Hoe is het nu met je dochter?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
Ben ik weer!
Ik gok ff
Hearts in Atlantis?
Heerlijk geknuffeld en ligt lekker te slapen in dr bedje, dus ze maakt t goed hoor!quote:
Is Remains of the days al geraden ?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
In welke film speelde Anthony Hopkins een butler?
Nee..wel al gegevenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Remains of the days al geraden ?
Dan moet je gewoon opletten.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:30 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk. Eén van mijn favoriete films maar omdat anderen het niet weten geeft ie het antwoord maar weg.
Baggerenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..wel al gegeven
Ik dacht nog: hey..Tong weet het direct.
Maar Tong is te druk met baggeren in andere topics
Beantwoord de nieuwe vraag nou maarquote:Op woensdag 15 november 2006 01:32 schreef tong80 het volgende:
Was bezig met dit briljante topic hoor :
Waarom vreten we ons met de Kerst vol ?
Nee..dan zitten ze alleen op een onderzeeer. En dat ging zeker niet over de laatste week van zijn levenquote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Nee ik heb geen idee. Het eerste dat imn me opkwam is Dass Bhot maar daar zit geen Hiler in dacht ik.
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Nee ik heb geen idee. Het eerste dat imn me opkwam is Dass Bhot maar daar zit geen Hiler in dacht ik.
Tuurlijk. Maar ook James Ivory is briljant.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:35 schreef BwennieBren het volgende:
Ben jij een Anthony Hopkins fan tong dat je die film van hem kende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |