OWND!!#@N@!@!!@@!@!@!!!@^@!)^#@!*)^!*^!!!!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef no1uknow het volgende:
quatro-po
Ja sterf maar lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
OWND!!#@N@!@!!@@!@!@!!!@^@!)^#@!*)^!*^!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja sterf maar lekker
Ik had wel de fipo+sepo+tripo![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Troe sorry, ik heb respect voor je.
Vet nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef no1uknow het volgende:
Geniale TT trouwens.
Ik dacht ik praat je niet nog een keer tegen want dan moet ik weer dood enzo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat praat je, echt een kansloze TT![]()
Welke teeeringviool verzint er nou weer zo'n kansloze TT![]()
Ja ja laat maar horen, we hebben toch al geen levenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef mister_dog het volgende:
wajoo wajoo![]()
ik bel een klas genoot maar een of andere grapjas had mij het verkeerde nummer gegeven dus toen bel ik dat nummer kreeg niemand aan de lijn
ik luister vervolgens mijn voicemail af krijg ik een mafkees aan de lijn die mij jurgen noemt :S
hij heeft het over mensen die de huur niet hebben betaald --> naam en toenaam woonplaats en welke maand ze geen huur hebben betaaldomg hahaha
kijke of ie me morgen nog een keer beld morgen bel ik hem nog is
ken je lachen heb het opgenomen willen jullie het horen ??
Schakelpatroon?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef Ipho het volgende:
Kan iemand me even Schakelpatroon geven van de derbi.
Of joune dimi.
Vind ze vaak wel wat hebben. Alleen ik vind de MH RX niet zo mooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:17 schreef no1uknow het volgende:
Soms zijn er echt van die supergheey dingen (nepmotors jeweets) en dan hoor je ze echt 4 keer schakelen voordat ze op de 30 zitten
Naja 3 dan, het was in ieder geval een voorbeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Vind ze vaak wel wat hebben. Alleen ik vind de MH RX niet zo mooi.
RS en GPR ( alle GPR modellen ) vind ik wel mooi.![]()
Alleen 4 keer schakelen voordat ze 30 rijden lijkt me sterk.Als je brommer begrenst is gebruik je ook maar de eerste 4 versnellingen ofzo.
En dan ga je al 50 ~ 60.
Sorry schat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Naja 3 dan, het was in ieder geval een voorbeeld
Klotecommentaar van jou meteen![]()
Oow..quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef fs180 het volgende:
du bist gepwnd joh
[..]
nou.. goude accenten op je brommer maken.. moest er staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |