De overeenkomst is dat er twee keer in korte tijd een Sara Kroos referentie is gepost in relatie tot iemands post. En dat vind ik niet origineelquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef Flabofski het volgende:
[..]
De enige overeenkomst is de naam 'Sara Kroos'.
Nogmaals.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij zou het zelf toch beledigend vinden om met Sara Kroos vergeleken te worden? Jouw emoties jegens deze "comediënne" zijn overduidelijk hier, dus daar hoef je je niet onderuit proberen te praten. Erik maakte een opmerking zonder Sara Kroos te noemen. Dat deed jij. Met welke reden?
Precies.quote:
Zoiets zei Erik dus ook al. Lekker origineel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat er twee keer in korte tijd een Sara Kroos referentie is gepost in relatie tot iemands post. En dat vind ik niet origineel![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Zoiets zei Erik dus ook al. Lekker origineel.
Jij kwijlt ook overal op hequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ruben Nicolai kan ver gaan voordat ik vind dat hij moet verdwijnen.
Zit je nou te azen op een nominatie mijnerzijds?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef BVO het volgende:
Wat een toffe user eigenlijk, die Flabofski.
quote:
Het moest zijn "met haar stralende middelpunten". Maar dat paste nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:14 schreef Flabofski het volgende:
Stralend middelpunt.
Och......quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Zit je nou te azen op een nominatie mijnerzijds?
Dus als ik naar aanleiding van een zelfanalyse van jou zou opmerken "Het Adolf Hitler syndroomquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nogmaals.
Ik beledigde Erik niet door hem met Sara Kroos te vergelijken. (En dat dacht hij in eerste instantie wel)
Wat ik wél deed was zijn zelfanalyse (en ik citeer: "maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken") omschrijven als het Sara Kroos-syndroom.
Daarmee geef ik niet af op zijn grap. Maar ik vergelijk zijn analyse met Sara Kroos die er een handje van heeft om precies hetzelfde te doen als wat Erik in dat citaat omschreef.
Ik geef dus geen waarde-oordeel over zijn grap (ik had in ieder geval niet die intentie), maar ik beledig Sara door haar ervan te betichten zich niet te laten weerhouden door slechte grappen.
[..]
De minstgewaardeerde Lama, maar tegenwoordig de meestgewaardeerde ex-Lama.quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De minstgewaardeerde Lama, maar tegenwoordig de meestgewaardeerde ex-Lama.
Ik houd gewoon niet zo van diequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Och......
En wel, Erik, ik zie jou altijd/
/
'en.
Argumenten hoeven niet origineel te zijn om valide te zijn hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Zoiets zei Erik dus ook al. Lekker origineel.
Als die vergelijking klopt, niet nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus als ik naar aanleiding van een zelfanalyse van jou zou opmerken "Het Adolf Hitler syndroom" dan zou je dat geenszins beledigend vinden?
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De minstgewaardeerde Lama, maar tegenwoordig de meestgewaardeerde ex-Lama.
Wegquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je zo gemist toen je weg was.
Lach gewoon om zijn grap, greppelsletquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argumenten hoeven niet origineel te zijn om valide te zijn hoor![]()
Hoezo dat nou weer? Ik vind het toch echt het tofst dat Sara een ex-Lama is. Arie is een stomme ex-Lama, aangezien hij een gewone Lama moet zijn.quote:
Ja, maar dat is hij niet. Hij is een ex-Lama.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik vind het toch echt het tofst dat Sara een ex-Lama is. Arie is een stomme ex-Lama, aangezien hij een gewone Lama moet zijn.
OKquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Als die vergelijking klopt, niet nee.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argumenten hoeven niet origineel te zijn om valide te zijn hoor![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lach gewoon om zijn grap, greppelslet.
Lees mijn edit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK![]()
En je kunt je ook niet voorstellen dat anderen in hetzelfde geval wel beledigd zouden zijn?
Op 41 seconden in het groen toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DoRnQxpr8PA&mode=related&search= Wie is karoltje?
Zhenar liet net weer even zien waarom hij de award waard is..
Niet te zien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DoRnQxpr8PA&mode=related&search= Wie is karoltje.
Llama llama duck!quote:
Doorknob ankle cold!quote:
De opmerking gaat voor Erik niet in dezelfde hevigheid op als voor Sara. Laten we even aannemen dat de kwaliteit van Eriks grappen bijvoorbeeld van niveau 5 (slecht) zijn en die van Sara van niveau 2 (dramatisch gruwelijk zelfverminkingopwekkend slecht). Erik zou nooit een grap van niveau 2 maken, maar beschouwt dat mogelijk ook als iets dat érger is dan "slecht" zoals hij het gebruikte.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Zo kan je moeilijk beweren dat de opmerking "maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken" níét opgaat voor mevrouw Kroos.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar liet net weer even zien waarom hij de award waard is..
Wat niet wegneemt dat je best op zijn mopje had kunnen lachen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De opmerking gaat voor Erik niet in dezelfde hevigheid op als voor Sara. Laten we even aannemen dat de kwaliteit van Eriks grappen bijvoorbeeld van niveau 5 (slecht) zijn en die van Sara van niveau 2 (dramatisch gruwelijk zelfverminkingopwekkend slecht). Erik zou nooit een grap van niveau 2 maken, maar beschouwt dat mogelijk ook als iets dat érger is dan "slecht" zoals hij het gebruikte.
Doordat jij zijn opmerking betitelt als "het Sara Kroos syndroom" stel je als het ware beide niveaus van slechtheid gelijk, terwijl dat heel niet zo is!
En dáárin zit hem de belediging.
Nog vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |