abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46799618
Momenteel zit ik te wachten op een telefoontje van de HA.
Ik moest nog bellen voor de uitslag van mijn uitstrijkje.
Momenteel konden ze alleen lezen in de computer dat ik door moet naar de Gyn.
Alleen konden ze op dat moment niet de papieren vinden met de reden waarom.

Onbewust maak ik me druk lees alles door enz.

Dus ik moet vandaag nog horen....waarom
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:01:12 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46800208
He jakkes Jolene, kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit. Hadden ze beter even niets kunnen zeggen tot ze je het hele verhaal konden vertellen. Nu ga je je mss van alles in je hoofd halen terwijl dat mss niet nodig is.

Sterkte met wachten.
pi_46803789
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Jolene, kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit. Hadden ze beter even niets kunnen zeggen tot ze je het hele verhaal konden vertellen. Nu ga je je mss van alles in je hoofd halen terwijl dat mss niet nodig is.

Sterkte met wachten.
Ze hebben net gebeld.
getest op 3a, door verwijzijng naar de Gyn ligt vanmiddag klaar.
Dus morgen een afspraak maken.
  donderdag 1 maart 2007 @ 13:03:46 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46803941

Ik heb even snel gegoogled en kwam dit tegen:
Pap 3a
Lichtafwijkende cellen (Helft van de vrouwen heeft geen behandeling nodig en meeste andere een lichte)

Maar ja, leuk is anders.
Hopelijk kan je snel terecht.
pi_46804105
Als het niet binnen de drie weken lukte dan HA bellen gaat zij een afspraak maken.
Mmmm, fijn is anders.
Heb het ook gelezen, weet je wat ik vind met die informatie kun je gewoon geen ene ruk.

Maar ja, volgens de HA zal het vast wel een virus zijn...
  donderdag 1 maart 2007 @ 19:30:18 #231
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_46817684
Hoeft niet hoor . Bij een groot deel van de vrouwen met 3a zie je dat het daarop volgende uitstrijkje weer normaal is. Bij een aantal infecties zie je ook dat er dan vaak 3a uitkomt.

Nog niet meteen zorgen maken hoor, al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_46826605
Ik moet morgen voor de 1e x omdat ik 30 ben geworden
01-08-2008
pi_46838171
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:54 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik moet morgen voor de 1e x omdat ik 30 ben geworden
Ik hoop dat het is meegevallen.

Ik heb voor 15 maart nu een afspraak staan bij de Gyn.

Dank je Leah, onbewust maakte ik me gisteren echt heel druk.
Maar gisteren bij het ophalen van de verwijsbrief kwam de HA nog op me afgelopen en zei maak je niet druk hoor is vast alleen maar een virus.

We wachten af
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:20:08 #234
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_46876430
Succes en sterkte DE en Jolene.

Ik weet niet of mijn verhaaltje hierbij kan, maar ik ben 9 februari bij de huisarts geweest vanwege vocht vasthouden in de benen, om een lang verhaal kort te maken, hij voelde ook aan mijn buik en stuurde me meteen door na het ziekenhuis. Daar na een echo werd ik van een uroloog naar een gynaecoloog gestuurd en ineens van bij de huisarts zitten voor mijn benen zat ik een paar uur later bij de gyn voor een uitstrijkje wat ik dus nog nooit gehad had.

Ik vond het heel eng, maar uiteindelijk viel het me mee, ze stelde me erg op mijn gemak en nam de tijd, ook nog een inwendige echo gehad. Er blijkt een gezwel van 20 tot 25 centimeter in mijn baarmoeder te zitten en de dinsdag erop moest ik weer terugkomen. Nou die dinsdag wilde de gyneacoloog ook weer een inwendige echo doen, die van daarvoor was een co-assistent, en ik moest een afspraak maken voor een CT-scan. Ze gaf me eigenlijk 3 opties, in het gunstigste geval is het een vleesboom waarbij alleen een stukje van de baarmoeder weggehaald zou kunnen worden en ik in de toekomst eventueel nog kinderen zou kunnen krijgen, in een ander geval was het de eierstok die er dan uit zou moeten en in het derde geval zou het iets bijzonders kunnen zijn wat kwaadaardig was.

Nou ik was doodsbang eigenlijk en heb vorige week een CT-scan gehad en alles maar nu blijkt dat die gynaecoloog op vakantie is en pas 7 maart weer terugkomt. En niemand die er verder naar wilde kijken, ik zit nu dus 7 maart al bijna een maand in onzekerheid en weet dus nog steeds niks, behalve dat ik deze maand geopereerd wordt.

OT: Uitstrijkje en inwendige echo's voelden niet altijd prettig, maar het viel me al met al erg mee.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:32:10 #235
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46876820
pff wat een verhaal..waarom moeten die uitslagen altijd zolang op zich laten wachten he..ik werk in t ziekenhuis en kan zoiets gelukkig altijd intern regelen maar als gewoon patient zijnde ben je toch altijd de pineut he..
ik hoop dat je n goede uitslag krijgt! hoe oud ben je als ik vragen mag? ik begrijp dat je nog geen kinderen hebt?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 16:12:08 #236
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_46879767
Nee, ik ben 26. En ik ben eigenlijk niet nog met het krijgen van kinderen bezig, maar wil liever ook niet dat die keuze voor me gemaakt wordt. Ik zou toch graag ooit kinderen willen.

Moet trouwens ook nog de uitslag van het uitstrijkje hebben.
De Madrid al cielo
pi_46898305
La_Guiri,

Wat een verhaal. Ik wens jou ook veel sterkte.
Maar een maand wachten pfff.
7 maart is woensdag heel veel succes laat je weten hoe het afloopt.
pi_46898396
het is idd ontzettend vervelend dat die uitslagen zolang op zich laten wachten, al snap ik het wel.

maar goed dat maakt het niet minder vervelend en veel te spannend soms...

sterkte voor iedereen trouwens, heb net even alles bijgelezen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Vis een optie? zondag 4 maart 2007 @ 10:51:11 #239
70532 loveli
N
pi_46899316
Ik gok erop dat beide topics bij TS bekend zijn, maar voor andere geinteresseerden zet ik ze er toch nog even op. Wat een van de opbeurendste dingen is die ik daar las: het overgrote deel van de vrouwen met CIN III zou ook zonder behandeling nooit kanker krijgen.

[INFO] Baarmoederhalskanker
Uitstrijkje al 3 jaar niet goed...
crap in = crap out
pi_47311750
Ik ben vandaag geweest.
Ik dacht nogmaals een uitstrijkje te krijgen...immers ik heb pap3a.
Maar ik kreeg meteen een colposcopie.

woensdag belt ze me hier over.

Verder gaan ze nog testen op HPV-virus.
Deze uitslag laat wat langer op ze wachten..
pi_47539946
Uitslag HPV virus en onrustig cellen.
we hebben besloten om meteen een Lisexcisie( Met behulp van een gloeiende lis wordt het afwijkende weefsel weggeschraapt. Meestal gebeurt dit onder plaatselijke verdoving.)te doen en niet eerst drie maanden te wachten.

4 april eerst een gesprek en dan hoor ik waneer ik geholpen wordt.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 14:22:37 #242
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_47830099
Jeetje, wat spannend allemaal Jolene. Ik vind die spanningen toch wel zo vreselijk. Ik wens je veel sterkte.

Ik ben inmiddels geopereerd op 21 maart en ben net 2 dagen thuis, toen ik wakker werd van de 3 uur durende operatie bleek dat ze de tumor goed konden verwijderen zonder mijn baarmoeder en eierstokken mee te nemen, dus dat was al een opluchting. Het ding had trouwens het formaat van een voetbal .

Ik had veel bloed verloren en heb 4 dagen morfine toegediend gekregen via epiduraal, daarna toen dat eruit ging viel alles even tegen. Heb een enorm litteken en voordat ik woensdag naar huis mocht kwam de gynaecologe nog bij me, want ze had de uitslag en het is goedaardig!! Toen kwamen de tranen na al die weken in spanning te hebben gezeten, nu is het een kwestie van herstellen. BEn toch heel blij dat het allemaal zo gelopen is, het had namelijk zo makkelijk anders kunnen uitpakken.
De Madrid al cielo
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:21:51 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_47832364
Jeejte Jolene, ik lees het nu pas. Wat een rotuitslag.

En La_Guiri! Jeetje joh, wat was dat ding groot!
pi_47834746
sterkte jolene met de lis die eraan zit te komen. t zijn spannende tijden nietwaar op die manier...

en La_guiri, ik lees het ook pas nu maar wat een verhaal zeg. en gelukkig dat het goedaardig was wat ze verwijderd hebben (en zo groot idd ) sterkte met je herstel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47853841
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef La_Guiri het volgende:
Jeetje, wat spannend allemaal Jolene. Ik vind die spanningen toch wel zo vreselijk. Ik wens je veel sterkte.

Ik ben inmiddels geopereerd op 21 maart en ben net 2 dagen thuis, toen ik wakker werd van de 3 uur durende operatie bleek dat ze de tumor goed konden verwijderen zonder mijn baarmoeder en eierstokken mee te nemen, dus dat was al een opluchting. Het ding had trouwens het formaat van een voetbal .

Ik had veel bloed verloren en heb 4 dagen morfine toegediend gekregen via epiduraal, daarna toen dat eruit ging viel alles even tegen. Heb een enorm litteken en voordat ik woensdag naar huis mocht kwam de gynaecologe nog bij me, want ze had de uitslag en het is goedaardig!! Toen kwamen de tranen na al die weken in spanning te hebben gezeten, nu is het een kwestie van herstellen. BEn toch heel blij dat het allemaal zo gelopen is, het had namelijk zo makkelijk anders kunnen uitpakken.
Meid, wat fijn dat het goedaardig was.
En dat de keuze niet voor je is gemaakt of wel of geen kinderen.
Moet je nog op controle.
pi_47853848
BE, das de reden dat ik even uit het tweede streepje ben.
Een zwangerschap was nu even iets wat uitgesteld moest worden.
na de lis geeft ze als alles goed is vanzelf wel weer groen licht.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:38:26 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_47856117
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 14:22 schreef La_Guiri het volgende:
Het ding had trouwens het formaat van een voetbal .
Mijn hemel.... dat dat kán...
En wat idioot dat dat pas aan het licht kwam toen je dikke benen had...
Heftig hoor. Sterkte met je herstel, het klinkt als een forse operatie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_47859782
Doet me denken aan dit verhaal:
Cyste weggehaald: 9 liter!!!
pi_48008534
niks poliklinisch, gewoon dagopname.
15 mei naar narcotiseur, hierna een oproep dus het duurt nog even en daarna nog 4 maanden wachten voor een controle...
pi_48009413
na 4 maanden voor controle? is dat een controle uitstrijkje? of controle na de ingreep?

spannend allemaal jolene.. wel lang wachten nog of niet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')