k vraag me in ene af hoe oud was jij toen je dat speeldequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...ik heb ook altijd pech.........kheb net alles weggegeven aan die kutkids met St Maarten.![]()
Hmm...ik denk 17 of 18 of zo...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
k vraag me in ene af hoe oud was jij toen je dat speelde![]()
ondankbaar kreng k heb je net n wijnbal gegevenquote:
als ik reken met 1995 kom ik al snel aan 30 veel eerder zal t niet zijn geweestquote:
Toch wel...way before....zeg maar het verschil tussen kleuterschool en middelbare school zit er nog wel tussen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
als ik reken met 1995 kom ik al snel aan 30 veel eerder zal t niet zijn geweest
komen je spieren weer n beetje los ouwe bokquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:12 schreef demins het volgende:
Er komt beweging in!
k kan je ff niet volgenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch wel...way before....zeg maar het verschil tussen kleuterschool en middelbare school zit er nog wel tussen...
Gelijk de kop indrukkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:12 schreef demins het volgende:
Er komt beweging in!
STREAMS!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
komen je spieren weer n beetje los ouwe bok![]()
wat is er met de streams jongen?quote:
iets met mo heb ik begrepen, maar ik moet zo wegquote:
Neuh...ik speelde het bij mijn neefje thuis...die was toen 9 of zo.....ik zal niet ouder geweest zijn dan 21 of 22 jaar....nog oud hoor daar niet van...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
k kan je ff niet volgen
wk 90 spel was nog voor de nes
dit spel was op de snes dus t moet na 90 zijn geweest en nog wel n paar jaar na 90 ook dacht ik
Ik speel nu af en toe ook nog wel eens een spelletjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik speelde het bij mijn neefje thuis...die was toen 9 of zo.....ik zal niet ouder geweest zijn dan 21 of 22 jaar....nog oud hoor daar niet van...
nu ga ik ook uitzoeken waneeer de game gereleased is ook als je geboortedatum in je profiel klopt was je naar mijn idee ouderquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ik speelde het bij mijn neefje thuis...die was toen 9 of zo.....ik zal niet ouder geweest zijn dan 21 of 22 jaar....nog oud hoor daar niet van...
ow dear...we krijgen hier een nieuw 'bank"drama ben ik bang...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu ga ik ook uitzoeken waneeer de game gereleased is ook als je geboortedatum in je profiel klopt was je naar mijn idee ouder
Wrijf het maar inquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
nu ga ik ook uitzoeken waneeer de game gereleased is ook als je geboortedatum in je profiel klopt was je naar mijn idee ouder
Niet van de buurman, maar van een neefjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
ow dear...we krijgen hier een nieuw 'bank"drama ben ik bang...![]()
Ik heb het gisteren voor het eerst sinds tijden weer ff een kwartiertje geprobeerd..het smaakt naar meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik speel nu af en toe ook nog wel eens een spelletje![]()
Owkee ik beken..quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef Inodder het volgende:
Super Mario 3) is the last major Mario video game for the Nintendo Entertainment System. It was released on October 23, 1988 in Japan, February 12, 1990 in North America, and August 29, 1991 in Europe. The game was directed by Shigeru Miyamoto and Takashi Tezuka, with music composed by Koji Kondo
bron
dusss 27 gap
heb voor n paar jaar geleden toen ik nog vorst verlet had hele dagen met n kammeraad zitten fifa-enquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren voor het eerst sinds tijden weer ff een kwartiertje geprobeerd..het smaakt naar meer
ik zat ook fout ik meende dat ie de eerste op de snes was maar t was de laatste op de nesquote:
De pleuris voor je bemoeizuchtig snotjong..quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zat ook fout ik meende dat ie de eerste op de snes was maar t was de laatste op de nes
goed qwa tijdsspanne ontloopt dat elkaar ook niet veel
waarschijnljik heb je t spel ook niet meteen na de release gespeeld maar later dus was je 28 ofzo lol
ik ben er heel erg gevoelig voor goed dat ik zelf niet zon ding heb alleen vind ik er trouwens ook niet veel aan je moet wel directe tegenstand hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
Hahahah allemaal gamefreaks
Speelt iemand toevallig wel eens DTM racedriver3?
Ik heb ook niet zo een ding ik ben een PC eend hequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ben er heel erg gevoelig voor goed dat ik zelf niet zon ding heb alleen vind ik er trouwens ook niet veel aan je moet wel directe tegenstand hebben
sorry neen geen dtm
Let GVD is n beetje op je taalgebruik OUWE LULquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
De pleuris voor je bemoeizuchtig snotjong..![]()
Beter een ouwe die stijgert dan een jonge die weigert!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
Let GVD is n beetje op je taalgebruik OUWE LUL![]()
nog beeter n jonge grote harde die stijgert en t klappen van de zweep kentquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:33 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Beter een ouwe die stijgert dan een jonge die weigert!
Neh...ik ben niet echt een freak hoor...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:27 schreef PC eend het volgende:
Hahahah allemaal gamefreaks
Speelt iemand toevallig wel eens DTM racedriver3?
Het enige wat jij van de zweep kent is de pijn...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
nog beeter n jonge grote harde die stijgert en t klappen van de zweep kent![]()
bahbahbah.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
nog beeter n jonge grote harde die stijgert en t klappen van de zweep kent![]()
Kijk daar heb je het al..........quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
en iets van BA rumble ofzo moest je allemaal mensen ik elkaar slaan kwam er zon omatje met n tasje die je verot sloeg![]()
![]()
Stallion is n betere benaming denkquote:
Ik dacht dat jullie elkaar zo leuk vondenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
He ja,daar zit ik op te wachten!![]()
Wrijf het er maar in.......... ik durf me hier gewoon heel niet meer te vertonen, als het zo door gaat zit ik straks in m'n eentje hier te postenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie elkaar zo leuk vonden![]()
Eerst wordt je vriend luciano gebanned en nu is krib ook al 'weggejaagd'![]()
Ja moet je die newbies maar niet zo af lopen zijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.......... ik durf me hier gewoon heel niet meer te vertonen, als het zo door gaat zit ik straks in m'n eentje hier te posten![]()
![]()
quote:
Euhm niet gelijk alle credits opeisenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.......... ik durf me hier gewoon heel niet meer te vertonen, als het zo door gaat zit ik straks in m'n eentje hier te posten![]()
![]()
k liep beetje vlot de keuken in om lege beker op aanrecht te zetten. K heb beneden de lichten uit en had de vaatwasser nog los laten staan...............quote:
Hoe ziet dat eruit, eem ontzet been????quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
k liep beetje vlot de keuken in om lege beker op aanrecht te zetten. K heb bneden de lichten uit en had de vaatwasser nog los laten staan...............
hele deur ontzet been los liggen vaat kapot kop kapot![]()
Kee, ik ga wel in de wachtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euhm niet gelijk alle credits opeisen![]()
Ach hij komt wel weer opdagen
heb je je urn al uitgezocht? of n mooi steentje?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Joohanna het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja moet je die newbies maar niet zo af lopen zijken
[..]
TSSSSSSSSS! Ga je melktanden eens met zeep spoelen!
Vooral als ie los ligtquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit, eem ontzet been????
M'n kinderen willen me graag na mijn dood als kapstok gaan gebruiken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb je je urn al uitgezocht? of n mooi steentje?
Ik schijn hem te hebben weggejaagd, dus dan kan je lang wachtenquote:
hmmmmmmmmm dan heb ik welk eea gemist dus!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik schijn hem te hebben weggejaagd, dus dan kan je lang wachten
Maar ik ben bijna ff weg, dus wie weet
Je knijpt maar af!quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
Zou iemand in godesnaam nu even de Streamverslagen over willen nemen? Ik moet ff weg!
Zou iemand in godesnaam nu even de Streamverslagen over willen nemen? Ik moet ff weg!
lees nog esquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Spamquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Er kan gestemd worden in het Fakestopic
mooi is nu t hoe post ik toppic aan de beurt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
Er kan gestemd worden in het Fakestopic
Dat gaat TL later vanavond doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
mooi is nu t hoe post ik toppic aan de beurt?
Lang verhaalquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm dan heb ik welk eea gemist dus!
Wat heb je getypt dan?
Zeur er dan niet over LELIJKE OUWE GRAFTAKquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
IK PEINS ER NIET OVER, MANKE NELIS!
sneuquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lang verhaal
Ik ben een notoire zuiger en hij trok dat even niet meer![]()
Ik niet ik ben wegquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef versabommie het volgende:
Oe ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat TL later vanavond doen
Ik probeer je alleen maar te begrijpen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zeur er dan niet over LELIJKE OUWE GRAFTAK![]()
je probeert me te begrijpen maar t is teveel moeite ff n text nog n x te lezenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te begrijpen.
Ik zal nog eens een beetje geinteresseerd doen zeg![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
IK PEINS ER NIET OVER, MANKE NELIS!
manuuuuuquote:
Inodder heeft een beetje last van de maandelijkse hormoontjesquote:
Zou jij niet een beetje opstandig worden als je met een koekenpan voor je pan gemept werd?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
je probeert me te begrijpen maar t is teveel moeite ff n text nog n x te lezen[afbeelding][afbeelding]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
manuuuuu![]()
![]()
![]()
waar is het niet gezellig ?
quote:
Zou jij niet een beetje opstandig worden als je door n komma-neuker aangesproken word terwijl diegene zelfs niet eens "een" goed kan schrijvenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zou jij niet een beetje opstandig worden als je met een koekenpan voor je pan gemept werd?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
tjonge tjonge een of eemquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zou jij niet een beetje opstandig worden als je door n komma-neuker aangesproken word terwijl diegene zelfs niet een "een" goed kan schrijven
[..]
Dat was geen kwestie van kommaneuken. Dat was gewoon een inhoudelijk grapje over een chaotische zinquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zou jij niet een beetje opstandig worden als je door n komma-neuker aangesproken word terwijl diegene zelfs niet een "een" goed kan schrijven
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
???????
Wat heb ik jou nou weer aangedaan?![]()
Ow?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens naar mij gezwaaid
![]()
wat dat niet de eems ? oww nee zijn allebei een rivier,zie ik netquote:
ik had ook niet gezwaaid hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens naar mij gezwaaid
![]()
maar goed als je mn hand niet wil accepteren heb je voor mij afgedaan, ik rijk m je n laatste maal toequote:
Maakt het uit; water = water!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat dat niet de eems ? oww nee zijn allebei een rivier,zie ik net![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeee.......... dat ga je me niet vertellen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar goed als je mn hand niet wil accepteren heb je voor mij afgedaan, ik rijk m je n laatste maal toe[afbeelding][afbeelding]
en sjo is t maa netquote:
maakt niet uit, bij sommige mensen heb je aan een half woord genoegquote:
afmaken die hapquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
* NSB knop drukt, Neus blijft zuigen na herhaaldelijke handrijkingen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maakt niet uit, bij sommige mensen heb je aan een half woord genoeg![]()
is er nog taart ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
zo ik heb me onverwachte visite er maar eens uitgeschopt
Toch niet met stalen neusquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
zo ik heb me onverwachte visite er maar eens uitgeschopt
als je die neus ook op visite had gehad was de rest van zelf wel gaan lopenquote:
Lekkere Bavariarivier! JAMMIE!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
en sjo is t maa netmaar geef mij maar water wat in de brouwerij geweest is dan
![]()
neeeeheeeeeeeeeeeee geen bavariaquote:
Wat is NSB?quote:
ja natuurlijk ... neem maarquote:
Kom nou niet aan met Heineken of oranjeboom svp!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeeeheeeeeeeeeeeee geen bavariaen ook geen brand
nee, met van die lekkere puntlaarsenquote:
WEER een andere!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja natuurlijk ... neem maar
[afbeelding]
appelcitroenvlaaiquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja natuurlijk ... neem maar
[afbeelding]
Hou die knop dan maar altijd ingedrukt want zuigen blijft zo toch altijd!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Inodder het volgende:
* NSB knop drukt, Neus blijft zuigen na herhaaldelijke handrijkingen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef chas het volgende:
[..]
Hou die knop dan maar altijd ingedrukt want zuigen blijft zo toch altijd!![]()
hertog-jan,alfa,amstel wel goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Kom nou niet aan met Heineken of oranjeboom svp!![]()
NSBquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is NSB?
Ik heb het vage gevoel dat ik Imodder het niet meer kan vragen?
JAAAAAAAA dit is wel een leuk lijstje! Vooral dat Alfa, jammie!quote:
iets mis met zuigen danquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:38 schreef chas het volgende:
[..]
Hou die knop dan maar altijd ingedrukt want zuigen blijft zo toch altijd!![]()
Gewoon Dommelsch of Grolsch!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
Kom nou niet aan met Heineken of oranjeboom svp!![]()
had ik dat goed onthouden hequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
JAAAAAAAA dit is wel een leuk lijstje! Vooral dat Alfa, jammie!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef chas het volgende:
[..]
Gewoon Dommelsch of Grolsch!!![]()
[afbeelding]
erg veel heb ik toch niet te doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
WEER een andere!
Wat heb jij waanzinnig zitten bakken op je verjaardag??![]()
dommelsch ook lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef chas het volgende:
[..]
Gewoon Dommelsch of Grolsch!!![]()
[afbeelding]
hoi day ...neem een lekker stukkie vlaaiquote:
Je echt wel!quote:
Nee dankje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi day ...neem een lekker stukkie vlaai( hint )
Had je een wandelbuffet gemaakt voor je gasten? Lekker zelf pakken en inschenken?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
erg veel heb ik toch niet te doen
Er stond ook nog hint achterquote:
speciaal voor jou ... maaruh ( hint )quote:
idd... eigen drank mee nemen en zelf koffie zetten .. hahahquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:44 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Had je een wandelbuffet gemaakt voor je gasten? Lekker zelf pakken en inschenken?
HOHOHO mevrouwtje, kalm aan een beetje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:47 schreef chas het volgende:
[..]
Niks daarvan!
Dan negeren wij nog eerder jou, domme doos!![]()
Neem ook wat, je hebt toch zat in huis!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:42 schreef Gladys het volgende:
dommelsch ook lekkerjupi ook
![]()
fok ik krijg dorst![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is NSB?
Ik heb het vage gevoel dat ik Imodder het niet meer kan vragen?
Dat laatste is nog het ergste!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef Joohanna het volgende:
HOHOHO mevrouwtje, kalm aan een beetje!
In dit geval wordtt bij hen de NSB knop ingedrukt omdat ik niet leuk post. Zou ik dan mezelf niet bedoelen met dat "beppie"?
altijd hand in eigen boezem
hihihihi...... dat is het ware!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
idd... eigen drank mee nemen en zelf koffie zetten .. hahah
LOLquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
[afbeelding] knopje boven aan topic
Dus zo doe jij dat altijd met feestjes!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Joohanna het volgende:
hihihihi...... dat is het ware!
Heb je ze ook nog entree laten betalen?![]()
Nou, lekker dan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Read the fucking manuals!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Joohanna het volgende:
Ik ben nog niet zo handig met FOK. Mijn oprechte excuses.
ja als ik het open krijg hequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef chas het volgende:
[..]
Neem ook wat, je hebt toch zat in huis!![]()
![]()
Mag ook via mail hoor, plaats ik welquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo handig met FOK. Mijn oprechte excuses.
LOLquote:
je hebt die echt ingeduwdquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
Het is nu trouwens wel officieel bewezen dat Day zich niet goed inleest
Ik vind meel dan wel weer wat erg privequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag ook via mail hoor, plaats ik wel![]()
Meisje, lees dit goed!quote:
Ik niet, best gezellig hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind meel dan wel weer wat erg prive![]()
Daar heb ik toch heel geen tijd voor!quote:
Na al die NSB dreigementen ben ik gewoon ietwat terughoudend geworden.quote:
Stukken beter!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:53 schreef Joohanna het volgende:
LOL
Zal ik 'm speciaal voor jou er even uithalen en goed wassen met zeep.
Zo beter?
Is best koud hoor buitenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga maar even buiten roken en ontladen.
dan PM je m tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik vind meel dan wel weer wat erg prive![]()
Whoehahhaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:57 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga maar even buiten roken en ontladen.
ik ga wel wodka zuipenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:55 schreef chas het volgende:
[..]
Meisje, lees dit goed!
Je pakt de fles en plaatst die tussen je benen!
Dan pak je een licht-vochtige doek en draait met je goeie hand de dop eraf!
Mocht het een wijnfles zijn, dan vraag je het heel lief eventjes aan je buren!![]()
someone elses turnquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]doe nog eens indrukken dan
Ze was nogal snel weg
Oops, die staat hier nog uit!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
@ chas and @ Day accepteer ff inodder op msn
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:05 schreef Inodder het volgende:
gaat beugel pakken. Puntjuhje verwaarloosd je kroeg
![]()
hmmmmmmmquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:04 schreef chas het volgende:
[..]
Oops, die staat hier nog uit!!
Momentje ;-)
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:05 schreef Inodder het volgende:
![]()
Ik loop effe met je mee want ik heb ondertussen ook een droge keel gekregen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:05 schreef Inodder het volgende:
![]()
ja ja ik weet t sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen haar, over een uurtje mag je weer los
Maar ander plaatje gepaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:06 schreef chas het volgende:
[..]
Manu, waar is je plaatje??????????????
Goffer, wie heeft die gepikt?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tis me verjaardag ... eigen zuipen meenemen en zelf lopen ... lees je in
![]()
![]()
zelfregulering enzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja ik weet t sorry![]()
k doe al 23 uur lief[afbeelding]
Oei normaal lees ik best goe terug sollyquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
tis me verjaardag ... eigen zuipen meenemen en zelf lopen ... lees je in
![]()
![]()
Maak je niet druk, kan gebeuren joh!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oei normaal lees ik best goe terug solly![]()
[afbeelding]
ja vastquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:04 schreef chas het volgende:
[..]
Doe maar, wie weet helpt dat je arm ook nog een beetje!
![]()
![]()
![]()
Theedoekie werkt ook prima!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja vastpleur ik van trap,breek ik mijn arm en krijg dan wel eindelijk een mitella
hee ik heb er ergens nog 1,ff zoeken
Beter laat dan nooitquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
bij deze wil ik trouwens ook ff peter6000 feliciflappen
veels te kort manquote:
die ken ik nie ma toch vooruit wat zij zegdquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
bij deze wil ik trouwens ook ff peter6000 feliciflappen
Hoeslaken dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
veels te kort mandan heb ik mijn arm in mijn nek hangen
![]()
in de verbandtrommel zit er normaal wel 1 in, maar eh krijg je die zelf wel omquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
veels te kort mandan heb ik mijn arm in mijn nek hangen
![]()
Op het bommelplankie!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Inodder het volgende:
waar is bommels
Die denkt dat hij nog in staat is om nu nog een tweeling te kwekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Inodder het volgende:
waar is bommels
jeroen en mo zijn genomineerd de anderen zitten dus zowiezo in de finale. finale met 4 man dus 1 valt nog afquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen waarom Rik , Tijn en Sabrina de fintalisten zijn geworden kon daar voor gebeld worden ofzo
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen waarom Rik , Tijn en Sabrina de fintalisten zijn geworden kon daar voor gebeld worden ofzo
Ah zo !quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
jeroen en mo zijn genomineerd de anderen zitten dus zowiezo in de finale. finale met 4 man dus 1 valt nog af
die zijn NU NIET genomineerd ... dus die zitten zoiezo volgende week in de finale/ bij de laatste 4quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
zuchtquote:
we mochten t hier best over bb hebben als we er maar geen 2e cos van maakten en met al dat gezuig en sc tussendoor wordt t nooit n cos dus kunnen we volop over de streams en bb lullenquote:
zie ik eruit of ik zo'n trommel in huis hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
in de verbandtrommel zit er normaal wel 1 in, maar eh krijg je die zelf wel om
nee rook gewoon teveelquote:
normaal 1pakje per dag,sinds ik thuis zit... 2 pakjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
teveel roken kan niet. Te weinig wel![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
we mochten t hier best over bb hebben als we er maar geen 2e cos van maakten en met al dat gezuig en sc tussendoor wordt t nooit n cos dus kunnen we volop over de streams en bb lullen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is lastig. Misschien dat je als je te vaak zin hebt in een sigaretje beter even op de geraniumblaadjes kunt kauwen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
normaal 1pakje per dag,sinds ik thuis zit... 2 pakjes![]()
![]()
"gedogen"?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het moet hier wel een beetje een select gezelschap blijven, we gedogen Joohanna al, maar de rest krijgt toch echt eerst een ontgroening
kep geen geraniumsquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Misschien dat je als je te vaak zin hebt in een sigaretje beter even op de geraniumblaadjes kunt kauwen?![]()
als ik je gehavende lijf zie verwacht ik wel dat je tegenwoordig uitvoorzorg de complete iso gecertificeerde maxi koffer standaard bij je hebt jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
zie ik eruit of ik zo'n trommel in huis heb![]()
![]()
helemaal geen plantenquote:
daar heb ik een heel groot gebouw voor om de hoekquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
als ik je gehavende lijf zie verwacht ik wel dat je tegenwoordig uitvoorzorg de complete iso gecertificeerde maxi koffer standaard bij je hebt ja![]()
Ow maar een kattenstaart werkt ook heel rustgevend!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
helemaal geen plantenmijn katten vreten alles op
![]()
ga dan daar je mitella halenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
daar heb ik een heel groot gebouw voor om de hoek![]()
![]()
Don't you mess with me!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
ga dan daar je mitella halenje bent al bijna net zo dom als die neus
ik mag er geen om,dus zal hem daar ook niet mee krijgenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
ga dan daar je mitella halenje bent al bijna net zo dom als die neus
* Gladys wijst naar klodderquote:
Daar kun je tegenwoordig ook een collectieve zorgverzekering afsluiten die financieel erg gunstig eruit rolt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik mag er geen om,dus zal hem daar ook niet mee krijgenga morgen wel naar het kruidvat
Je bent nog een kwartier jarig!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
ik duik me bedje in ..... truste en sleepZZZzzzz![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
![]()
let is op daar ben ik al mee bezig sinds jij begonquote:
Ik ga maar eens een driehoekje indrukken, vervelende man!quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
let is op daar ben ik al mee bezig sinds jij begon![]()
Trustuh Schat ga je op je verjaardag al slapen nouquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:44 schreef puntoortje het volgende:
![]()
k had je ook nooit moeten vertellen van dat ding (misbruik wordt bestrafd hequote:Op dinsdag 14 november 2006 23:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een driehoekje indrukken, vervelende man!
Krijg je dan een ban?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
k had je ook nooit moeten vertellen van dat ding (misbruik wordt bestrafd he)
komt ze vanzelf wel achter en read the fucking faqquote:
Geen zin in, heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
komt ze vanzelf wel achter en read the fucking faq
Ik heb net geklikt...moet het toch wetenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb wel wat beters te doen
zoals? erg vlot post je ook niet doorquote:Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin in, heb wel wat beters te doen
Was CSI aan het kijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoals erg vlot post je ook niet door
en onder welke steen kom jij vandaan gekropen sv ben je ook al lang mee klaar tochquote:Op woensdag 15 november 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb net geklikt...moet het toch weten![]()
wanneer doe jij je sv-plicht?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
en onder welke steen kom jij vandaan gekropen sv ben je ook al lang mee klaar toch
Als ik net zoveel posts heb als jijquote:Op woensdag 15 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
wanneer doe jij je sv-plicht?
En ik was wow aan het spelen voor het eerst...TER_ING wat een mooi spel!
en WOW was mijn ideequote:Op woensdag 15 november 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
wanneer doe jij je sv-plicht?
En ik was wow aan het spelen voor het eerst...TER_ING wat een mooi spel!
ik deed het anderhalve maand geleden ook op 3500 postings dus kutexcuusquote:Op woensdag 15 november 2006 00:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik net zoveel posts heb als jij
WTF is WOW
Echt wel liefie!quote:
als je dat maar weetquote:
heb ik 3500 postings danquote:Op woensdag 15 november 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik deed het anderhalve maand geleden ook op 3500 postings dus kutexcuus![]()
World of Warcraft!
kutnewbeequote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef Inodder het volgende:
ik heb zelfs nog nooit n topic geopend
doe eens?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:18 schreef Inodder het volgende:
ik heb zelfs nog nooit n topic geopend
wat voor iets is dat?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik deed het anderhalve maand geleden ook op 3500 postings dus kutexcuus![]()
World of Warcraft!
ja, jij komt altijd met ideeen om mensen hier weg te jagenquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, jij komt altijd met ideeen om mensen hier weg te jagen![]()
http://www.wow-europe.com/en/quote:Op woensdag 15 november 2006 00:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat voor iets is dat?
Worms is ook echt lache tegen elkaar
heb ff snel gekeken maar word er nie veel wijzer van wat is t n shooterquote:Op woensdag 15 november 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.wow-europe.com/en/
Neuh massa role playing met vechten en quest en weet ik watquote:Op woensdag 15 november 2006 00:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb ff snel gekeken maar word er nie veel wijzer van wat is t n shooter
zeg k ben nog net niet zo gek als Ch@squote:Op woensdag 15 november 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
Steek hier je tong uit naar DAY
Post nu eens tubgirl klodder?
ben m al aan t downenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh massa role playing met vechten en quest en weet ik wat
we gaan een groep vormen, ice, ik , gladys ...je kan er ook bij heur![]()
toevallig ook the world is yourz ( twiy) versie?quote:
ga jij eerst maar lekker etenquote:
Wat mot je?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:59 schreef versabommie het volgende:
hallo!
* drukt nsb knop!quote:
Nee ik ga gladijs verlinken !quote:
Top ideequote:Op woensdag 15 november 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik ga gladijs verlinken !
wrom?quote:Op woensdag 15 november 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik ga gladijs verlinken !
Nou was ik te laatquote:Op woensdag 15 november 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
[Bericht 26% gewijzigd door Manu82 op 15-11-2006 01:20 (geen zin in bepaalde maatregelen) ]quote:Op woensdag 15 november 2006 01:17 schreef Manu82 het volgende:
ben je blij ?quote:
nu niet meer neequote:
Wat heb jij gelezen wat ik niet heb gelezen?quote:
weet ik niet ?quote:Op woensdag 15 november 2006 04:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat heb jij gelezen wat ik niet heb gelezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |