Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:33 schreef BeeDee het volgende:
Eeejj !Weet niet wat jouw probleem is hoor..
D
Bier staat al lang klaar hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh, geef mekaar een biertje, lichte praat hier, niet over nadenken
biertje geven
Of allebei een tongzoen van mij, en ik heb me nog niet geschoren![]()
Lief doen nu
Ja dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef leonieke het volgende:
Btw, mag ik jullie nog iets met heel wat vreugde en blijdschap melden?
Ik ben lief !quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Ow, het moest echt leuk nieuws zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef es70 het volgende:
Toe Leo, meld het maar. Kan wel wat leuk nieuws gebruiken
.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Geef toe! Jullie zijn toch ook trots op mij?
Een ongeschoren tongzoenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
biertje geven
Lief doen nu
Emotionele chantage daarmee moet je niet bij mij wezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik ben gisteren zo'n sterke vrouw geweest en ik heb GEEN (let wel: GEEN) pannenkoek gegeten en van de rijstpap heb ik ook kunnen blijven.
Oke...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Leuk nieuws. Een huis gevonden ofzo, niet het feit dat je je niet vol hebt lopen proppen, da's nauwelijks leuk nieuws te noemen
.
Het gaat gewoon langzaam vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oke...![]()
Huis/grond is dus nog altijd hetzelfde: mondeling akkoord maar de notaris laat keilang op zich wachten...
Duidelijk, BeeDee gaat er meteen vandoorquote:
Geen? Je had er zo zin inquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon langzaam vooruit
Heb een hockeystick staan hier, dus pas maar op jaquote:
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruitquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Neenee, momenteel staat het echt gewoon stil hoor![]()
Maar thx voor het positivisme(is dat trouwens een woord?
)
Idd!quote:
Maar maar... hij laat niets wetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Kan echt hoor,quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb me sterk gehouden![]()
En ga er dan waarschijnlijk gewoon straks één etenAh nee joh!
ik hou me gewoon nog eens sterk
![]()
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In jouw ogen staat het stil, maar de notaris is vast ermee bezig, dus gaat het vooruit
Een keertje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel een keertje achternabellen geen kwaad kan natuurlijk
Ben ik een keer positief is het weer niet goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar maar... hij laat niets weten![]()
En er is nog geen compromis ondertekend he![]()
Jawel jawel, maar ik heb zo'n schrik opgedaan van mondelinge akkoorden...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik een keer positief is het weer niet goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |