abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:46:42 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43563407
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen.
Hoge belastingen voor mensen die wat kunnen en een sociaal studie stelsel lokken dit inderdaad uit. Dankzij deze onzin zal NL rijke landen subsidieeren door onze toptalenten (en subtop) cadeau tedoen. Vervolgens helpen we de arme landen door hun geitehoeders hier een uitkering te geven..

En vervolgens vraagt iedereen zich af waarom de regering niet wat voor onze koopkracht doet....

Tsja, ik weet wel waar het geld blijft..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43563443
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef kamikaze het volgende:

[..]

lees het bericht eens goed. Ik kan ook wel een simpel rekensommetje bedenken, maar ik zeg iets anders. Ik zeg dat andere landen evenveel kwijt zijn voor mensen die naar nederland gaan, dat zijn nog best wel een hoop aantal mensen, amerikanen, engelsen, polen en iraniers, etc. En dat zijn ook behoorlijk hoog opgeleide donders vaak. (maar zeker niet allemaal). Omgekeerd geld dat ook en dat levert netto ongeveer evenveel op als dat het kost.
En waar denk je dat die hun verdiende geld heensturen?

Juist, richting hun thuisland.
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:48:03 #53
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43563454
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:38 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik ben ook trots op het land, alleen jammer dat er zoveel kut dingen gebeuren en gebeurd zijn.
jammer dat mensen het dan opgeven en opzouten in plaats van het hier beter te maken...
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_43563503
Ik ga hoe dan ook emigreren. Waarschijnlijk naar Scandinavie, Ireland of Luxemburg. Zwitserland of Oostenrijk zijn ook al goed. In ieder geval een land waar ze ingenieurs wél waarderen, en waar hard werken en studeren nog beloond word met salaris dat hoger ligt dat dat van de eerste de beste steuntrekker (en bedoelik niet die paar extra tientjes die ik nu extra mag houden van de belasting)

Blijkbaar trekken grote bedrijven dezelfde conclusie, want ze gaan allemaal weg of worden overgenomen. Fijn, die onbetaalbare werknemers....

Welke idioot wil er in dit land over 10 jaar nog wonen, laat staan kinderen neerzetten? Het is hier dan overal zoals nu in Rotterdam...

Ik verkas, zoals de trend is onder hoogopgeleiden of beter bedeelden.
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:51:08 #55
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43563554
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef kamikaze het volgende:
dat andere landen evenveel kwijt zijn voor mensen die naar nederland gaan, dat zijn nog best wel een hoop aantal mensen, amerikanen, engelsen, polen en iraniers, etc. En dat zijn ook behoorlijk hoog opgeleide donders vaak. (maar zeker niet allemaal). Omgekeerd geld dat ook en dat levert netto ongeveer evenveel op als dat het kost.
Bron?
Lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk.

Waarom zou een hoog opgeleide naar NL komen? De belastingen zijn hier klote en de taal is ookal flut. Zelfs de subtop komt nog amper.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:53:54 #56
136 V.
Like tears in rain...
pi_43563659
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Een kennis van mij vertelde laatst dat hij het niet meer kon hebben hoe iedereen op deze aardbol maar misbruik van de Nederlandse staat maakte en hijzelf niet. Toen bedacht hij bij zichzelf laat ik zelf ook misbruik van de staat maken. Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen. Het volk krijgt wat het verdient voegde hij er nog aan toe. Quote van Adolf Hitler btw.

Stem voor de ondergang, stem SP.

Aan alle hardwerkende mensen wil ik zeggen, verhuis nu het nog kan. Verlaat dit zinkende schip waar je je als Nederlander niet meer thuis kan voelen. Snuif die heerlijk schone berglucht op. Geen Marokkanen meer. Alleen jij, je 3 auto's en een dikke villa ter waarde van een Hollands flatje.
...daar bij die molen, die mooie molen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_43563740
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:49 schreef Mr.Spock het volgende:
Ik ga hoe dan ook emigreren. Waarschijnlijk naar Scandinavie, Ireland of Luxemburg. Zwitserland of Oostenrijk zijn ook al goed. In ieder geval een land waar ze ingenieurs wél waarderen, en waar hard werken en studeren nog beloond word met salaris dat hoger ligt dat dat van de eerste de beste steuntrekker (en bedoelik niet die paar extra tientjes die ik nu extra mag houden van de belasting)

Blijkbaar trekken grote bedrijven dezelfde conclusie, want ze gaan allemaal weg of worden overgenomen. Fijn, die onbetaalbare werknemers....

Welke idioot wil er in dit land over 10 jaar nog wonen, laat staan kinderen neerzetten? Het is hier dan overal zoals nu in Rotterdam...

Ik verkas, zoals de trend is onder hoogopgeleiden of beter bedeelden.
Je noemt alleen wél een paar landen waar de belastingdruk minstens zo hoog is als in Nederland. Overigens ben ik 't wel met je eens
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:51 schreef Napalm het volgende:

[..]

Bron?
Lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk.

Waarom zou een hoog opgeleide naar NL komen? De belastingen zijn hier klote en de taal is ookal flut. Zelfs de subtop komt nog amper.
De openheid en het gemak. Ik ken veel buitenlanders (de hoogopgeleidde variant) en er zijn weinig landen waar je zo makkelijk een studie of werk doet. Ook spreekt iedereen Engels en zijn mensen redelijk openminded. Vergelijk, probeer in Frankrijk maar 's geaccepteerd te worden.
pi_43563938
Die kennis van jou, is dat een broer van StefanP?
pi_43564078
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die kennis van jou, is dat een broer van StefanP?
Dan hoop ik inderdaad dat hij gauw vertrekt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 15 november 2006 @ 00:16:52 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_43564391
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:32 schreef wijsneus het volgende:

[..]

huppa - nog een loser weg - schiet op hier. Ik dacht dat al die rechtse lui zo nationalistisch trots op hun land moesten zijn....
Ik ben zeer zeker niet rechts. Juist heel erg links. Maar als ik kijk naar de totale afbraak van het sociale stelsen van de afgelopen jaren, en zie waar het geld WEL heen gaat (bouwfraude, JSF, betuwelijn, HSL, etc etc) dan is het voor mij over...
pi_43564452
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:07 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie het al voor me: "hey, mooi weer vandaag he?" " ! Dat zei Hitler ook!"
Die vegetarische uitspraken ook altijd .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43564512
Kijk eens aan, ik ben zo beroemd dat ik bij naam genoemd word in een topic waar ik nog niet eens gepost heb! Emigreert allen, en misschien spugen de slinkse users ook op een mooie dag uw naam uit terwijl ze van jaloezie schuimbekken

Waarom zou je nog in NL blijven als hoger opgeleide? Je bent wel gek. Je verdient per jaar misschien een paar duizend euro meer dan iemand die na de HAVO meteen ging werken erwijl je wel 4 jaar extra gezweet hebt. Je kunt nog geen geitenhok betalen, laat staan een woning. Een auto is alleen derdehands voor je weggelegd, en voor je plezier rijden kun je ook wel vergeten met de prijzen van benzine. Je bent tussen 8 en 7 niet thuis, treedt na in de file of het stinkende OV gestaan te hebben moet je huurwoning (waar je slechts 4 jaar voor op de wachtlijst stond) binnen, nadat je je parasiterende buurman lekker op z'n bank zag liggen kijken naar z'n LCD tv.

's Zaterdags (Zondags en 's avonds zijn in NL de winkels natuurlijk dicht) wil je de ene winkelstraat in en mag je de bus nemen, waar je tussen rellende, schreeuwende kutmarokkaantjes staat. Nadat je als brave dhimmi de hele busreis naar je voeten hebt staan staren om toch vooral niet uitlokkend over te komen, mag je tussen het andere klapvee de paar euro die de belastingdienst je toestaat te houden, uitgeven. Maar niet voordat je nog eens 20% belasting afdraagt over de aankoop.

's Maandags moet je weer naar je werk, maar moet je eerst de wielklem van je auto zien te halen omdat je een meter op de stoep parkeerde. Die aardige gemeente ook, die expres te weinig parkeerplaatsen bouwt... waar gaat de jaarlijkse stijging van 5% voor de gemeentelijke lasten toch heen? Naar jeugdhonken voor het tuig misschien? Bij de vechtpartij en dreigende groepen Marokkanen in de stad Zaterdag - daar was geen politie te zien, maar onderweg naar je werk krijg je wel een prent van de helden die op een klapstoeltje in de berm zitten, omdat je 5km te hard rijdt. Kwestie van prioriteiten he meneertje.

Met een beetje mazzel kun je over 5 jaar een tussenwoning kopen. Je mag dan wel 250000 euro betalen en hebt geen tuin, parkeerplaats of garage, maar dan weet je tenminste waar je de rest van je leven voor werkt. Voor de hypotheek van je 300% te dure woning. In een wijk waar je als ratten op elkaar zit. Waar je voor je parkeerplaats moet vechten. Waar de overheid je uitzuigt. Waar criminelen met fluwelen handschoentjes aangepakt worden.

Of je verkast naar het buitenland. Waar je het drievoudige verdient, waar het weer goed is, waar de politie keihard tegen tuig optreedt, waar tuig sowieso de grenzen niet over komt, waar de belasting de helft is, waar woningen 1/3 kosten en waar mensen nog aardig zijn.

Sjonge - moeilijke keuze...

Nederland komt er nog wel achter: hoogopgeleiden en mensen met initiatief die verlaten meer en meer het land. Ze zouden wel gek zijn om dat niet te doen. Ondertussen blijven er wagonladingen bewoners van het Rifgebergte binnenstromen, die allemaal heeeel veel bijdragen. Rara wat het toekomstbeeld is. Tip: neem de trein naar Rotterdam of Amsterdam en loop daar een dagje rond. Maar blijkbaar is dat inderdaad wat Nederland wil. Wie ben jij om ze dat te ontzeggen? Het enige dat er rest is het land verlaten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43564575
Ik wou het allemaal lezen maar zodra iemand de term 'slinks' gebruikt om links te omschrijven, haak ik automatisch af . Zelfde als iemand de term "Balkenellende" gebruikt. Principieel.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  woensdag 15 november 2006 @ 00:28:36 #64
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43564698
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:21 schreef StefanP het volgende:
...

Of je verkast naar het buitenland. Waar je het drievoudige verdient, waar het weer goed is, waar de politie keihard tegen tuig optreedt, waar tuig sowieso de grenzen niet over komt, waar de belasting de helft is, waar woningen 1/3 kosten en waar mensen nog aardig zijn.

...
  woensdag 15 november 2006 @ 00:31:18 #65
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_43564780
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:07 schreef kamikaze het volgende:
ik kan nou niet goed begrijpen of je serieeus bent of compleet cynisch. ik hoop het laatste

In ieder geval mag de overheid misbruikers nog veel meer gaan aanpakken en van mij zelfs hard straffen (maatschappelijk werk, etc), maar ik kan niet zo goed zien waarom een afgestudeerde niet naar een ander land mag verhuizen en waarom je dat ziet als misbruik maken van de staat. Ok ok je krijgt redelijk wat van de staat en betaalt weinig tot niks terug, maar dat is omgekeerd toch ook zo. Al die mensen die op hun 25ste naar nederland komen leveren voor andere landen toch ook weinig op? Bovendien ga je erop voorbij wat voor invloed nederlanders weer kunnen hebben op de verhoging van welwaart in nederland. Alleen al de mondelinge promotie van nederland draagt bij aan een betere positie voor nederland in de wereld.
Nee die uitkering trekkers zijn lekker bezig!!!!, wat een cul he.
pi_43564812
quote:
Kijk eens aan, ik ben zo beroemd dat ik bij naam genoemd word in een topic waar ik nog niet eens gepost heb! Emigreert allen, en misschien spugen de slinkse users ook op een mooie dag uw naam uit terwijl ze van jaloezie schuimbekken

[knip]
Je hebt wel gelijk, maar het is verdomme wel ONS LAND he. Ik wil geen laffe hond zijn die zijn land ontvlucht dat ooit zijn trots was. Ik ben een Nederlander en ik wil niet naar het buitenland. Daar hoor ik niet thuis.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_43564851
Bewijst maar weer; des te meer geld je hebt hoe meer je een egoist bent!
Als je een goede opleiding hebt gedaan voel je je vaak te goed voor de mindere baantjes.

De meeste rijken hebben het meeste moeite om belastingen te betalen maar denken altijd dat ze allerslechts hebben van alle nederlanders!

Self centred, self concerned.

Weg met die lui!!!!
Zelfde lui die je in de steek laten als je je werkeloos bent en je dan opeens niet meer kennen.
  woensdag 15 november 2006 @ 00:33:31 #68
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43564860
quote:
Waarom zou je nog in NL blijven als hoger opgeleide? Je bent wel gek. Je verdient per jaar misschien een paar duizend euro meer dan iemand die na de HAVO meteen ging werken erwijl je wel 4 jaar extra gezweet hebt.
Exact
quote:
Je kunt nog geen geitenhok betalen, laat staan een woning. Een auto is alleen derdehands voor je weggelegd, en voor je plezier rijden kun je ook wel vergeten met de prijzen van benzine. Je bent tussen 8 en 7 niet thuis, treedt na in de file of het stinkende OV gestaan te hebben moet je huurwoning (waar je slechts 4 jaar voor op de wachtlijst stond) binnen, nadat je je parasiterende buurman lekker op z'n bank zag liggen kijken naar z'n LCD tv.
Precies
quote:
's Zaterdags (Zondags en 's avonds zijn in NL de winkels natuurlijk dicht) wil je de ene winkelstraat in en mag je de bus nemen, waar je tussen rellende, schreeuwende kutmarokkaantjes staat. Nadat je als brave dhimmi de hele busreis naar je voeten hebt staan staren om toch vooral niet uitlokkend over te komen
Herkenbaar
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:21 schreef StefanP het volgende: Bij de vechtpartij en dreigende groepen Marokkanen in de stad Zaterdag - daar was geen politie te zien, maar onderweg naar je werk krijg je wel een prent van de helden die op een klapstoeltje in de berm zitten, omdat je 5km te hard rijdt. Kwestie van prioriteiten he meneertje.
precies
quote:

Met een beetje mazzel kun je over 5 jaar een tussenwoning kopen. Je mag dan wel 250000 euro betalen en hebt geen tuin, parkeerplaats of garage, maar dan weet je tenminste waar je de rest van je leven voor werkt.
250? Zo weinig? Dan wel in een slechte wijk of in nergenshuizen
quote:

Ik merk dat in Luxemburgstad (!) de mensen het normaal vinden om de achterdeur niet op slot te doen..
Staan ze gek te kijken als ik mn fits met een dik slot extra vast zet..

Dat kon 30 jaar terug ook bij ons. Volkomen verziekt.
quote:

Nederland komt er nog wel achter: hoogopgeleiden en mensen met initiatief die verlaten meer en meer het land. Ze zouden wel gek zijn om dat niet te doen. Ondertussen blijven er wagonladingen bewoners van het Rifgebergte binnenstromen, die allemaal heeeel veel bijdragen. Rara wat het toekomstbeeld is. Tip: neem de trein naar Rotterdam of Amsterdam en loop daar een dagje rond. Maar blijkbaar is dat inderdaad wat Nederland wil. Wie ben jij om ze dat te ontzeggen? Het enige dat er rest is het land verlaten.
Stemmen met de voeten. Het is dat mn familie in NL woont anders was ik al defenitief vertrokken om nooit meer terug te komen.
Ja, ik ben ook een trotse Nederlander. Wil voor mn land vechten, sterven desnoods maar NL is dusdanig verziekt dat ik niet verwacht dat het nog goed kan komen. Niet dat men ook maar enige serieuze poging doet.. Ik had gehoopt op Fortuyn maarja die moesten ze natuurlijk afknallen.. Ondertussen staan SP, GL en pvda samen op 65 zetels. Ik heb de hoop opgegeven.
  woensdag 15 november 2006 @ 00:34:55 #69
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43564901
Het gras is altijd groener....
pi_43564952
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:33 schreef Napalm het volgende:

Stemmen met de voeten. Het is dat mn familie in NL woont anders was ik al defenitief vertrokken om nooit meer terug te komen.
Wat moeten we nu met mensen zoals jij (StefanP is al weg, die moet zich niet meer reppen over dit land, want dat is zijn land niet meer), wat ben jij nu minder dan radicale moslims die dit land ook kutvinden en het liefst weg willen maar ja, het is hier goed dus blijven we hier? Helemaal niks. Dit land heeft weer positieve mensen nodig die bereid zijn om problemen op te lossen. En niet van die prozacslikkers.
pi_43564969
Is er nou niemand die denkt: dit is mijn land en ik wil ervoor vechten dat het net zo wordt als "vroeger"?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 15 november 2006 @ 00:39:40 #72
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_43565025
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:33 schreef Tatutatu het volgende:
Bewijst maar weer; des te meer geld je hebt hoe meer je een egoist bent!
Als je een goede opleiding hebt gedaan voel je je vaak te goed voor de mindere baantjes.

De meeste rijken hebben het meeste moeite om belastingen te betalen maar denken altijd dat ze allerslechts hebben van alle nederlanders!

Self centred, self concerned.

Weg met die lui!!!!
Zelfde lui die je in de steek laten als je je werkeloos bent en je dan opeens niet meer kennen.
He anus, waarom denk je dat ze zo moeilijk doen om hun geld af te geven? Misschien omdat ze er wel super hard voor werken? ja inderdaad ja, beetje mijn zuur verdiende geld straks aan een kakkerlak geven die qoute " werken niks vind" Pfff.........weet wel betere dingen. (en nee, dat is niet het OV uitbreiden, niet de zorg helpen nee).
  woensdag 15 november 2006 @ 00:40:18 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43565036
Dat eindeloze eilanddenken van de gemiddelde liberaal/rechts stemmer...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 15 november 2006 @ 00:40:20 #74
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565039
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat moeten we nu met mensen zoals jij (StefanP is al weg, die moet zich niet meer reppen over dit land, want dat is zijn land niet meer), wat ben jij nu minder dan radicale moslims die dit land ook kutvinden en het liefst weg willen maar ja, het is hier goed dus blijven we hier? Helemaal niks. Dit land heeft weer positieve mensen nodig die bereid zijn om problemen op te lossen. En niet van die prozacslikkers.
Juist.
pi_43565066
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:37 schreef Neuralnet het volgende:
Is er nou niemand die denkt: dit is mijn land en ik wil ervoor vechten dat het net zo wordt als "vroeger"?
Ach, deze jeugd (en daar hoort helaas mijn generatie ook bij) is verwend en is nooit in armoede opgegroeid. Ze hebben nooit tegenslagen gekend en als het minder gaat, dan gaan ze teneergeslagen huilen over hoe kut alles wel niet is. En ze kunnen alleen maar wijzen en zelf steken ze geen poot uit. Vraag me af wat ze in de VS moeten. Daar zitten ze echt op dit soort mensen te wachten.
  woensdag 15 november 2006 @ 00:42:56 #76
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_43565105
Mooie stelling, jammer dat het waar is helaas
Tot zover de kwaliteitspost
  woensdag 15 november 2006 @ 00:43:01 #77
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43565107
quote:
Check mn edit. Ik heb de hoop voor NL opgegeven. Ik ga niet strijden voor een verloren zaak. Dan moet je je verlies nemen en je terugtrekken. Het verschil met die radicale moslim is dat hij onwettig mensen vermoord. Het verschil is dat als hij denkt dat het in zn thuisland (van zn ouders) beter beter is, hij toch hier blijft zieken. Het verschil is dat dit mijn land is waar mijn familie zich meer dan 10 generaties de tering heeft gewerkt en hij net komt kijken en dan denkt ons te zeggen hoe het hier moet..

Ik ben overigens al half weg en als ik in NL geen familie had was ik definitief vertrokken.
pi_43565112
quote:

[..]

Waarom zouden we? Nationalistisch zijn Nederlanders itt tot Amerikanen, Fransen niet, eerder halve wereldburgers. Het enige wat je echt tegenhoudt zijn vrienden/familie. Da's ook direct de reden dat we het in het buitenland niet slecht doen.
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:34 schreef wijsneus het volgende:
Het gras is altijd groener....
Als je de bovenstaande feiten doorleest dus voor een bepaalde groep inderdaad. Aanpassen aan een andere cultuur is blijkbaar minder erg als 3 keer minder verdienen/ruimtegebrek
  woensdag 15 november 2006 @ 00:45:20 #79
105263 Litso
Interlectueel.
pi_43565179
quote:
Vroeger toen we de gulden nog hadden of vroeger toen we nog met paard en wagen over onverharde wegen reden?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_43565187
Trouwens moet je kijken naar de tandartsen of artsen van vandaag... heel vaak Irakeezen/iraniers of andere buitenlanders die dus een goede opleiding hebben genoten in hun eigen land werken hier...
pi_43565190
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring zeggen dat het waar is. En jij? Oh wacht, je zit vast nog op school of zo, en hebt nog geen minuut levenservaring.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43565210
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:43 schreef Napalm het volgende:

[..]

Check mn edit. Ik heb de hoop voor NL opgegeven. Ik ga niet strijden voor een verloren zaak. Dan moet je je verlies nemen en je terugtrekken. Het verschil met die radicale moslim is dat hij onwettig mensen vermoord. Het verschil is dat als hij denkt dat het in zn thuisland (van zn ouders) beter beter is, hij toch hier blijft zieken. Het verschil is dat dit mijn land is waar mijn familie zich meer dan 10 generaties de tering heeft gewerkt en hij net komt kijken en dan denkt ons te zeggen hoe het hier moet..
Je zou mensen moeten op daden en niet op afkomst plus dat je denkt in hokjes tot in het extremen (doeldend op je edit) Dáár gaat Nederland kapot aan. Onverschilligheid of het nou Nederlanders of medelanders zijn.
pi_43565268
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar het is verdomme wel ONS LAND he. Ik wil geen laffe hond zijn die zijn land ontvlucht dat ooit zijn trots was. Ik ben een Nederlander en ik wil niet naar het buitenland. Daar hoor ik niet thuis.
Ik wou dat ik het met je eens kan zijn. Ooit was ik heel trots op Nederland. Ik was het zelfs eens met de prioriteiten van de politie en overheid. Toen ging ik werken, zag ik hoe weinig ik eigenlijk overhield, waar de overheid mijn geld aan uitgaf en tot wat voor riool steden als Amsterdam en Rotterdam verworden zijn met dank aan de multikul.

Dus stemde ik rechts. Drie keer op rij voor de landelijke politiek. Hielp het iets? Niets. GL en PvDA bleven even groot. Dus wat voor nut heeft het? Je kunt er niets aan doen. Nederland wil dit blijkbaar. En ik wil iets anders. Ik wou me niet dagelijks ergeren, wou niet meer wonen in een land waar ik niets meer mee op heb. Waar mijn geld gestolen en verkwanseld wordt, waar de oorspronkelijke bewoners letterlijk en figuurlijk ruimte moeten maken voor nieuwkomers, waar criminelen vrij spel krijgen en de overheid zich nog maar in 2 dingen interesseert: nog meer zinloze wetjes maken en nog meer geld van de burger stelen. Dus was de beslissing makkelijk.
-Mark Steyn
  woensdag 15 november 2006 @ 00:48:56 #84
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565270
quote:
Vroeger was het geen haar beter, mischien zelfs wel slechter. Je vecht niet voor vroeger - dat is rechts-conservatief denken. Je vecht voor een betere toekomst, dat is links-progressief denken.

maar inderdaad - je vecht, je werkt met z'n allen - aan een beter land. Dat is de kracht van links. Ieder op zijn manier, en een ieder draagt bij wat hij kan.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die beter verdienen dan een ander, natuurlijk kun je niet verwachten dat je een luxe auto kunt aanschaffen als je gehandicapt bent. Maar je kunt rondkomen - en mischien een keer op vakantie.

En als je na de oorlog dit land hebt opgebouwd, met bloed, zweet en tranen, dan laten we je niet in de kouw zitten - dan zorgen we dat je kachel kan branden.

En als je wel een nieuwe mercedes kunt kopen, good for you. Ik gun het je van harte, zolang het gehandicapte zoontje van mijn collega maar ondersteunt met je belastingcenten.

Kan hij ook een aangepaste stoel om uberhaupt te _leren_ zitten.
pi_43565325
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:39 schreef Twanstra het volgende:

[..]

He anus, waarom denk je dat ze zo moeilijk doen om hun geld af te geven? Misschien omdat ze er wel super hard voor werken? ja inderdaad ja, beetje mijn zuur verdiende geld straks aan een kakkerlak geven die qoute " werken niks vind" Pfff.........weet wel betere dingen. (en nee, dat is niet het OV uitbreiden, niet de zorg helpen nee).

Ga nu maar...

Alsof andere mensen niet hard werken?
Ga maar een weekje in een fabriek werken en dan kom je huilend thuis.
Jankert.
  woensdag 15 november 2006 @ 00:50:42 #86
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565332
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik kan uit ervaring zeggen dat het waar is. En jij? Oh wacht, je zit vast nog op school of zo, en hebt nog geen minuut levenservaring.
30 jaar - al 8 jaar aan het werk - hypotheek - auto - eerste kind op komst

... nog vragen?
pi_43565340
Jezelf verlagen tot acties die je verafschuwt, omdat anderen het ook zouden doen, is voor mij het ultieme teken van karakterzwakheid.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43565377
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:43 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Waarom zouden we? Nationalistisch zijn Nederlanders itt tot Amerikanen, Fransen niet, eerder halve wereldburgers. Het enige wat je echt tegenhoudt zijn vrienden/familie. Da's ook direct de reden dat we het in het buitenland niet slecht doen.
[..]

Als je de bovenstaande feiten doorleest dus voor een bepaalde groep inderdaad. Aanpassen aan een andere cultuur is blijkbaar minder erg als 3 keer minder verdienen/ruimtegebrek
De Amerikanen schieten te ver door in hun vaderlandsliefde maar ik denk dat wij Nederlanders het best goed voor elkaar hebben. Kijk maar als het Nederlands elftal speelt op een eindtoernooi. Kappen met die commercie er omheen en de idioten die door op ingaan maar het gevoel is er wel degelijk. Het is alleen dat individualistische trekje dat we de laatste tien jaar hebben gekregen. Misschien ben ik zo positief omdat ik uit de provincie kom en dat daar de mensen gewoon vriendelijker zijn. Ik geef toe, de drie grote steden mijd ik zoveel mogelijk.. niet vanwege de samenstelling van de bevolking of zo maar wel hoe ruw dat ze daar met elkaar omgaan. Grote bek hebben ze altijd wel gehad in de randstad en dat is waarschijnlijk ook wat die regio succesvol heeft gemaakt maar als het om verdraagzaamheid gaat dan is het daar huilen met de pet op.

En nu klink ik verdomme als Balkenende
pi_43565394
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:50 schreef wijsneus het volgende:

[..]

30 jaar - al 8 jaar aan het werk - hypotheek - auto - eerste kind op komst

... nog vragen?
Ja, heb je ooit in het buitenland gewoond?
-Mark Steyn
  woensdag 15 november 2006 @ 00:57:27 #90
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565519
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:48 schreef StefanP het volgende:

[..]

...

Dus stemde ik rechts. Drie keer op rij voor de landelijke politiek. Hielp het iets? Niets. GL en PvDA bleven even groot

..
Mag ik u voorts even wijzen op het lijstje na-oorlogse kabinetten?

Wie heeft nederland kapot gemaakt? U mag zelf de VVDtjes en CDAtjes (KVPtjes) tellen...
  woensdag 15 november 2006 @ 00:58:41 #91
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565543
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:52 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, heb je ooit in het buitenland gewoond?
Nee - jij?
  woensdag 15 november 2006 @ 01:06:28 #92
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43565716
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je zou mensen moeten op daden en niet op afkomst plus dat je denkt in hokjes tot in het extremen (doeldend op je edit) Dáár gaat Nederland kapot aan. Onverschilligheid of het nou Nederlanders of medelanders zijn.
Je woont zeker in een 99% blanke boerengemeente ofzo?

Ga eens op een vrijdagavond 22.00 door Rotter/Amsterdam centrum lopen. Kom daarna eens terug.
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:57 schreef wijsneus het volgende:
Mag ik u voorts even wijzen op het lijstje na-oorlogse kabinetten?

Wie heeft nederland kapot gemaakt? U mag zelf de VVDtjes en CDAtjes (KVPtjes) tellen...
Lekker makkelijk.

Alleen de kabinetten hebben invloed in NL? Waarom laten we de TK dan nog bijeen komen? De oppositie heeft toch geen invloed... Vakbonden kunnen we ook afschaffen net als de Eerste Kamer, de burgemeesters, de CvdK, etc, etc.. Lekkere bezuiniging!

Historisch gezien is de pvda 15 zetels groter dan de vvd maar blijkbaar is het volkomen nutteloos om in de oppositie zitten.
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:58 schreef wijsneus het volgende:

Nee - jij?
Voor een wijsneus heb je niet echt door dat mensen hun woonplaats in hun profiel staat..
  woensdag 15 november 2006 @ 01:06:51 #93
78918 SeLang
Black swans matter
pi_43565728
[serieus]
Een in het buitenland wonende- of naar buitenland vertrekkende Nederlander kan het beste op de SP stemmen.
Rijke- of succesvolle mensen blijven sowieso niet in NL wonen, dus zelf heb je geen last van de schade die de SP aanricht.
Maar mochten je mislukken in het buitenland dan kun je altijd terug naar NL. En natuurlijk wil je dan een hoge uitkering en een goedkoop huis (huizen zullen flink dalen na afschaf hypotheekrente aftrek).

Kortom, een verstandige emigrant stemt SP
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 15 november 2006 @ 01:09:09 #94
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43565782
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:06 schreef SeLang het volgende:
[serieus]
Een in het buitenland wonende- of naar buitenland vertrekkende Nederlander kan het beste op de SP stemmen.
Rijke- of succesvolle mensen blijven sowieso niet in NL wonen, dus zelf heb je geen last van de schade die de SP aanricht.
Maar mochten je mislukken in het buitenland dan kun je altijd terug naar NL. En natuurlijk wil je dan een hoge uitkering en een goedkoop huis (huizen zullen flink dalen na afschaf hypotheekrente aftrek).
Er moet natuurlijk wel iets zijn om naar terug te keren..
pi_43565838
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ga eens op een vrijdagavond 22.00 door Rotter/Amsterdam centrum lopen. Kom daarna eens terug.
[..]
Jahoor Tilburg, overigens komt racisme vooral voor op het platteland waar weinig zwarten wonen zoals in mijn plaats waar ik mijn jeugd door bracht. Het is net Southpark Het zegt een hoop over je maar goed, je hebt de hoop verloren. Kan weinig van jou verwachten dan.
  woensdag 15 november 2006 @ 01:12:27 #96
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43565864
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

Historisch gezien is de pvda 15 zetels groter dan de vvd maar blijkbaar is het volkomen nutteloos om in de oppositie zitten.
[..]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk - het regeringsbeleid wordt door de opositie bepaald.
quote:
Nu is het de schuld van al die buitenlanders weer...
quote:
Voor een wijsneus heb je niet echt door dat mensen hun woonplaats in hun profiel staat..
Niet wijsneuzen - dat doe ik wel
pi_43565879
al die mensen gaan toch niet joh, zitten over 50 jaar nog steeds zuur te zijn: "ik wilde wel vertrekken 40 jaar geleden, maar ben toch niet gegaan."

Komop, ga lekker, ben je liever kwijt dan rijk als je zo denkt.

en in Amerika zitten zeker geen illegalen? in de VS is geen criminaliteit? in de VS is geen achterlijk politiegeweld? In de VS worden geen artsen vermoord door anti-abortusfundamentalisten? In de VS protesteren christelijke retards niet met spandoeken bij begravenissen van soldaten?
pi_43565911
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:12 schreef Repeat het volgende:
al die mensen gaan toch niet joh, zitten over 50 jaar nog steeds zuur te zijn: "ik wilde wel vertrekken 40 jaar geleden, maar ben toch niet gegaan."

Komop, ga lekker, ben je liever kwijt dan rijk als je zo denkt.
jouw avatar
pi_43565977
en in Amerika zitten zeker geen illegalen? Mexico anyone? in de VS is geen criminaliteit? in de VS is geen achterlijk politiegeweld? In de VS worden geen artsen vermoord door anti-abortusfundamentalisten? In de VS protesteren christelijke retards niet met spandoeken bij begravenissen van soldaten?

Huizen in toffe steden zijn daar trouwens ook gewoon duur, alleen als je daar buiten gaat wonen wordt het goedkoper...

ja, ik heb het tegen jou stefanp.
  woensdag 15 november 2006 @ 01:20:09 #100
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43566014
Mag ik u er ook nog eens aan herinneren dat eind jaren 80/begin jaren 90 de SP als _enige partij_ riep dat de inburgering van niet-westerse alloctonen verkeerd ging lopen?

Had maar SP gekozen toen - was het mischien niet zo ver gekomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')