quote:17. Downloadt u weleens muziek via zogenaamde peer-to-peer-netwerken en hoe staat uw partij hier tegenover?
- Ik zet eigenlijk alleen CD's op mijn iPod! Vooral muziek van Johan, Spinvis, U2 en Coldplay.
Bron
Daarom wordt het ook geen CDA voor mij. Na vanavond ben ik eigenlijk wel 100% zeker van mijn keuze voor VVDquote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een politieke partij waar het geloof zo'n duidelijke rol speelt (CDA, CU, SGP) klan nog zo'n fantastisch programma hebben, mijn stem krijgen ze niet. Politiek en geloof is geen Beautje-mix.
Ik neig dit jaar naar de VVD, ik ben Bos een beetje zat.
Humor.quote:17. Downloadt u weleens muziek via zogenaamde peer-to-peer-netwerken en hoe staat uw partij hier tegenover?
Ach, als ik daar toch eens tijd voor had! En mijn kinderen zijn gelukkig nog te klein voor dat soort zaken. Het illegaal downloaden van muziek is, eh, hoe zal ik het zeggen, nou ja, het woord zegt het al, illegaal. NIET MEER DOEN DUS JONGENS EN MEISJES!
20. Tot slot: kende u de website FOK! (www.fok.nl) al?
Huh? Wilt u zeggen dat er nog meer websites dan Fok.nl zijn? Waar kan ik die dan vinden?
Kut vergeten.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Dit was het nieuws" op ned1.
BM?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:08 schreef Chronicle het volgende:
[..]
Och gut, net als vroeger.
Zhenar.
quote:Op donderdag 16 november 2006 06:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vroeg.... ieeeeeeeeeeeh!
Halloquote:
Internet staat voor niets tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hallo
Ik zit alweer op m'n werk!
En we hebben nieuwe bekers waardoor er twee Senseo-porties in één mok passenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Internet staat voor niets tegenwoordig.!
Senseoquote:Op donderdag 16 november 2006 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En we hebben nieuwe bekers waardoor er twee Senseo-porties in één mok passen.
Het zijn de kleine dingen die 't 'm doen.
Ga lekker ergens op een WC zitten tot de tijd erop zit.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb het al wel weer gehad met het werken vandaag..
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZegIk krijg dat wel,
Doe normaal joh
![]()
Ik zie dat ook via tvgids.nl
![]()
Lekkerrrrquote:
Je staat in het woordenboek!quote:
Onder 'geyl' bedoel je?quote:
Wat is dat voorquote:
Enige woord uit het lijstje dat op toepassing is op mijquote:Op donderdag 16 november 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is dat voorGeenStijl
taal?
Dizzlequote:
Toen had ik nog 27 notesquote:
Nu veel meerquote:Op donderdag 16 november 2006 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen had ik nog 27 notes!
Ja, 15 meer.quote:
WTF, heb ik er nog weer eentje bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |