Not moi...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Fargo het volgende:
Wie haalt er ff croissants?
Daar is niks mis mee, inderdaad! Maar energie genoeg dus om voor de rest hier even langs de bakker te lopenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Not moi...
Net een lekker vet engels ontbijtje achter de kiezen...scrambled eggs met sausages.![]()
![]()
Je leert het welquote:Op woensdag 15 november 2006 09:29 schreef Joohanna het volgende:
[
Ook goede morgen dan allemaal. Ik zal snel ff zwaaien anders heb ik gelijk herrie in de tent hihihihi
![]()
![]()
![]()
Ik doe m'n best. 's ochtends ben ik btw altijd het beste in mijn humquote:
en wat vindt je hum daarvan ? vindt-ie dat goed ?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. 's ochtends ben ik btw altijd het beste in mijn hum![]()
Hoi Stinkheks! Ik mot jouw soort niet!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe m'n best. 's ochtends ben ik btw altijd het beste in mijn hum![]()
Ik denk dat hum een afko is van hummer! Dus dat ze sogges de hummer in moet, deurvergrendeling aan, en als het dan wat beter gaat, zien we verder. En dat ze zich daar bij neer heeft gelegd, en eigenlijk niet meer beter weet. Zoiets?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
en wat vindt je hum daarvan ? vindt-ie dat goed ?
Hoi Versa-the Stallion-Bommie!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Stinkheks! Ik mot jouw soort niet!![]()
![]()
Wat een kicke Nicknamequote:
Laat je baas je nou alweer thuis werken?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
nee zit vandaag in een serverruimtequote:Op woensdag 15 november 2006 09:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Laat je baas je nou alweer thuis werken?
Doe ik het voorquote:Op woensdag 15 november 2006 09:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat hum een afko is van hummer! Dus dat ze sogges de hummer in moet, deurvergrendeling aan, en als het dan wat beter gaat, zien we verder. En dat ze zich daar bij neer heeft gelegd, en eigenlijk niet meer beter weet. Zoiets?
als ze hier weer komt, zullen we haar dan gaan bashen?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doe ik het voorEn dat ze die over de zaak heeft gekocht, ivm de BTW
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ze hier weer komt, zullen we haar dan gaan neuken?
Misschien bedoelde ze met btw wel "by the way", maar Engels praten is zóóó vorige eeuw!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doe ik het voorEn dat ze die over de zaak heeft gekocht, ivm de BTW
![]()
hij trekt al helemaal wit weg heimlichgreep ?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:31 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Manu heeft weet een Pritt-stift in zijn neus geduwd!![]()
Driehoek voor je lelijke harses!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
ja sorryquote:
das waarquote:Op woensdag 15 november 2006 12:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hé, geeft niks...zulke dagen hebben we er allemaal bij zitten!
Hallo Gladys![]()
Maar Gladys heeft élke dag wat!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hé, geeft niks...zulke dagen hebben we er allemaal bij zitten!
Hallo Gladys![]()
heej deminsquote:Op woensdag 15 november 2006 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Maar Gladys heeft élke dag wat!!!![]()
Hoi Gladys! Alles beroerd?![]()
![]()
![]()
Dus je hebt niet alleen een slechte arm, maar ook een verkeerd been!quote:Op woensdag 15 november 2006 12:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej demins![]()
en yeps alles kaa uuu tee vandaag en ook nog eens met verkeerde been net uit bed gestapt... het kan niet op dus
![]()
![]()
niet zo bijdehand jij hequote:Op woensdag 15 november 2006 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dus je hebt niet alleen een slechte arm, maar ook een verkeerd been!![]()
Sorry, ik was ff lunchenquote:
wat doe je voor werk als ik vragen mag ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Sorry, ik was ff lunchen![]()
Ja, hoor..alles naar wens! Rustig dagje hier op het werk, dus de boel is lekker bij te houden. Maar het is stilte voor de storm, het wordt snel wat drukker.
Met jou ook alles in orde?
Ik werk bij een voetbalclub in de eerste divisie.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat doe je voor werk als ik vragen mag ?
en met mij is alles prima,op mijn arm na dan
![]()
en wat doe je dan bij die voetbalclub ? kan me er nix bij voorstellen sorryquote:Op woensdag 15 november 2006 13:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik werk bij een voetbalclub in de eerste divisie.
Wat is er met je arm dan? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Heet dat een muisarm? Want vaak komt zoiets toch voort uit teveel dezelfde bewegingen? Overbelasting als het ware?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
en wat doe je dan bij die voetbalclub ? kan me er nix bij voorstellen sorry![]()
Heb een zenuw beklemd zitten in mijn bovenarm,kan dus nix met mijn linker arm![]()
nee het is geen muisarm,dat zit weer op een andere plek geloof ikquote:Op woensdag 15 november 2006 13:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heet dat een muisarm? Want vaak komt zoiets toch voort uit teveel dezelfde bewegingen? Overbelasting als het ware?
Ik ben zeg maar de huisjournalist van de club. Verzorg alle interne media naar buiten toe. Denk dan aan wedstrijdprogramma's (boekjes die de fans kunnen kopen buiten het stadion met info over de te spelen wedstrijd van die avond), magazines voor de supporters, presentatiegidsen. Die schrijf ik allemaal. Verder regel ik interviews met spelers voor de diverse media, doe ik hier en daar wat eindredactie, verzorg de website...al dat soort zaken. Leuk hoor
Oh, sorry...ja, ik heb er niet zo heel veel verstand van haha... Maar heb je veel pijn dan? Gaat dat vanzelf weer over? Heb je iets tegen de eventuele pijn?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
nee het is geen muisarm,dat zit weer op een andere plek geloof ik
Maar je hebt dus meer van je hobby je beroep gemaakt? neem iig aan dat je niet fan bent van een andere club iigom welke club gaat het eigenlijk?
neuh heb geen pijn,het is alleen ontzettend irritantquote:Op woensdag 15 november 2006 13:24 schreef Fargo het volgende:
[..]
Oh, sorry...ja, ik heb er niet zo heel veel verstand van haha... Maar heb je veel pijn dan? Gaat dat vanzelf weer over? Heb je iets tegen de eventuele pijn?
Ik werk bij RBC Roosendaal. En ja, daar was ik al heel lang supporter van. Heb dus inderdaad van mijn hobby (sportjournalistiek) mijn beroep kunnen maken![]()
Ja, irritant is het zeker....dat kan ik me goed voorstellen! Hop voor je dat je snel vooruitgang boekt met je arm!quote:Op woensdag 15 november 2006 13:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
neuh heb geen pijn,het is alleen ontzettend irritant![]()
wel leuk dat je zo'n plezier in werk hebt zeg![]()
iedereen mag van mij winnen... behalve moquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, irritant is het zeker....dat kan ik me goed voorstellen! Hop voor je dat je snel vooruitgang boekt met je arm!
Ja, heb er veel plezier in. Het is wel hard werken, veel uren maken, maar met de nodige vrijheid (op sommige momenten).
Maarre...back to BB...wie moet er winnen?![]()
Haha wij kunnen het prima vinden, merk ik welquote:Op woensdag 15 november 2006 13:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
iedereen mag van mij winnen... behalve mo![]()
![]()
en tijn
![]()
![]()
![]()
![]()
werk ze nog en till next timequote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef Fargo het volgende:
[..]
Haha wij kunnen het prima vinden, merk ik wel![]()
Ik moet eigenlijk wel weer aan het werk Gladys.... Bedankt voor de gezelligheid...tot later!![]()
altijdquote:Op woensdag 15 november 2006 14:08 schreef PH52 het volgende:
[..]
Euhh, ennuh, handje boven de dekens, denk erom![]()
Je rechter- of je linkerhandje? Dat is belangrijk voor de diagnose!quote:
beide liggen altijd onder mijn kussenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je rechter- of je linkerhandje? Dat is belangrijk voor de diagnose!![]()
Buuuviequote:Op woensdag 15 november 2006 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag
daar ben ik dan weer eens even...![]()
moi?!quote:
Ach ik zei dat alleen maar omdat ik rekening aan het houden was met de modjesquote:Op woensdag 15 november 2006 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moi?!![]()
gekke eend...![]()
![]()
ben je alweer een beetje afgekoeld?!
en natuurlijk je eigen neiging wel eens wat door te slaan!quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach ik zei dat alleen maar omdat ik rekening aan het houden was met de modjes![]()
Want die reageren naar mijn mening soms nogal een beetje overspannen, toen ik ergens met een knipoog zei dat ik op oorlogspad was omdat ik weer in FB zat, kwam flugel hier dreigen de hele SC te sluiten
Dus ik moest een beetje op mijn tenen lopen
Klasse buv..quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en natuurlijk je eigen neiging wel eens wat door te slaan!![]()
maar ik ben ook de beroerdste niet, dus hier wat ondersteuning om het op tenen lopen tot in perfectie te beheersen
[afbeelding]'
mét maillot![]()
![]()
Euhm zit je me uit te dagenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik ben ook de beroerdste niet, dus hier wat ondersteuning om het op tenen lopen tot in perfectie te beheersen
[afbeelding]'
mét maillot![]()
![]()
Dit werkt averechts gozert, dat moet je zo onderhand nou wel eens wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klasse buv..![]()
![]()
We moeten duckie met zijn allen een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.![]()
Zie ik er uit alsof links en rechts bij mij zelfstandig opereren.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit werkt averechts gozert, dat moet je zo onderhand nou wel eens weten
OMFGquote:Op woensdag 15 november 2006 17:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof links en rechts bij mij zelfstandig opereren.![]()
btw...ben ff aan het eten....dus probeer ff met het rellen en zuigen te wachten tot ik klaar ben...![]()
nee!quote:
Die mag je ff uitleggen, doorslaanquote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]'
mét maillot![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gekke eend...![]()
![]()
ben je alweer een beetje afgekoeld?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |