Of elke avond om 21.45 op Caz!quote:Op donderdag 16 november 2006 17:43 schreef tijl het volgende:
Ja en voor iedereen die nooit de columns leest (dat is dus iedereen)ik geef GEEN stemadvies maar voor een objectief oordeel aanstaande dinsdag even intunen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch ook gewoon zo, alleen dan op het forum.quote:Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Opvallend dat een hoop mensen nog denken dat Methodmich reviewer is.
wie ben jijquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi stem op mij.
Hoi ik ben bier.quote:
hoi, ik ben drank en bagger...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi ik ben bier.
Wie ben jij?
Er staat columnist achter je naamquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo, alleen dan op het forum.![]()
Denk dat ik er in 2006 wellicht meer heb geschreven dan sommige reviewers.
Volgens mij zijn er wel met meer stemmen hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er staat columnist achter je naamBovendien, als jij meedoet dan kunnen we de strijd wel staken denk ik.
Omdat de meeste wel weten dat je alleen nog columnist bentquote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel met meer stemmen hoor.
En forum-reviewer.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat de meeste wel weten dat je alleen nog columnist bent![]()
quote:
Jij praat altijd in jezelf?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef sararaats het volgende:
stem op mij
ik ben heel braaf geweest
yeah right
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Er mogen wel eens wat meer mensen stemmen. Gewoon, in 't algemeen.
Ik verwachte jou hier al aan te treffenquote:
Ik win dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik verwachte jou hier al aan te treffen![]()
Aandachts hoer![]()
![]()
quote:
Kusjes van jou?quote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dit keer win je ECHT iets
![]()
![]()
![]()
Kusjes.... Tongzoenenquote:
Verdurie zeg!quote:
Jaa en dat is nog niet allesquote:
Duhquote:Op maandag 4 december 2006 19:34 schreef murp het volgende:
dus je mag hier slowchatten?
wowquote:Op maandag 4 december 2006 19:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Duh.
Dit is de SC van de FOK!Awards.
Die werden ook altijd goed gewaardeerd.quote:Op maandag 4 december 2006 18:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Dat is preken voor je eigen kerk
Op de FP vallen de klappen
![]()
als wat?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh mên ik ga gewoon een award winnen! [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |