Pardon? Wat is dat voor drogreden? In plaats van dat je je eigen taalkundige kwaliteiten gaat verheerlijken kun je je beter minder druk maken om het feit dat sommige mensen nou eenmaal een voorkeur hebben voor een bepaalde instelling die overigens absoluut niks te maken heeft met linguistiek op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:10 schreef MREn het volgende:
Ja, wegens het feit dat het een klote-instelling is voor taalkundige losers.
Dat is niet "gewoon", tenzij je zo gestoord bent dat je de complete ASCII- of ANSI-tabel kunt opdreunen.quote:Op woensdag 15 november 2006 07:30 schreef MREn het volgende:
Gewoon alt-130 dus.
Dat dus. bokke instellingquote:Op woensdag 15 november 2006 07:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dat is ongelofelijk stom, krom en des microsofts
Als ik 'Er was...' wil tikken, dan doe ik dat, en dan wil ik gvd niet ér was...' krijgen.
Gewoon alt-130 dus.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niet "gewoon", tenzij je zo gestoord bent dat je de complete ASCII- of ANSI-tabel kunt opdreunen.
Of heb je zo'n schattig spieklijstje op de rand van je monitor geplakt?
ga ff door !quote:
Slotjesroepersquote:
Off-topic !quote:
Als je er vaak genoeg mee werkt blijft er vanzelf wat hangen. Of heb jij een spiekbriefje voor de naam van je collega's?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niet "gewoon", tenzij je zo gestoord bent dat je de complete ASCII- of ANSI-tabel kunt opdreunen.
Wel voor hun telefoonnummers.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Litpho het volgende:
Als je er vaak genoeg mee werkt blijft er vanzelf wat hangen. Of heb jij een spiekbriefje voor de naam van je collega's?.
Zoals je zelf zegt: een paar blijven er wel hangen. Dat zijn er dus ongeveer 5.. en ik gebruik geregeld maar NIET uitsluitend de volgende karakters: Ä, ä, á, é, è, ë, ï, Ö, ö, ó, Ø, ø, Æ, æ, Å, å, Ð, ð, Þ, þ .. en dan zit ik al op 20 karakters (en ik heb nog niet eens alle niet-standaard karakters opgenoemd die ik geregeld gebruik), die ik in een handomdraai tevoorschijn tover mbv VS Internationaal. Sorry, maar die ga ik echt niet uit m'n hoofd leren omdat MRen me anders een taalkundige loser vindt.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je er vaak genoeg mee werkt blijft er vanzelf wat hangen. Of heb jij een spiekbriefje voor de naam van je collega's?.
Je bent gewoon niet gemotiveerd genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef gday het volgende:
Sorry, maar die ga ik echt niet uit m'n hoofd leren omdat MRen me anders een taalkundige loser vindt.
Nee, want in tegenstelling tot sommige personen werk ik al een aardige tijd met pc's en vroeger had je niets anders dan die alt-codes (WP4, 5.2 enzo).quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef r_one het volgende:
[..]
mieruhneuker of is het mierenneuker?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef MREn het volgende:
Valt me op trouwens dat nog niemand heeft opgemerkt dat zo'n worm al enige jaren een apostrof heet, ik vraag me zelfs af of het in het Nederlands zelfs ooit apostrophe heeft geheten.
Je gaat nu twintig posts zeiken over het feit dat het woord in de franse spelling geschreven is in plaats van de nederlandse?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:01 schreef MREn het volgende:
Och, je kan het ook gewoon goed doen. Maar dat lijkt de huidge generatie niet erg te snappen.
Als je mijn naam verkeerd gaat schrijven ga ik ook mieruhneukuhquote:Op donderdag 16 november 2006 00:07 schreef MREn het volgende:
Nee, ik merkte het alleen op, HiDoHo begon met zeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |