#ANONIEM | dinsdag 14 november 2006 @ 21:48 |
Onderdeeltje 3 alweer, vorige posts hieronder: - [Project] Nissan 200sx - [Project] Nissan 200SX S13 Part II Even korte samenvatting met foto's: De 200SX S13 ![]() De Nieuwe achterremmen ( schijven + blokken ), omdat die gebroken waren: ![]() De Nieuwe Fuelpump ( Walbro, rechts op de foto ): ![]() Schade gereden door Noidea op een SXOC meeting: ![]() Reparatie ( gelijk vleugel eraf en wat kleine roestplekjes laten verwijderen: ![]() ![]() Resultaat: ![]() ![]() Tein Coils vanuit Japan ( HA serie, verstelbaar in hoogte, hardheid en camber ): ![]() Gemonteerd: ![]() Laag ![]() Motor voor de Swap ( Toyota Supra MK2 5M-GE, 2.8i 6cill ): Front TC Arms: En alle andere onderdelen die in de vorige posts zijn geweest zijn allemaal weer verkocht ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 14 november 2006 @ 21:51 |
Afgelopen weekend dus weer is bezig geweest 5M-GE blok hangt op zn plek: ![]() ![]() Ruimte genoeg voor de firewall: Ruimte zat aan de voorkant: | |
#ANONIEM | dinsdag 14 november 2006 @ 21:54 |
Dat zijn alle foto's voor nu, project zit vooruitgang in, mn motorkap kan nu ook gewoon netjes dicht, dat scheelt een hoop gedoe. Volgende punten waar we nog aan moeten werken: - Custom Front-Swaybar - Custom Driveshaft - Custom Gearmount - Custom Fuel Feed & Return - Custom Brakebooster | |
Hugster | dinsdag 14 november 2006 @ 21:54 |
Dit is alleen voor de keuring eh? Er komt toch een 1JZ in? | |
#ANONIEM | dinsdag 14 november 2006 @ 21:58 |
Uiteindelijk wel, eerst maar is zonder teveel problemen en zo'n laag mogelijk budget door de RDW keuring komen. Dan een tijdje ermee rondrijden, wel 170pk 225nm koppel constant ![]() ![]() | |
GC_Stef | dinsdag 14 november 2006 @ 21:59 |
Wat is er gebeurt dat er zo'n fikse zij-schade aan zat? En waarom een Toyota blok erin? Uit welke Toyota is dat blok eigenlijk? Ik weet trouwens nog een zeeeer mooie bodykit voor je auto te koop, mocht je interesse hebben, laat het maar weten. | |
#ANONIEM | dinsdag 14 november 2006 @ 22:04 |
Iets te hard de bocht in en de achterkant breekt uit en een greppel in Waar het blok vandaan komt staat tussen de ( ). een Toyota Supra MK2 Waarom Toyota? Omdat het gewoon een beter merk is dan de Nissan motoren, ook omdat ik het doe bij een Supra Tuner, dus daar is veel meer voorraad + kennis aanwezig dan bv over RB26DETT blokken En nee dank je, er worden geen bodykits op deze auto geplaatst. Hooguit een S15 Conversion, maar liever gewoon bone Stock aan de buitenkant, trekt het tenminste geen aandacht | |
StefanP | woensdag 15 november 2006 @ 00:59 |
Ik dacht dat je de auto verkocht? Of was dat een andere? | |
#ANONIEM | woensdag 15 november 2006 @ 07:44 |
dat was alleen een interesse peiling, had wat extra cash nodig en had er niet al te veel zin in, maar Arnout en Edwin hebben me toen weer overgehaald om door te gaan, dus toen maar weer verder |