Eerst even een sfeertje scheppenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef Kinga het volgende:
kom aan, gaan ze het uberhaupt nog bekend maken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef Bartoli het volgende:
hahaha vriendschap is een illusie. Beat that Mo
ze willen er niet aan!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef schizolientje het volgende:
ze snappen de boodschap nog niet!!!!
vroeg ik me ook af inderdaad....beetje vaag.. BB moet ze juist geen hints geven, leuker als ze helemaal geschokt zijn als ze binnen komen lopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
en een stille hint dat de ex bewoners ook komen. Er staan 15 glazen? of komen ze vanaaf al?
Jij ouwe cynicus, jij...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Vriendschap is een illusie![]()
[afbeelding]
Helemaal mee eens trouwens, die tekst.
Dat zou een enorme fout zijn vind ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef schizolientje het volgende:
ze krijgen vast te horen dat de ex bewoners gaan komen maandag kunnen ze een week zenuwelijeren
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef mazaru het volgende:
Het volgende nummer is vast: "Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd"
Of als de BOM valt.....quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef D.Rose het volgende:
hierna komt 'vrienden voor het leven'?
Zeiden ze dat ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef Day het volgende:
En de broertjes denken dat de nummers een sneer zijn naar Jeroen, maar ik denk dat het eerder andersom is.
Of ''vuile huichelaar, pak jij je koffers maar''quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef mazaru het volgende:
Het volgende nummer is vast: "Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd"
Ze leggen het verband niet denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef n1ek het volgende:
Niemand die ook maar een woord over de muziek zegt. Lijkt me toch een confronterende tekst maar iedereen doet alsof er niets aan de hand is
Jeroen wel, denk ik, maar ja die heeft geen praatmaatjes meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leggen het verband niet denk ik
Het zal zeker spelen in hun koppies, maar ze ontwijken het. Ergens wel begrijpelijk, ze willen het een keer niet over het gezeur van de nominaties hebben denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze leggen het verband niet denk ik
Op welke tekst sloeg dit antwoord eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef natronic het volgende:
Deze tekst geld dan wel voor een hoop mensen...........................
op het scherm en de finalisten zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Zometeen op het scherm: "Jeroen, maak je bommetje maar bekend"
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Of ''vuile huichelaar, pak jij je koffers maar''
wat dacht je van de twee nummers die ze net draaiden????quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:23 schreef chas het volgende:
[..]
Op welke tekst sloeg dit antwoord eigenlijk?![]()
3 zekere finalisten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
Dacht altijd 4 finalisten, ineens 3................
En de winnaar is jeroen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
op het scherm en de finalisten zijn![]()
zijn er ook 4 maar er zijn er op het moment al 3quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef yellowfirst het volgende:
Dacht altijd 4 finalisten, ineens 3................
Ik vind vooral dat ze hem lang inkleden!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Als dit de laatste BB is, dan kleden ze de allerlaatste nominatie ooit wel leuk in
nee, joh!!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:24 schreef Marrije het volgende:
"Oh de fontein is dood". Ja, de sfeer ook. Kom nou toch op met het bericht!!
Mja, 3 liggen er vast, maar als er 4 doorgaan dan zijn er 4 zeker van de finale.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef petraa het volgende:
Ben misschien blont, maarre ze denken dat ze niet meer hoeven te nomineren. Maar volgende week moet er toch gewoon weer genomineerd worden ??? Willen ze met 3 finalisten overblijven.
nahhhhhhhh valt wel mee hoor ik ben niet zooooooooooo blontquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
't is dat ik Sabrina nog in het huis zie zitten, anders dacht ik dat ze hier op het forum was.....
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef T-lex het volgende:
Als die middelste valt knalt die plasma uit mekaar...let op!![]()
Precies.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Ja RIk, daar zit je dan met je mensenkennis
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
hahaha en zoals iemand voorspelde Rik: ik had dat echt niet verwacht
Wat een verwrongen "ik voel zoutzuur branden maar ik probeer te lachen"-kop, priceless!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Kinga het volgende:
CHECK DAT HOOFD VAN MO!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:32 schreef Day het volgende:
Ja RIk, daar zit je dan met je mensenkennis
zou ze kwader zijn geweest als jeroen Sab had genomineerd of zou ze nu kwader zijn ???quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze denken vast dat Jeroen wraak op Sabrina heeft genomen
idd.. ben net op tijd wakker geworden (lag ziek op bed... ben nog steeds ziek, maar wil dit zienquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef Kinga het volgende:
Hier hebben we dus hele dag op gewacht... prachtig!
Ze zal hoe dan ook weer in de middelpunt van de aandacht willen staan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef avonne het volgende:
Monique probeert nu te bedenken wat erger is : zelf genomineerd staan, of doen alsof ze het erg vindt dat Sabrina genomineerd is
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen kan beter vast dekking zoeken
nee man, is ze te dom voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sabrina beseft nu dat haar stem op Jeroen een stem op Monique is geweest.
nee man na deze week Mo gaat. Mo wordt al de hele tijd gebashedquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef natronic het volgende:
Alleen jammer dat jeroen maandag exit gaat
dat geloof ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef natronic het volgende:
Alleen jammer dat jeroen maandag exit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |