Het is jammer dat je op de PC maar 3 users kan aanmaken, en naderhand niet kan verwijderen of aanpassen. Anders had ik een nieuwe user gemaakt met de naam LastMinuteLoserquote:Op woensdag 22 november 2006 15:47 schreef gday het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van. Ja, soms krijg ik een tegendoelpunt in de blessuretijd, maar ik scoor zelf net zo vaak in de blessuretijd.
Goede vraag..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef rival het volgende:
wie o wie weet antwoord op mijn vraag!
gisteren startte ik pes6 op (360) en er werd een update gedownload, wat is er ge-update?
Konami-statementquote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef rival het volgende:
wie o wie weet antwoord op mijn vraag!
gisteren startte ik pes6 op (360) en er werd een update gedownload, wat is er ge-update?
aha, de connect problemen zijn dus (voor een deel) gefixt! oke beter!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Konami-statement
http://de.games.konami-europe.com/news.do?idNews=242
translation
PES6 statement
After the isolated connecting difficulties, which had players of pro evolution Soccer 6 with the on-line mode of the title, Konami communicates now that important improvements on the servers were made, the PlayStation 2 and PC DVD players a more stable on-line play makes possible. Xbox 360-players will find already soon an update to download, which corrects the connecting difficulties for this version of the game. This update is in the last phase before finishing and will be released as fast as possible over Xbox Live.
online is natuurlijk ook een heel ander ervhaal verdedigen! sommige gasten zijn echt onvoorspelbaar! maar als je de computer op top player al tegen kan houden dan moet dat ook wel te doen zijn!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan nu eindelijk online met PES6, maar zoals verwacht ben ik zeer slecht. Wordt voortdurend met 10-0 of meer ingemaakt, elke aanval van de tegenstander is een geheid doelpunt. Denk niet dat ik het lang blijf spelen op deze manier, verliezen is niet erg maar met zulke cijfers wordt het een beetje vervelend.
Ik kan gewoon niet verdedigen. In de single player komen ze ook op de moeilijkste niveaus niet langs mijn verdediging heen, in multiplayer lopen mijn tegenstanders gewoon er doorheen en het is net alsof mijn spelers geen poot uitsteken.
Yep. Soms werkt het, maar in de meeste gevallen lopen ze gewoon om me heen. Ik heb ook het automatisch overschakelen van speler naar speler aan proberen te passen maar er blijven maar gaten vallen in de verdediging op het moment dat ze een steekpass plaatsen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
online is natuurlijk ook een heel ander ervhaal verdedigen! sommige gasten zijn echt onvoorspelbaar! maar als je de computer op top player al tegen kan houden dan moet dat ook wel te doen zijn!
gebruik je wel de pressure en pressure 2 knoppen?
ik zet het altijd op handmatig van mannetje verwisselen! ja ik had het in het begin ook. dat men best makkelijk langs me kon komen (in pes5 ging niemand me zomaar voorbij) maar heb gemerkt dat je veeel meer moet anticiperen nu met 6... proberen vooruit te kijken! maar toch op zeker niet zomaar happen!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep. Soms werkt het, maar in de meeste gevallen lopen ze gewoon om me heen. Ik heb ook het automatisch overschakelen van speler naar speler aan proberen te passen maar er blijven maar gaten vallen in de verdediging op het moment dat ze een steekpass plaatsen.
Het is heel vreemd omdat zij mij wel stoppen in de aanval op die manier. Maar op het moment dat ik hun moet stoppen wandelen ze er gewoon doorheen.
Het gaat hier trouwens om de 360 versie.
Ik heb hem al volledig handmatig gezet, maar dan zit ik nog met het probleem dat mijn verdedigers nog steeds op verkeerde plaatsen lopen wanneer de steekpass gegeven wordt, met als resultaat dat ze hard achter de doorgebroken aanvallers aan moeten hollen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik zet het altijd op handmatig van mannetje verwisselen! ja ik had het in het begin ook. dat men best makkelijk langs me kon komen (in pes5 ging niemand me zomaar voorbij) maar heb gemerkt dat je veeel meer moet anticiperen nu met 6... proberen vooruit te kijken! maar toch op zeker niet zomaar happen!
je verdedigers 1 op 1 zetten wil ook nog weleens helpen!quote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem al volledig handmatig gezet, maar dan zit ik nog met het probleem dat mijn verdedigers nog steeds op verkeerde plaatsen lopen wanneer de steekpass gegeven wordt, met als resultaat dat ze hard achter de doorgebroken aanvallers aan moeten hollen.
Aanvallen is geen probleem daarentegen, ik scoor nog wel regelmatig.
Nou ja, het zal verder wel een kwestie van veel oefenen zijn.
Ik speel het meest met Barcelona.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Met welk team speel je? Ik heb zelf het idee op de 360 dat sommige teams gewoon logischer in elkaar steken dan andere, uitgaande van de default instellingen dan he (ik heb echt geen zin om voor een potje van 5 minuten allerlei wijzigingen te gaan zitten maken)
Oh, ik was de deur uit deze avond, ga zo in bed verdwijnen. Anyways, je kan mij ook een request sturen. GT = Mystikvm.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heb je zin in een potje vanavond? Gamertag is SpotlessMind00. Ik verlies ongeveer net zo vaak als ik win dus mij kan je hebben
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:44 schreef Feen het volgende:
K'ben online op ps2/pc server, anyone up for a match?
okquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Feen het volgende:
hmm, ik kan alleen in de english/common friendly/01 kan je daar naar toe komen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan volgende week weer PES6-en, ben op het moment nogal druk met tentamens.Zijn de servers nog stabieler geworden de laatste tijd?
gebruik je de sprint knop wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
Oh, zo ver ben ik ook wel. Alleen als ik met ze mee ga lopen dan draaien ze uiteraard weg en dan ben ik te laat met reageren waardoor ik óf de bal niet af weet te pakken, óf verder achterop raak omdat ze voorsprong pakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
Inderdaad, als je achteruit loopt moet je opeens gaan tacklen dan heb je hem meestalquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
Precies! In dit spel draait alles om timing. Kwestie van het juiste moment afwachten. Pressie met 2 spelers enkel gebruiken in noodsituaties. En pressie met eens speler enkel gebruiken om dichtbij de tegenstander te komen. Op het juiste moment druk je er weer op om de bal af te pakken. Soms is alleen meelopen al voldoende om de bal af te pakken, wanneer de tegenstander met de bal te ver voor zijn voet dribbelt. Je moet gewoon het spel van je tegenstander lezen. Zorg dat je een actie vooruit denkt, en anticipeer daarop.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien behoor je zelf wel tot de 'slechtsten'. Beetje denigrerend zoals je 't nu zegt. Je hebt gewoon mensen die 't goed kunnen en mensen die 't minder kunnen. Soms verlies ik ook wel eens tegen iemand met een lage rating en soms win ik van iemand uit de top 250. Het heeft ook te maken met een portie geluk. Als ik vier keer in de wedstrijd op de paal schiet, de ander krijgt één kans en ze scoren dan is dat gewoon jammer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iemand zin in een potje? Ik zit in PC/English/02.
Die ene gast flipte hem wel na 4 potjes op rij verlies.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef toma het volgende:
dan win je ff alles op een rij![]()
ongeveer 10 potjes. Of niet spank
Goede vraag. Geen idee wat de consequenties daarvan zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
Maakt het trouwens uit als je een CF op een SS positie zet? Speelt hij dan minder of niet
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:59 schreef Saekerhett het volgende:
SS staat voor shadow striker neem ik aan?
Lekker is dat he, vorige week ook eentje gescoord online.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:46 schreef VoreG het volgende:
Voor de allereerste keer een echte omhaal gescoord![]()
Die van mij was veel mooierquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Check deze guide trouwens. Subliem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=016VlZFW7jE
Het gaat om de guide.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:46 schreef VoreG het volgende:
Die van mij was veel mooier
Ja, ik word er ook ziek van.... maar ik ben bang dat ze het helemaal niet gaan fixenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het rating systeem zwaar naar de klote was al bekend, maar dat het zo ernstig was.![]()
[afbeelding]
Van mij mogen ze de boel wel resetten wanneer alles is gefixed. Door o.a. al die automatische draws wanneer je 2x achter elkaar tegen dezelfde persoon speelt.
Jij snapt het gelukkig wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:18 schreef DarkShine het volgende:
Ben die houterige besturing in Fifa nu zat, gisteren PES6 bemachtigd voor de pc. Vandaag eens installeren.
Heb een Xbox controller aan me pc hangenquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij snapt het gelukkig wel.
Aanrader voor de PC (zelfs een must!) Is een controller
De Logitech Rumblepad 2 bijvoorbeeld
Je moet een PS2 controller of een PS2-wannabee hebben. Die xboxcontrollers zijn kutquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb een Xbox controller aan me pc hangen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb een Xbox controller aan me pc hangen
Dat is toevallig. Vaak zie je niet een omhaal waarbij de bal eerst op de borst wordt gelegd. Maakt Ronaldinho er ineens vanavond. Zou die ook PES6 hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=016VlZFW7jE
Heb je een router? Of als je via PC connect, een softwarematige firewall? Je moet namelijk een bepaalde poort opengooien.quote:Op zondag 26 november 2006 10:21 schreef Carterman het volgende:
Ik kan maar met verdacht weinig mensen connecten, ik speel online met een PS2 maar het lukt me maar niet om met anderen te connecten. Het is me pas twee keer gelukt.
Heel vaag.
Bekijk de OP eensquote:Op zondag 26 november 2006 15:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand geef 's een paar tips voor de masterleague
Ben nu in het off season van me 1e seizoen
Ben kampioen geworden en heb de beker gewonnen
Nu wil ik natuurlijk echte spelers gaan kopen maar ze komen alleen als ik heeeeeel veel bied
En dan ga ik natuurlijk game over omdat ik in het rood sta
Hoe kan ik nou het beste een paar spelers aantrekken?
ik wil revangequote:Op zondag 26 november 2006 16:50 schreef Feen het volgende:
Iemand zin in een potje online op ps2/pc?
je had teveel geluk en bij mij zat t gewoon niet mee.quote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef Feen het volgende:
Zo 2e potje was ik erg lucky, wat een kansen had je, eerlijk zeggen had ik niet het gevoel dat je zou scoren. alles ging naast....anders had ik wel verloren haha
oh jammer wil nog wel een potjequote:Op zondag 26 november 2006 20:50 schreef Feen het volgende:
toma, nog een potje?
lama, k'ga ff tv kijken
Ik denk dan toch eigenlijk echt aan een firewall die 't tegenhoudt. Op de PS2 zie je ook wel eens mensen lopen met een diagonaal streepje en daarmee kun je niet connecten. Als ik jou was zou ik toch even de instellingen nalopen. In Pro Evo zelf kun je zien welke poort je moet opengooien, bij networkoptions geloof ik.quote:Op zondag 26 november 2006 21:35 schreef Carterman het volgende:
@harre
Ik connect via een pc. Nooit problemen mee gehad. Maar bij veel mensen krijg ik niet eens een streepje, maar een diagonaal wit streepje.
Leuke opstelling.quote:Op zondag 26 november 2006 15:01 schreef Flashwin het volgende:
Ik ben nu aan het experimenteren met een nieuwe formatie die ik bij zowel Barca als Nederland gebruik. beetje vage 3-4-2-1 opstelling, maar hij werkt wel want tot nu toe geen match verloren ermee
----------GK---------
----CB--CB--CB---
RWB--DMF--LWB
---------CMF--------
----AMF-----AMF---
----------CF---------
De reden dattie zo goed werkt is omdat je bij verdedigen altijd dubbele dekking hebt (die R/LWB's worden altijd door een CB gedekt)
Op het middenveld domineer je meestal doordat je je tegenstander helemaal dol kan tikken met 4 middenvelders dicht op elkaar
Aanvallend moet je 2 snelle AMF's hebben (Messi/Saviola en Robben/Babel gebruik ik altijd) en een pure CF (duh) Die amf;s komen meestal langs hun tegenstander en kunnen zelf ook makkelijk scoren.
Zeker met Nederland merk ik verschil, want die 4-3-3 standaard opstelling is echt kansloos
Op regular speelt de computer erg verdedigd vind ik. Zodra je de bal hebt wordt je omringd door 5 man ofzo. Pro 5 had dit ook op 3 sterren (komt overeen met regular). Probeer eens op professional te spelen, je merkt dan gewoon dat je meer kansen krijgt, doordat de computer aanvallender gaat spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 13:50 schreef Fargo het volgende:
Ik blijf de ML echt supermoeilijk vinden op regular. Heb zelf een team aangemaakt (RBC) en ik heb ze niet bijster hoge skills gegeven, want ik hou wel van een uitdaging. Maar dit is werkelijk superlastig. Ben al bezig aan het derde seizoen na twee keer laatste te zijn geworden. De nood was voor dit seizoen zelfs zo hoog dat ik spelers moest verkopen om aan mijn salariseisen te voldoen. Nu sta ik 5e na een paar duels (1x gewonnen dit seizoen). Scoor erg moeilijk, zelden twee keer in één duel en krijg heel veel kopgoals tegen doordat i slecht dek.
Maar wat een superspel!
Dat is gewoon een standaard opstelling die Flashwin geeft, om maar een klein deel veranderd. Hij bestaat namelijk al in het spel, dus dan hoef je niet moeilijk te gaan aanpassenquote:Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuke opstelling.
Gaat ik ook eens proberen een wedstrijd.
Ik speel nu altijd met 4 CB's op 1 linie en minimaal 1 DM. Wanneer je een 4-4-2 opstelling pakt, en je SB hun rol aanpast naar CB, dan blijven ze namelijk altijd achter. Verdediging is potdicht. En sinds kort gebruik ik ook het Man Marking voor spelers als Adriano etc.
Hijs inderdaad afgeleid van een standaard opstelling, maar dat is elke degelijke opstelling einsteinquote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard opstelling die Flashwin geeft, om maar een klein deel veranderd. Hij bestaat namelijk al in het spel, dus dan hoef je niet moeilijk te gaan aanpassen
Teamwork is belangrijk, maar ook mentality en leeftijd!quote:Maakt het trouwens uit wie je aanvoerder is? Ik doe het altijd op degene met de hoogste Teamwork rating.
Ik dacht dus dat je niks had aangepast, daar doelde ik opquote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hijs inderdaad afgeleid van een standaard opstelling, maar dat is elke degelijke opstelling einstein
In hoeverre is dat belangrijk dan? Wat doet het met het team?quote:[..]
Teamwork is belangrijk, maar ook mentality en leeftijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |