Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind dat rokers mogen roken waar ze maar willen + gratis bier.
Zo beter?
Ja nu wel:Yquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind dat rokers mogen roken waar ze maar willen + gratis bier.
Zo beter?
Stoere knul, hulde!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
Ik rook een pakje elke dag en ik vind het heerlijk om het bij sjagrijnige niet-rokers in het gezicht te blazen, want dan zie je altijd dat ze heel overdreven gaan hoesten alsof ze asthmatische aanval kringen enzo. Ik heb ook een keer een peuk op iemand's voorhoofd uit gedrukt omdat ie zat te kankeren over rook, de volgende dag hoorde ik geen piep meer van hem hoor.
Steunbetuigingen in valuta kunnen naar 83.40.43.334quote:
Iemand zal jou eens een kogel door de kop moeten drukken.. ofwacht jijzelfquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
Ik rook een pakje elke dag en ik vind het heerlijk om het bij sjagrijnige niet-rokers in het gezicht te blazen, want dan zie je altijd dat ze heel overdreven gaan hoesten alsof ze asthmatische aanval kringen enzo. Ik heb ook een keer een peuk op iemand's voorhoofd uit gedrukt omdat ie zat te kankeren over rook, de volgende dag hoorde ik geen piep meer van hem hoor.
HACKENquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Steunbetuigingen in valuta kunnen naar 83.40.43.334
Ga is ff dood ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
BWAAAAHA ik heb omfpostbank loller!!!!!!11eenEINSZWEI!#@quote:
Met een pakje per dag zal dat gelukkig niet te lang meer durenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met een pakje per dag zal dat gelukkig niet te lang meer duren
Oftewel, vetjes!!111!EINS!1!!!11!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
BWAAAAHA ik heb omfpostbank loller!!!!!!11eenEINSZWEI!#@
oftewel, da heule nummer kannie
weehr gwery qdcgweequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oftewel, vetjes!!111!EINS!1!!!11!!!![]()
Whewhjelljoieo !111!!1111!!11!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
weehr gwery qdcgweeVERJER HER### POPOPPOOOIIII
![]()
Behehwhe !!eunodostrescuatro!!@$quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Whewhjelljoieo !111!!1111!!11!!
Nee stoppen met die bagger posts roflpantoffel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |