abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43846893
Je moet in english/france een room maken, anders kan ik je niet joinen, alleen in die room kan je tegen pc/ps2 spelers.
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_43847068
ok
pi_43847116
English/French/PC2/Fok! Toma
passw. fok
pi_43847248
kom eraan
pi_43847291
hmm, ik kan alleen in de english/common friendly/01 kan je daar naar toe komen?
pi_43847315
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Feen het volgende:
hmm, ik kan alleen in de english/common friendly/01 kan je daar naar toe komen?
ok
pi_43847968
1e pot gewonnen met 0-2

2e pot verloen met 2-0

[ Bericht 21% gewijzigd door Feen op 24-11-2006 13:00:26 ]
pi_43848193
Ik kan volgende week weer PES6-en, ben op het moment nogal druk met tentamens. Zijn de servers nog stabieler geworden de laatste tijd?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43848720
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan volgende week weer PES6-en, ben op het moment nogal druk met tentamens. Zijn de servers nog stabieler geworden de laatste tijd?
pi_43849115
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:17 schreef toma het volgende:

[..]

Mooooi!
pi_43849128
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
pi_43849482
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
gebruik je de sprint knop wel?
pi_43849527
quote:
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
pi_43850507
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:

[..]

vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
Oh, zo ver ben ik ook wel. Alleen als ik met ze mee ga lopen dan draaien ze uiteraard weg en dan ben ik te laat met reageren waardoor ik óf de bal niet af weet te pakken, óf verder achterop raak omdat ze voorsprong pakken.
pi_43850772
quote:

[..]

Inderdaad, als je achteruit loopt moet je opeens gaan tacklen dan heb je hem meestal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:35:15 #241
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43850996
quote:

[..]

Precies! In dit spel draait alles om timing. Kwestie van het juiste moment afwachten. Pressie met 2 spelers enkel gebruiken in noodsituaties. En pressie met eens speler enkel gebruiken om dichtbij de tegenstander te komen. Op het juiste moment druk je er weer op om de bal af te pakken. Soms is alleen meelopen al voldoende om de bal af te pakken, wanneer de tegenstander met de bal te ver voor zijn voet dribbelt. Je moet gewoon het spel van je tegenstander lezen. Zorg dat je een actie vooruit denkt, en anticipeer daarop.

Net even een oud accountje dat rond de 410 stond terug naar de 500 gebracht. Een aantal gasten van boven de 600 pnt, die dachten even simpel punten te pakken. Kwamen ze even mooi van een koude kermis thuis.
pi_43851010
quote:
Misschien behoor je zelf wel tot de 'slechtsten'. Beetje denigrerend zoals je 't nu zegt. Je hebt gewoon mensen die 't goed kunnen en mensen die 't minder kunnen. Soms verlies ik ook wel eens tegen iemand met een lage rating en soms win ik van iemand uit de top 250. Het heeft ook te maken met een portie geluk. Als ik vier keer in de wedstrijd op de paal schiet, de ander krijgt één kans en ze scoren dan is dat gewoon jammer.

Als tip: Hangen, hangen en nog eens hangen. Laat de tegenstander rustig voetballen op zijn helft. Al maken ze daar driedubbel pirouettes en dergelijke, niet happen. Als je hapt zorg je er voor dat er gaten vallen waardoor er een andere speler vrij komt te staan. Hoe ik mijn tegenstander afjaag op mijn eigen helft: Selecteer een speler die achter de tegenstander loopt, laat deze rennen en dichtbij de tegenstander komen. Schakel snel over naar een andere speler die tussen de tegenstander met bal en je eigen goal staat, een centrale verdediger bijvoorbeeld. Deze laat je rustig op de tegenstander aflopen/achteruitlopen. Terwijl je dit doet hou je (in mijn geval 'rondje', hangt ervanaf welke knop je hebt ingesteld voor pressure 2 (oftewel een extra verdediger komt helpen met bal jagen)) 'O' ingedrukt, waarna de speler waarmee je net achter de tegenstander aanzat, blijft jagen en je zelf gaten dicht kunt lopen met de verdediger die jij bestuurt. Voorheen bestuurde ik ook gewoon alleen maar de jagende speler maar het is veel handiger om het op deze manier te doen. Ik hou de meeste wedstrijden de 0, trouwens. En dan prik ik er zelf sneaky eentje in vanuit een corner of counter.
  vrijdag 24 november 2006 @ 14:40:08 #243
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43851145
Iemand zin in een potje? Ik zit in PC/English/02.
pi_43851364
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iemand zin in een potje? Ik zit in PC/English/02.

ff thee zetten, kun je 5min. wachten ?
pi_43854869
Hey, kan ik mee doen? laat ff weten, dan maak ik room weer in English/france
pi_43855600
dan win je ff alles op een rij
ongeveer 10 potjes. Of niet spank
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:56:36 #247
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43855731
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef toma het volgende:
dan win je ff alles op een rij
ongeveer 10 potjes. Of niet spank
Die ene gast flipte hem wel na 4 potjes op rij verlies.

Lekker gespeeld man, onverslaanbaar waren we in 2vs2.
pi_43864414
Vanmiddag eens op de PS2 gespeeld. Wat een verschil met de PC versie. Het gaat een heel stuk langzamer namelijk
pi_43865012
Maakt het trouwens uit als je een CF op een SS positie zet? Speelt hij dan minder of niet
pi_43866211
Voor de allereerste keer een echte omhaal gescoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')