Daar heb je gelijk in, ik ben de 'campagne' sowieso meer-dan-zat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:38 schreef Aoristus het volgende:
Maar het is een beetje hypocriet van meneer de democratiseerder om nu af te geven op iets dergelijks als de X-factor![]()
Ah, was al benieuwd wie er zouden komen, super! Dat gaan we dus kijkenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Arcee het volgende:
Vanavond laat en lang (23:45 - 1:30) met Bos, Rutte, Rosenmoller, Hans Teeuwen en Maurice de Hond.
De koning van de láááách!quote:
Ik probeer ook zolang mogelijk te kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga het wel zolang mogelijk kijken denk ik.
Lijkt me toch voor het grootste gedeelte erg boeiend.
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vindquote:
Ik dacht dat dat was omdat ik je zie als een psychopaat met pleinvrees. Maar t gaat dus om Freekquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet gelijk weer waarom ik je niet leuk vind
Zeker weten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
alles met Hans Teeuwen is leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef venomsnake het volgende:
dit kon wel eens een leuke uitzending worden
Ah, hij zit in 't pubiliek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Arcee het volgende:
Komt Rosenmoller niet? Jammer, die vind ik wel zinnig sinds-ie de politiek heeft verlaten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Pauw: "Wouter Bos staat nog in de file, daarom wil Mark Rutte ook dat er snelwegen bijkomen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |