Niet op gelet iig... Zoals het hoortquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:35 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Heb je z'n armen wel eens gezien?
ja want anders ben je een vette homo hè!!!?!??!!? !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet op gelet iig... Zoals het hoort
Gespierdquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef TonyMalony het volgende:
Volgens mij is ie gewoon netjes gespierd hoorik vind hem opzich wel de meest relaxte bij gamekings. Skate was echt troep!
Zoals ik zei: hij ziet eruit alsof ie eerst een tijdje is gaan fitnessen en toen is opgehouden en hotdogs of iets dergelijks is gaan eten.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef TonyMalony het volgende:
Naja ik vind het iig niet van die 'papperige' armen die echt dikke mensen hebben, dus ja dan ga ik ervan uit dat het spier is
STFU HOMOquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
ja want anders ben je een vette homo hè!!!?!??!!? !!!!!!!!!!
kindje.
Geil, dikke console orgie daar dus.quote:Op woensdag 15 november 2006 04:15 schreef PPAUL het volgende:
al die presentators zuigen ballen..
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Boris ownt jullie toch allemaal met zn bierbuik
wat is die overkomen, dubbele grote tumor in beide bovenarmen?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:16 schreef BdR het volgende:
volgens mij gebruikt ie anabolen steroïden, ziet er idd niet uit, nog even en hij lijkt op "big arms guy"..
[afbeelding]
Ja behalve Need for Speed Carbonquote:Op woensdag 15 november 2006 18:21 schreef manny het volgende:
leuk programma. wordt tenminste ook eens een game de grond ingeboord als ie slecht is
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:26 schreef De_Postbode het volgende:
Die gasten zijn ook gewoon een stel TV a-typische paupers , dat maakt ze juist zo gaaf. Behalve Skate dan, da's een blije irritante mongool die nodig een bezoekje aan z'n huis moet krijgen van een Duitse bommenwerper met vertraging.
Ziet er meer uit alsoftie een fucking foetus ofzo in zijn armen heeftquote:Op woensdag 15 november 2006 17:16 schreef BdR het volgende:
volgens mij gebruikt ie anabolen steroïden, ziet er idd niet uit, nog even en hij lijkt op "big arms guy"..
[afbeelding]
Bodybuilding is bulken (veel vreten) en cutten (weer het vet eraf halen en spieren zoveel mogelijk intact laten).quote:Op donderdag 16 november 2006 13:34 schreef deGVR het volgende:
Bodybuilding is feitelijk ook vet kweken met een dun laagje spier erover heen.
Waarom denk je dat de dieten van die bodybuilders zo vreselijk zijn?
Een bodybuilder ziet er dan ok alleen 'mooi' uit als hij zijn spieren spant... Anders flabbert alles maar wat in het rond.
Er is een reden waarom er bij bodybuilding shows niet een stukje gejogged wordt.
Ja dat heet 'droogstaan' of iets dergelijks, maar dan heb je 't dus over bodybuilding, niet over gewone mensen die fitnessen en spieren kweken. Als je het over gewone mensen hebt is zo'n gigantisch vette arm nog steeds achterlijk om te zien, want dat geeft gewoon aan dat je meer hebt zitten vreten en weinig hebt gefitnesst.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bodybuilding is bulken (veel vreten) en cutten (weer het vet eraf halen en spieren zoveel mogelijk intact laten).
Laat je een beetje beter informeren voordat je onzin uitkraamt.
Ahahahaha, meest lachwekkende reply van de dagquote:Op donderdag 16 november 2006 13:34 schreef deGVR het volgende:
Bodybuilding is feitelijk ook vet kweken met een dun laagje spier erover heen.
Waarom denk je dat de dieten van die bodybuilders zo vreselijk zijn?
Een bodybuilder ziet er dan ok alleen 'mooi' uit als hij zijn spieren spant... Anders flabbert alles maar wat in het rond.
Er is een reden waarom er bij bodybuilding shows niet een stukje gejogged wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |