abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43750635
eerste uitslag was binnen vandaag; die was iig goed. nu alleen nog uitslag van het uitstrijkje volgende week afwachten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:07:17 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43751231
Paar weken geleden weer het 5-jaarlijkse uitstrijkje ivm het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker..
Ik dacht: als ik er toch charmant bij lig doe dan gelijk ook ff een SOA uitstrijkje.

Was weer geweldig..... NOT. Het uitstrijkje voor het BO is ronduit pijnlijk als ze met zo'n soort borsteltje de binnenkant van je baarmoedermond even schrapen. Een SOA-uitstrijkje is een stuk minder pijnlijk.

SOA uitslag is er binnen een week en dat was een kwestie van de huisarts bellen en horen dat het goed was.

BO uitslag zou de huisarts met een week of 3 over bellen... en idd de huisarts belde...... dat er iets niet goed gegaan was en dat er een nieuw uitstrijkje gemaakt moet worden... ze bellen voor een nieuwe afspraak als ze de nieuwe formulieren van het bevolkingsonderzoek binnen hebben
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43960035
de dokter belde net zelf met de uitslag. das nooit zo best.....

de uitslag is pap 3b en ik moet morgen meteen naar de gynaecoloog
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43960067
dus ik ben helemaal in tranen zoals je zult snappen..... en knijp hem echt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:04:37 #81
97348 Matness
Matt about you
pi_43960128
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:01 schreef DarkElf het volgende:
de dokter belde net zelf met de uitslag. das nooit zo best.....

de uitslag is pap 3b en ik moet morgen meteen naar de gynaecoloog
ik heb even gegoogeld..
quote:
PAP 3a
Er worden licht afwijkende cellen gevonden; men spreekt soms ook van lichte of matige dysplasie.
Het advies is dan herhaling door de huisarts of verder onderzoek door de gynaecoloog. In dat laatste geval blijken bij de helft van de vrouwen de afwijkingen zo gering te zijn dat geen behandeling nodig is. De andere helft krijgt het advies voor een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals.

PAP 3b
De cellen zijn iets meer afwijkend dan bij een Pap 3a; men spreekt soms ook van ernstige dysplasie.
Verder onderzoek door de gynaecoloog is nu verstandig. De kans dat een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals wordt geadviseerd, is groter dan bij een Pap 3a.
ik kom hier toevallig langswaaien, maar wil je wel veel sterkte wensen met het onderzoek bij de gynaecoloog morgen!
pi_43960462
Jeetje DarkElf, wat een vervelend nieuws. Daar schrik je wel even van zeg .

*knuffel geeft*

En veel sterkte .
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 november 2006 @ 14:20:25 #83
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43960633
DarkElf, sterkte joh, ik ga heel hard duimen dat het meevalt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:28:38 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43960864
Heel veel sterkte DarkElf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43961186
Oei dat is rot Erg veel sterkte!!
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:07:39 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43962038
Shit DE... Ik zou me ook wezenloos schrikken.

Ook een dikke knuffel van mij.
pi_43962210
dank jullie wel (fijn even mijn ei kwijt kunnen)

de dokter belde toestraks terug, of ik even langs kom straks zodat we even rustig kunnen praten erover (ikke was helemaal van streek toen hij belde : dus heb de helft gemist) mijn gaat mee want die komt naar huis toe. (die had een hard huilende vrouw aan de lijn dus die sprong maar meteen in de auto)

en morgen moet ik dus in het ziekenhuis zijn. en gaat gelukkig ook mee.

Wel eng, ziekenhuis heeft al twee keer gebeld, dokter al drie keer, en ik moet vanmiddag komen en morgen meteen dus ik vind het wel erg veel haast zeg maar (ja dat is goed natuurlijk maar wel eng)

pffff ik vind het doodeng allemaal.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43964299
Shit DE Wat een nieuws
Wel goed dat jouw man direct naar huis kon komen en dat hij morgen meegaat naar het ziekenhuis. Zal toch wel een serieuze steun zijn kan ik me voorstellen.

Dikke
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:23:01 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43964542
Wat een schrik DE. Maar goed dat er zoveel vaart achter zit. Laten we hopen op een gunstig verloop.

Nog even over mijn laatste bezoek aan de poli tbv. het HPV-vaccinonderzoek:
alles zag er weer goed uit, kreeg een uitstrijkje plus weer een prik, de laatste. Nu word ik nog 2,5 jaar lang gemonitord (2x per jaar maar). Ik vroeg of ik HPV had (want daar ben ik natuurlijk op getest), maar het is een dubbelblind onderzoek en ze kon me dus niets vertellen. En ik ben ook wat wijzer over het onderzoek; er wordt dus onderzocht of het zinvol is om het vaccin ook aan vrouwen van 26 jaar of ouder toe te dienen. Z zijn immes vrijwel allemaal seksueel actief (geweest) en in 80% van de gevallen besmet met HPV. Onderzoek heeft al wel uitgewezen dat vrouwen waarbij al onrustige cellen zijn geconstateerd (vanaf pap 2 dacht ik) geen baat meer hebben bij het vaccin omdat het virus zich dan al op celniveau bevindt. Nou, ingewikkeld verhaal...
Maar ik hoop dat door dit vaccin in de toekomst het merendeel van alle baarmoederhalskankers voorkomen wordt!
pi_43964976
DE..wat vervelend nieuws...zal voor je duimen dat naar nader onderzoek het allemaal meevalt.

* zend positieve energie DE's kant op *
pi_43971061
Hey meis, ik heb je even gemaild

Sterkte morgen.
#geen
pi_43971286
Heel veel sterkte DE!
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:23:40 #93
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43972471
Heel veel sterkte!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_43972695
thenks allemaal

vanavond nog even met mijn naar de huisarts gegaan en die heeft duidelijk uitgelegd wat de uitslag was en hoe het allemaal in elkaar steekt.

ik werd er iig niet vrolijker van, hij was een stuk serieuzer dan ik hoopte dat hij zou zijn (ja dom misschien )

maar goed, morgen dus naar het ziekenuis, gelukkig met

vanavond even lekker uit eten geweest samen, even zinnen verzetten is wel zo fijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43972773
Sterkte *KNUF*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_43973129
doen alle meisjes dit? of een paar vrouwen die wat zekerder willen zijn?

het lijkt me wel raar om elke 5 jaar met je benen wijd te liggen voor zon dokter die dr een beetje in gaat zitten wroeten
pi_43973155
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:43 schreef LoggedIn het volgende:

het lijkt me wel raar om elke 5 jaar met je benen wijd te liggen voor zon dokter die dr een beetje in gaat zitten wroeten
Ik doe het elk jaar...
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:46:17 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43973184
quote:

Na het 30e jaar wordt iedere vrouw opgeroepen, 1 keer in de 5 jaar. Je hoeft niet, maar het wordt niet voor niets gedaan. Kleine moeite om heel veel erger te voorkomen.
pi_43973200
quote:

Voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker worden vrouwen in de leeftijd van 30 tot en met 60 jaar om de vijf jaar uitgenodigd om kosteloos een uitstrijkje te laten maken bij hun huisarts. Vrouwen worden uitgenodigd in het jaar dat ze: 30, 35, 40, 45, 55 en 60 jaar worden.

Maar je kunt natuurlijk te allen tijde om een uitstrijkje verzoeken.
En waarom is dat raar? Het is niet vreemder dan bijv. in de tandartsstoel liggen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 21:42:29 #100
71384 Urnie
.... is een zij
pi_43975263
Sterkte morgen DE.
I wish I were you, so I can be friends with me...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')