Foto is van amg, de kleuren foto van discogs, maar je zult vast gelijk hebben. De basis was blijkbaar drie, de uitbreiding zijn de foto s die ik plaatste...quote:Op woensdag 15 november 2006 11:53 schreef bukgeit het volgende:
Dit is niet Us3 zoals ik ze ken: soms twee mannen en een vrouw, soms drie mannen.
ah, ik dacht dat ik daar wel vanuit kon gaan, zal ik dus niet meer doen.... er staat volgens mij ook wel een foto van een driemansformatie, maar het aantal bandleden in de beschrijving is idd weer veel meer, dus ik dacht....., nou ja...quote:
Nou ja, vaak gaat het wel goed, maar AMG staat ook bekend om hun fouten die ze weigeren te verbeteren. Bovendien zijn ze wat betreft release(jaren) nogal Amerikaans gericht. Wat dat betreft kunnen ze zich beter American Music Guide noemen dan All Music Guidequote:Op woensdag 15 november 2006 14:22 schreef jerver73 het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat ik daar wel vanuit kon gaan, zal ik dus niet meer doen.... er staat volgens mij ook wel een foto van een driemansformatie, maar het aantal bandleden in de beschrijving is idd weer veel meer, dus ik dacht....., nou ja...
quote:The British triohad Spandau Ballet's striking attire, clean-cut looks, and knack for smooth, glossy pop songs that were more soulful than the critics gave them credit for. Unfortunately, like Spandau Ballet
were stigmatized in the U.S. by an omnipresent hit that burned out interest in the group before the rest of their discography had the chance to be heard.
was formed in 1986 by Clark Datchler (vocals, piano), Calvin Hayes (keyboards), and Mike Nocito (bass).
released their first single, "Me and My Foolish Heart," on RAK Records that year. The band searched for a major-label deal, and they were signed by Virgin Records after a gig at, ironically enough, a jazz club near the end of 1986. The group's debut single for Virgin, "Shattered Dreams," rocketed them into superstardom in 1987.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:32 schreef cafca het volgende:
Johnny Hates Jazz
quote:The police walked in for
I said, he aint here, but he sure went past
Oh, youre looking for
"Beste album van de jaren 80? Goh, ik dacht toch echt dat ie in '79 uit gekomen was..."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |