dat vergelijkingen met WOII zo ongeveer gelijk staan aan politieke zelfmoord. Slecht spotje dus van Pastors.
Nee de dagelijkse praktijk op straat. Maar tja Rotterdam is natuurlijk geen Amsterdam. Das duidelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij kan zo voor de PvdA gaan werken!! Struisvogelpolitiek op zijn "allerbest" !!!
daar begon het anders wel mee.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar eh.. dat heeft 'ie dus niet gezegd.
Ik heb de moslimgemeenschap wel gehoord over discriminatie, over Theo van Gogh, etc.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, hoe dan? "Je kan hem daar niet ongelijk in geven". Hahahhahah! Ik wel, heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen gelegen?![]()
Ja want de afgelopen 5 jaar hebben tenslotte bol gestaan van de protesten van "normale" moslims gericht tegen de misbruikers van hun religion of peace! protestmars na protestmars om te bewijzen dat de Islam wel vreedzaam is, wat een geweldig initiatief! hiermee hebben ze inderdaad echt het respect gewonnen van de autochtone nederlanders.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, hoe dan? "Je kan hem daar niet ongelijk in geven". Hahahhahah! Ik wel, heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen gelegen?![]()
Ja, je hebt het gruwelijk mis. Zou het niet zo kunnen zijn dat allochtonen niet crimineler zijn omdat ze allochtoon, maar omdat ze onevenredig vaak onder bepaalde sociaal economische omstandigheden leven?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij zegt inderdaad dat de vergelijking niet deugt en daarmee wil je de bewering dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen weerleggen. Of heb ik het mis?
Ja en nee.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij zegt inderdaad dat de vergelijking niet deugt en daarmee wil je de bewering dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen weerleggen. Of heb ik het mis?
Nope.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee de dagelijkse praktijk op straat. Maar tja Rotterdam is natuurlijk geen Amsterdam. Das duidelijk.
Dat zijn gewoon grove leugens, en dat weet je best. De moslimgemeenschap heeft afstand genomen van de wandaden van extremisten, en van de bedreigingen. Dat doen ze al sinds jaar en dag. Doen alsof je "nooit gehoord" hebt van zoiets, is gewoon een ranzige leugen. Ze hebben net zo hard meegedaan met demonstraties als de autochtone hollander, ze hebben het net zo hard verworpen, en ze manifesteren zich in meer initiatiefen om de kloof te dichten dan ooit te voren. Kom met iets beters dan deze bullcrap.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik heb de moslimgemeenschap wel gehoord over discriminatie, over Theo van Gogh, etc.
Ik heb ze niet gehoord over extremisme, Mohammed B. etc.
Er wordt gewezen op wat er verkeerd is aan de rest van nederland, niet aan wat er mis is binnen de eigen (moslim) gelederen.
Wanneer? Waar?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom maar met die link, want dat onderzoek heb ik je al tig keer door de neus geboord napalm.
quote:Alles goed en wel, ontdekte het WODC, maar zelfs gecorrigeerd voor sociaal-economische en demografische factoren is de criminaliteit onder allochtonen nog anderhalf tot drie maal zo hoog als onder witten. Marokkanen en Antillianen scoren het hoogst.
http://www.groene.nl/1997/12/spmr_debatachmed.html
Bronn: K51 Criminaliteit en etnische minderheden; een criminologische analyse Ed. Leuw. Den Haag, Ministerie van Justitie, 1997, WODCquote:kunnen we op basis van de beschikbare gegevens concluderen dat er over het algemeen door allochtone groepen in onze samenleving relatief meer criminaliteit wordt geproduceerd dan door het autochtoon Nederlandse deel van de samenleving.
In feite gaat de vergelijking dus voor een deel wel op met WO2 dan.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:51 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja want de afgelopen 5 jaart hebben tenslotte bol gestaan van de protesten van "normale" moslims gericht tegen de misbruikers van hun religion of peace! protestmars na protestmars om te bewijzen dat de Islam wel vreedzaam is, wat een geweldig initiatief! hiermee hebben ze inderdaad echt het respect gewonnen van de autochtone nederlanders.
En toen werd je wakker want er is vrijwel geen enkel signaal uit de moslimgemeenschap gekomen.
Dus... Onder welke steen heb JIJ gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |