Alle westerse staten doen dat. Ik ben voor een ministaat geheel direct via internet referenda.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Een kennis van mij vertelde laatst dat hij het niet meer kon hebben hoe iedereen op deze aardbol maar misbruik van de Nederlandse staat maakte en hijzelf niet. Toen bedacht hij bij zichzelf laat ik zelf ook misbruik van de staat maken. Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen. Het volk krijgt wat het verdient voegde hij er nog aan toe. Quote van Adolf Hitler btw.
Stem voor de ondergang, stem SP.
Aan alle hardwerkende mensen wil ik zeggen, verhuis nu het nog kan. Verlaat dit zinkende schip waar je je als Nederlander niet meer thuis kan voelen. Snuif die heerlijk schone berglucht op. Geen Marokkanen meer. Alleen jij, je 3 auto's en een dikke villa ter waarde van een Hollands flatje.
52% of meer inkomstenbelasting. (stemwijzer had het al over 61%). Je zou ook daadwerkelijk gek zijn als je bovenmodaal verdient en even 61% laat inleveren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef Secretus het volgende:
He, mijn trainster zei laatst ook iets gelijkaardigs over de Belgische sportmannen en vrouwen hier (in België dus) Hun hele jeugd en training trainen ze in clubs en faciliteiten die zwaar door de staat geholpen worden en subsidies krijgen, en met dure apparatuur (Vergis je vooral niet in de prijzen van fitness apparatuur en toebehoren, echt schandalig duur). Maar wanneer ze eenmaal geld beginnen te verdienen en iets kunnen teruggeven aan de staat, vertrekken ze naar Monaco
Groot gelijk heb je.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Ik stem PvdD en vertrek binnenkort ook naar de Steets. En ik heb een peperdure studie van 7 jaar achter de rug. Telt dat ook?
hahahaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Ik stem PvdD en vertrek binnenkort ook naar de Steets. En ik heb een peperdure studie van 7 jaar achter de rug. Telt dat ook?
Flikker maar op inderdaad - jullie hoeven we niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
... Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen....
good riddancequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Owkeeeee, nu mag jij eventjes de aflevering van Zembla gaan bekijken op de vara website, of even een beetje door dit topic lezen: Zembla: vijf jaar na de bouwfraudequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Een kennis van mij vertelde laatst dat hij het niet meer kon hebben hoe iedereen op deze aardbol maar misbruik van de Nederlandse staat maakte en hijzelf niet. Toen bedacht hij bij zichzelf laat ik zelf ook misbruik van de staat maken. Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen. Het volk krijgt wat het verdient voegde hij er nog aan toe. Quote van Adolf Hitler btw.
Stem voor de ondergang, stem SP.
Aan alle hardwerkende mensen wil ik zeggen, verhuis nu het nog kan. Verlaat dit zinkende schip waar je je als Nederlander niet meer thuis kan voelen. Snuif die heerlijk schone berglucht op. Geen Marokkanen meer. Alleen jij, je 3 auto's en een dikke villa ter waarde van een Hollands flatje.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Arme mensen? Net alsof je daar wat van merkt in de suburbs.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben ook m'n studieschuld aan het op laten lopen tot heel hoog, verkoop dan m'n huis onderhands en verdamp gewoon - zodat ik alvast een voorsprong heb. Gewoon zoveel mogelijk schulden achterlaten, niets voor al die anderen over laten hier!
Maarum, alles waar jullie hier zo over vallen.. ga 'ns 'n tijdje in 1 van die volprezen landjes wonen.. je moet dat wel echt idealiseren wil je niet zien dat 't overal kut is. Neeeee Amerika is ge-wel-dig, met al die armoede, dikke mensen ... en Bush. Met een stuk beton voor je kop zie je dat misschien niet nee
Toptarief inkomstenbelasting was jarenlang 72% dus wat dat betreft mogen we eigenlijk al niet zeuren. Die 'truukjes' kun je trouwens wel vergeten hoor. Ze zijn niet gek bij de belastingdienst. Hooguit een paar procent voordeel kun je behalen met ingewikkelde fiscale constructies.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef kwib het volgende:
[..]
52% of meer inkomstenbelasting. (stemwijzer had het al over 61%). Je zou ook daadwerkelijk gek zijn als je bovenmodaal verdient en even 61% laat inleveren.
Gelukkig zijn er via BV etc nog wel wat "trucjes" te bedenken geloof ik. Moet ik maar eens gaan leren
Nou de states, dan val je van de regen in de drupquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Hoeveel brengt het dan op?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens, weet de TS trouwens wel wat het koningshuis opbrengt?
Als je arm bent. Als je (relatief) rijk bent (goed verdient) is het uiteraard gewoon een beter land qua mogelijkheden, je houdt een stuk meer geld over. Óf je er wilt wonen is een ander verhaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben ook m'n studieschuld aan het op laten lopen tot heel hoog, verkoop dan m'n huis onderhands en verdamp gewoon - zodat ik alvast een voorsprong heb. Gewoon zoveel mogelijk schulden achterlaten, niets voor al die anderen over laten hier!
Maarum, alles waar jullie hier zo over vallen.. ga 'ns 'n tijdje in 1 van die volprezen landjes wonen.. je moet dat wel echt idealiseren wil je niet zien dat 't overal kut is. Neeeee Amerika is ge-wel-dig, met al die armoede, dikke mensen ... en Bush. Met een stuk beton voor je kop zie je dat misschien niet nee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |