Ah, zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:45 schreef cafca het volgende:
Hey-ho (de dwergen)
en Let's go zal wel het debuut van Avril Lavigne zijn?
quote:Op donderdag 16 november 2006 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel.
Hey-ho (de dwergen)
en Let's go zal wel het debuut van Avril Lavigne zijn?
Ja dus, die hebben nummers.quote:
K3, heten ook echt Karen, Kristel en Kathleen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef Berkery het volgende:
Ramones
Ween
Marilyn Manson
Slipknot
Spice Girls
Abba is net zo als K3quote:Op donderdag 16 november 2006 10:22 schreef belsen het volgende:
K3, heten ook echt Karen, Kristel en Kathleen.
Ik dacht verder nog aan Benjamin B. en ABBA...
Niet helemaal anders hadden ze ABBF moeten heten of FBBA. Voor meer variaties zoek "Heden Soep" op van Wim Helsen.quote:
Nee hoor, Frida heeft echt Anni-Frid in haar paspoort staanquote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Niet helemaal anders hadden ze ABBF moeten heten of FBBA. Voor meer variaties zoek "Heden Soep" op van Wim Helsen.
In Men behaving badly zit daar ook een hele discussie over.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Niet helemaal anders hadden ze ABBF moeten heten of FBBA. Voor meer variaties zoek "Heden Soep" op van Wim Helsen.
quote:With their raw, enthusiastic immaturity,were a bright, though short-lived, light of the punk era, distinguished by the fact that their bassist,
, was one of the first female stars of punk rock.
Ja dus, ik zat in werkoverleg, en had niet gedacht dat de Spice girls goedgekeurd zouden wordenquote:
Jij kent deze band toch ook wel???quote:Op donderdag 16 november 2006 11:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja dus, ik zat in werkoverleg, en had niet gedacht dat de Spice girls goedgekeurd zouden worden
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:52 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, nog nooit van gehoord.
quote:I saw you standing at the gates
When Marlon Brando passed away
You had that look upon your face![]()
Van Wobbie Williams jaquote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef bartrid het volgende:
Advertising space.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |