abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43559165
Een kennis van mij vertelde laatst dat hij het niet meer kon hebben hoe iedereen op deze aardbol maar misbruik van de Nederlandse staat maakte en hijzelf niet. Toen bedacht hij bij zichzelf laat ik zelf ook misbruik van de staat maken. Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen. Het volk krijgt wat het verdient voegde hij er nog aan toe. Quote van Adolf Hitler btw.

Stem voor de ondergang, stem SP.

Aan alle hardwerkende mensen wil ik zeggen, verhuis nu het nog kan. Verlaat dit zinkende schip waar je je als Nederlander niet meer thuis kan voelen. Snuif die heerlijk schone berglucht op. Geen Marokkanen meer. Alleen jij, je 3 auto's en een dikke villa ter waarde van een Hollands flatje.
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:07:08 #2
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_43559357
mee eens.
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:12:59 #3
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43559622
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Een kennis van mij vertelde laatst dat hij het niet meer kon hebben hoe iedereen op deze aardbol maar misbruik van de Nederlandse staat maakte en hijzelf niet. Toen bedacht hij bij zichzelf laat ik zelf ook misbruik van de staat maken. Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen. Het volk krijgt wat het verdient voegde hij er nog aan toe. Quote van Adolf Hitler btw.

Aan alle hardwerkende mensen wil ik zeggen, verhuis nu het nog kan. Verlaat dit zinkende schip waar je je als Nederlander niet meer thuis kan voelen. Snuif die heerlijk schone berglucht op. Geen Marokkanen meer. Alleen jij, je 3 auto's en een dikke villa ter waarde van een Hollands flatje.
Alle westerse staten doen dat. Ik ben voor een ministaat geheel direct via internet referenda.
Het enige wat nodig is, is politie zelfs geen rechters. Ook strafoplegging kan via internetreferenda en vaste straffen voor lichte vergrijpen.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43559634
He, mijn trainster zei laatst ook iets gelijkaardigs over de Belgische sportmannen en vrouwen hier (in België dus ) Hun hele jeugd en training trainen ze in clubs en faciliteiten die zwaar door de staat geholpen worden en subsidies krijgen, en met dure apparatuur (Vergis je vooral niet in de prijzen van fitness apparatuur en toebehoren, echt schandalig duur). Maar wanneer ze eenmaal geld beginnen te verdienen en iets kunnen teruggeven aan de staat, vertrekken ze naar Monaco
pi_43560167
Ik stem PvdD en vertrek binnenkort ook naar de Steets. En ik heb een peperdure studie van 7 jaar achter de rug. Telt dat ook?
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:24:46 #6
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_43560192
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef Secretus het volgende:
He, mijn trainster zei laatst ook iets gelijkaardigs over de Belgische sportmannen en vrouwen hier (in België dus ) Hun hele jeugd en training trainen ze in clubs en faciliteiten die zwaar door de staat geholpen worden en subsidies krijgen, en met dure apparatuur (Vergis je vooral niet in de prijzen van fitness apparatuur en toebehoren, echt schandalig duur). Maar wanneer ze eenmaal geld beginnen te verdienen en iets kunnen teruggeven aan de staat, vertrekken ze naar Monaco
52% of meer inkomstenbelasting. (stemwijzer had het al over 61%). Je zou ook daadwerkelijk gek zijn als je bovenmodaal verdient en even 61% laat inleveren.

Gelukkig zijn er via BV etc nog wel wat "trucjes" te bedenken geloof ik. Moet ik maar eens gaan leren
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_43560213
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
Ik stem PvdD en vertrek binnenkort ook naar de Steets. En ik heb een peperdure studie van 7 jaar achter de rug. Telt dat ook?
Groot gelijk heb je.
2 feitjes:
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:25:52 #8
159886 RobieHood
tegen de rechtse rakkers
pi_43560244
quote:
hahaha
If (strCrimineel = \\\\\\\"Holleeder\\\\\\\") Then goto Paarlberg goto Kroes goto VVD
MsgBox \\\\\\\"Infiltration Succeded!!!\\\\\\\"
MsgBox \\\\\\\"www.kutvvd.nl\\\\\\\"
end
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:40:06 #9
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43560852
quote:
... Nu stemt hij SP en nadat hij zijn studie af heeft vertrekt hij naar de VS, tot die tijd wil hij Nederland helemaal leegzuigen....
Flikker maar op inderdaad - jullie hoeven we niet.

Die voorzieningen zijn er voor mensen die ze nodig hebben - jullie zijn precies het soort lui dat we niet moeten hebben.

Stik in je uitkering en rot op.
Siamo Tutti Antifascisti!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:43:23 #10
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_43561000
quote:
good riddance
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_43561357
quote:

Owkeeeee, nu mag jij eventjes de aflevering van Zembla gaan bekijken op de vara website, of even een beetje door dit topic lezen: Zembla: vijf jaar na de bouwfraude
Waar jij het over hebt is niks vergeleken met de hoeveelheid geld die de mensen van de bouwwereld uit ons hebben gezogen. Dettail is wel dat ze er nog gewoon zitten en alleen maar rijker zijn geworden.
Voornamelijk CDA en VVD politici zijn betrokken en Donner heeft ervoor gezorgd dat er geen onderzoeken werden gedaan naar de politici. Als dat wel was gebeurd was de VVD door iedereen in Nederland uitgekotst want dat zou niemand pikken natuurlijk.
pi_43561452
quote:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43561548
Geweldige OP

Maar wat zijn de TS' eigen plannen?

Ben je ook van plan binnenkort weg te zijn?
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_43561590
Ben ook m'n studieschuld aan het op laten lopen tot heel hoog, verkoop dan m'n huis onderhands en verdamp gewoon - zodat ik alvast een voorsprong heb. Gewoon zoveel mogelijk schulden achterlaten, niets voor al die anderen over laten hier!

Maarum, alles waar jullie hier zo over vallen.. ga 'ns 'n tijdje in 1 van die volprezen landjes wonen.. je moet dat wel echt idealiseren wil je niet zien dat 't overal kut is. Neeeee Amerika is ge-wel-dig, met al die armoede, dikke mensen ... en Bush. Met een stuk beton voor je kop zie je dat misschien niet nee
pi_43561692
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben ook m'n studieschuld aan het op laten lopen tot heel hoog, verkoop dan m'n huis onderhands en verdamp gewoon - zodat ik alvast een voorsprong heb. Gewoon zoveel mogelijk schulden achterlaten, niets voor al die anderen over laten hier!

Maarum, alles waar jullie hier zo over vallen.. ga 'ns 'n tijdje in 1 van die volprezen landjes wonen.. je moet dat wel echt idealiseren wil je niet zien dat 't overal kut is. Neeeee Amerika is ge-wel-dig, met al die armoede, dikke mensen ... en Bush. Met een stuk beton voor je kop zie je dat misschien niet nee
Arme mensen? Net alsof je daar wat van merkt in de suburbs.

Dikke mensen? Dus ga je zelf ook dik worden?
2 feitjes:
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:01:02 #16
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_43561738
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef kwib het volgende:

[..]

52% of meer inkomstenbelasting. (stemwijzer had het al over 61%). Je zou ook daadwerkelijk gek zijn als je bovenmodaal verdient en even 61% laat inleveren.

Gelukkig zijn er via BV etc nog wel wat "trucjes" te bedenken geloof ik. Moet ik maar eens gaan leren
Toptarief inkomstenbelasting was jarenlang 72% dus wat dat betreft mogen we eigenlijk al niet zeuren. Die 'truukjes' kun je trouwens wel vergeten hoor. Ze zijn niet gek bij de belastingdienst. Hooguit een paar procent voordeel kun je behalen met ingewikkelde fiscale constructies.

Wat betreft de TS: het gras bij de buren is altijd groener, wij kunnen je missen als kiespijn, ik zal niet om je rouwen. Doei
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:02:31 #17
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43561807
quote:
Nou de states, dan val je van de regen in de drup
http://www.freedomainradio.com/
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43561818
Edit: leesfout
pi_43561852
Dubbel
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:03:55 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_43561868
Overigens, weet de TS trouwens wel wat het koningshuis opbrengt?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_43561884
Uitzuigen en wegwezen!
2 feitjes:
pi_43561906
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens, weet de TS trouwens wel wat het koningshuis opbrengt?
Hoeveel brengt het dan op?
2 feitjes:
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:05:39 #23
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43561944
Wens je vriend veel plezier tussen die andere white collar rednecks.
... is a mismatch forever
pi_43562000
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:

Als je arm bent. Als je (relatief) rijk bent (goed verdient) is het uiteraard gewoon een beter land qua mogelijkheden, je houdt een stuk meer geld over. Óf je er wilt wonen is een ander verhaal

Persoonlijk ga ik overigens TS navolgen, lekker aan de studie, wellicht een master in het buitenland en daarna lekker ergens anders werken; pleur op met je bekrompenheid en hoge belastingtarieven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:07:20 #25
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_43562018
ik kan nou niet goed begrijpen of je serieeus bent of compleet cynisch. ik hoop het laatste

In ieder geval mag de overheid misbruikers nog veel meer gaan aanpakken en van mij zelfs hard straffen (maatschappelijk werk, etc), maar ik kan niet zo goed zien waarom een afgestudeerde niet naar een ander land mag verhuizen en waarom je dat ziet als misbruik maken van de staat. Ok ok je krijgt redelijk wat van de staat en betaalt weinig tot niks terug, maar dat is omgekeerd toch ook zo. Al die mensen die op hun 25ste naar nederland komen leveren voor andere landen toch ook weinig op? Bovendien ga je erop voorbij wat voor invloed nederlanders weer kunnen hebben op de verhoging van welwaart in nederland. Alleen al de mondelinge promotie van nederland draagt bij aan een betere positie voor nederland in de wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')