quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef _van_puffelen het volgende:
Hmm ik weet niet of ik deze hier neer mag zetten, maar doe het toch, mocht het zo zijn dat dit niet mag verwijder deze post dan niet, zet dan alleen het linkje erneerwil hier niemand te kort doen
[afbeelding]
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:43 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze/hij net haar/zijn peuk uitgedrukt heeft.
Moesten ze iemand die grot uitroken ofzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef _van_puffelen het volgende:
Hmm ik weet niet of ik deze hier neer mag zetten, maar doe het toch, mocht het zo zijn dat dit niet mag verwijder deze post dan niet, zet dan alleen het linkje erneerwil hier niemand te kort doen
[afbeelding]
Zo'n plafond wil ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef _van_puffelen het volgende:
Zoals bij iedereen die rookt het niet vreemd is, dat de niet roker het voor de wel roker probeerd te verzieken om te kunnen genieten van een peuk.
Verzin hier, hoe het voor de wel Roker weer leuk en gezellig kan zijn, om te roken zonder lastig gevallen te worden door een niet roker.
TS begint:
[afbeelding]
Ts rookt zelf ook
phat plaatjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef _van_puffelen het volgende:
Zoals bij iedereen die rookt het niet vreemd is, dat de niet roker het voor de wel roker probeerd te verzieken om te kunnen genieten van een peuk.
Verzin hier, hoe het voor de wel Roker weer leuk en gezellig kan zijn, om te roken zonder lastig gevallen te worden door een niet roker.
TS begint:
[afbeelding]
Ts rookt zelf ook
Fixed. Dames die sigaretten roken zijn toch allemaal breezersquote:
Er zit een kruis en een fototoestel doorheenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.theladysmokes.com/
[afbeelding]
Gevonden
The cigarette is a portable therapistquote:Op woensdag 15 november 2006 21:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://www.theladysmokes.com/
[afbeelding]
Gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |