Eerst even een sfeertje scheppenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef Kinga het volgende:
kom aan, gaan ze het uberhaupt nog bekend maken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef Bartoli het volgende:
hahaha vriendschap is een illusie. Beat that Mo
ze willen er niet aan!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef schizolientje het volgende:
ze snappen de boodschap nog niet!!!!
vroeg ik me ook af inderdaad....beetje vaag.. BB moet ze juist geen hints geven, leuker als ze helemaal geschokt zijn als ze binnen komen lopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
en een stille hint dat de ex bewoners ook komen. Er staan 15 glazen? of komen ze vanaaf al?
Jij ouwe cynicus, jij...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Vriendschap is een illusie![]()
[afbeelding]
Helemaal mee eens trouwens, die tekst.
Dat zou een enorme fout zijn vind ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef schizolientje het volgende:
ze krijgen vast te horen dat de ex bewoners gaan komen maandag kunnen ze een week zenuwelijeren
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef mazaru het volgende:
Het volgende nummer is vast: "Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd"
Of als de BOM valt.....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef D.Rose het volgende:
hierna komt 'vrienden voor het leven'?
Zeiden ze dat ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef Day het volgende:
En de broertjes denken dat de nummers een sneer zijn naar Jeroen, maar ik denk dat het eerder andersom is.
Of ''vuile huichelaar, pak jij je koffers maar''quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef mazaru het volgende:
Het volgende nummer is vast: "Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd"
Ze leggen het verband niet denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef n1ek het volgende:
Niemand die ook maar een woord over de muziek zegt. Lijkt me toch een confronterende tekst maar iedereen doet alsof er niets aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |