Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind dat rokers mogen roken waar ze maar willen + gratis bier.
Zo beter?
Ja nu wel:Yquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind dat rokers mogen roken waar ze maar willen + gratis bier.
Zo beter?
Stoere knul, hulde!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
Ik rook een pakje elke dag en ik vind het heerlijk om het bij sjagrijnige niet-rokers in het gezicht te blazen, want dan zie je altijd dat ze heel overdreven gaan hoesten alsof ze asthmatische aanval kringen enzo. Ik heb ook een keer een peuk op iemand's voorhoofd uit gedrukt omdat ie zat te kankeren over rook, de volgende dag hoorde ik geen piep meer van hem hoor.
Steunbetuigingen in valuta kunnen naar 83.40.43.334quote:
Iemand zal jou eens een kogel door de kop moeten drukken.. ofwacht jijzelfquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
Ik rook een pakje elke dag en ik vind het heerlijk om het bij sjagrijnige niet-rokers in het gezicht te blazen, want dan zie je altijd dat ze heel overdreven gaan hoesten alsof ze asthmatische aanval kringen enzo. Ik heb ook een keer een peuk op iemand's voorhoofd uit gedrukt omdat ie zat te kankeren over rook, de volgende dag hoorde ik geen piep meer van hem hoor.
HACKENquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Steunbetuigingen in valuta kunnen naar 83.40.43.334
Ga is ff dood ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Ceylon het volgende:
BWAAAAHA ik heb omfpostbank loller!!!!!!11eenEINSZWEI!#@quote:
Met een pakje per dag zal dat gelukkig niet te lang meer durenquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met een pakje per dag zal dat gelukkig niet te lang meer duren
Oftewel, vetjes!!111!EINS!1!!!11!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
BWAAAAHA ik heb omfpostbank loller!!!!!!11eenEINSZWEI!#@
oftewel, da heule nummer kannie
weehr gwery qdcgweequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Oftewel, vetjes!!111!EINS!1!!!11!!!![]()
Whewhjelljoieo !111!!1111!!11!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
weehr gwery qdcgweeVERJER HER### POPOPPOOOIIII
![]()
Behehwhe !!eunodostrescuatro!!@$quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Whewhjelljoieo !111!!1111!!11!!
Nee stoppen met die bagger posts roflpantoffel![]()
Ik kijk gewoon naar haar tieten hoor. Ik zie niks geen rietje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:04 schreef _van_puffelen het volgende:
dit mens rookt een rietje
[afbeelding]
Gezellig héquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar haar tieten hoor. Ik zie niks geen rietje.![]()
Tieten? Waar??quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ok, prima, maar dan moeten ze niet eten terwijl ik rook... dat vind ik zo walgelijk he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
smoke, but have respect for those who don't
zo walgelijk he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, prima, maar dan moeten ze niet eten terwijl ik rook... dat vind ik zo walgelijk he?
En dat dan met zo'n Kruidvat-huismerk óó de klonje erbij,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
zo walgelijk he.
De heerlijke smaak van een sigaret in je bek en dan staat er zo'n burgerkingbitch naast je met een burger te smakken alsof haar leven er van af hangt.
Beste meneer Rimlof, zou jij dan de volgende keer ook even willen wachten met eten als wij rokers nog aan het roken zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, prima, maar dan moeten ze niet eten terwijl ik rook... dat vind ik zo walgelijk he?
mijn ideequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:48 schreef _van_puffelen het volgende:
We zouden er toch een gezellig topic van maken![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:09 schreef _van_puffelen het volgende:
Kijk een gezellige rokende gamer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:09 schreef _van_puffelen het volgende:
Kijk een gezellige rokende gamer
[afbeelding]
idd, dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze/hij net haar/zijn peuk uitgedrukt heeft.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
aaaaaaaaaaaaawh wat doe jeen wát zit er op haar schouder
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef _van_puffelen het volgende:
Hmm ik weet niet of ik deze hier neer mag zetten, maar doe het toch, mocht het zo zijn dat dit niet mag verwijder deze post dan niet, zet dan alleen het linkje erneerwil hier niemand te kort doen
[afbeelding]
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze/hij net haar/zijn peuk uitgedrukt heeft.
Moesten ze iemand die grot uitroken ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef _van_puffelen het volgende:
Hmm ik weet niet of ik deze hier neer mag zetten, maar doe het toch, mocht het zo zijn dat dit niet mag verwijder deze post dan niet, zet dan alleen het linkje erneerwil hier niemand te kort doen
[afbeelding]
Zo'n plafond wil ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef _van_puffelen het volgende:
Zoals bij iedereen die rookt het niet vreemd is, dat de niet roker het voor de wel roker probeerd te verzieken om te kunnen genieten van een peuk.
Verzin hier, hoe het voor de wel Roker weer leuk en gezellig kan zijn, om te roken zonder lastig gevallen te worden door een niet roker.
TS begint:
[afbeelding]
Ts rookt zelf ook
phat plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef _van_puffelen het volgende:
Zoals bij iedereen die rookt het niet vreemd is, dat de niet roker het voor de wel roker probeerd te verzieken om te kunnen genieten van een peuk.
Verzin hier, hoe het voor de wel Roker weer leuk en gezellig kan zijn, om te roken zonder lastig gevallen te worden door een niet roker.
TS begint:
[afbeelding]
Ts rookt zelf ook
Fixed. Dames die sigaretten roken zijn toch allemaal breezersquote:
Er zit een kruis en een fototoestel doorheenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.theladysmokes.com/
[afbeelding]
Gevonden
The cigarette is a portable therapistquote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.theladysmokes.com/
[afbeelding]
Gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |