okquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:22 schreef Feen het volgende:
hmm, ik kan alleen in de english/common friendly/01 kan je daar naar toe komen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik kan volgende week weer PES6-en, ben op het moment nogal druk met tentamens.Zijn de servers nog stabieler geworden de laatste tijd?
gebruik je de sprint knop wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb het wel gehad met multiplayer. Heb nog maar 2 keer gewonnen en verlies zelfs van lui met een rating van onder de 3000 met 4-1. Ze lopen echt om mijn verdedigers heen. Ik kan niet verdeigen en een spel waar ik ueren en uren oefening in moet steken om zelfs de slechtsten te verslaan is geen leuk spel.
Oh, zo ver ben ik ook wel. Alleen als ik met ze mee ga lopen dan draaien ze uiteraard weg en dan ben ik te laat met reageren waardoor ik óf de bal niet af weet te pakken, óf verder achterop raak omdat ze voorsprong pakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
Inderdaad, als je achteruit loopt moet je opeens gaan tacklen dan heb je hem meestalquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
vriend van mij had t zelfde, hij stapte elke keer als een aanvaller de bal had meteen in met zn verdediger. Je moet rusitg blijven staan en met m meelopen totdat je de kans ziet om de bal weg te tikken. Maar niet als een gek op die aanvaller afrennen want dan kan ie met een simpele beweging er omheen.
Precies! In dit spel draait alles om timing. Kwestie van het juiste moment afwachten. Pressie met 2 spelers enkel gebruiken in noodsituaties. En pressie met eens speler enkel gebruiken om dichtbij de tegenstander te komen. Op het juiste moment druk je er weer op om de bal af te pakken. Soms is alleen meelopen al voldoende om de bal af te pakken, wanneer de tegenstander met de bal te ver voor zijn voet dribbelt. Je moet gewoon het spel van je tegenstander lezen. Zorg dat je een actie vooruit denkt, en anticipeer daarop.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien behoor je zelf wel tot de 'slechtsten'. Beetje denigrerend zoals je 't nu zegt. Je hebt gewoon mensen die 't goed kunnen en mensen die 't minder kunnen. Soms verlies ik ook wel eens tegen iemand met een lage rating en soms win ik van iemand uit de top 250. Het heeft ook te maken met een portie geluk. Als ik vier keer in de wedstrijd op de paal schiet, de ander krijgt één kans en ze scoren dan is dat gewoon jammer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Iemand zin in een potje? Ik zit in PC/English/02.
Die ene gast flipte hem wel na 4 potjes op rij verlies.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:53 schreef toma het volgende:
dan win je ff alles op een rij![]()
ongeveer 10 potjes. Of niet spank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |