En nu ben ik dus in een keer 10 kilo lichter... en weeg ik nog amper 50 kilo... al m'n kleren zijn in 1x te groot, echt zo raar!!!!
Wie kent iemand die ook zo'n grote cyste had? Ik kan het nog steeds haast niet geloven dat ie 9 liter was!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door PiperMaru op 09-09-2003 20:15]
quote:Je kleren te klein??
Op dinsdag 9 september 2003 20:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben net terug van het ziekenhuis, waar ik vrijdag geopereerd ben. Ze hebben een eierstokcyste weggehaald met een inhoud van ruim 9 liter!!!! Die cyste zat er dus waarschijnlijk al jaren maar is nooit echt erg opgevallen, tot ik ben gaan afvallen, terwijl die cyste steeds groter werd... Ik ben toen toch maar naar de huisarts gegaan, die ervoor gezorgd heeft dat ik snel geopereerd kon worden. Helaas moest ook mijn rechtereierstok worden verwijderd, maar met 1 eierstok kan ik gelukkig ook nog zwanger worden.En nu ben ik dus in een keer 10 kilo lichter... en weeg ik nog amper 50 kilo... al m'n kleren zijn in 1x te klein, echt zo raar!!!!
Wie kent iemand die ook zo'n grote cyste had? Ik kan het nog steeds haast niet geloven dat ie 9 liter was!!!!
quote:Dat heb ik toen ook gezien, te erg voor woorden
Op dinsdag 9 september 2003 20:11 schreef E_Motion het volgende:
Wel op discovery een keer een docu gezien over iemand met een tumor van 90 kilo
Is ondertussen weer allemaal goedgekomen, maar het heeft veel tijd gekost.
quote:te groot, foutje, al verbeterd.
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Duna het volgende:[..]
Je kleren te klein??
Ze hebben op mijn verzoek een polaroid gemaakt van het ding (toen ie verwijderd was) en dat is zoo ranzig!!!
quote:gadverdamme
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:
Ik zag laatst iets over een cyste van over de 100kg. En omdat in een cyste random cellen groeien zat er zelfs haar en tanden in. Weet niet meer waar precies.
quote:postuh! postuh!
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef PiperMaru het volgende:[..]
te groot, foutje, al verbeterd.
Ze hebben op mijn verzoek een polaroid gemaakt van het ding (toen ie verwijderd was) en dat is zoo ranzig!!!
quote:Een cyste is een blaas gevuld met vocht (of bloed, of talg, of vet, er kunnen zelfs tanden en botten in zitten).
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef Stokvis het volgende:
ff, een cyste is toch een goedaardig gezwel?
quote:posten!
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef PiperMaru het volgende:[..]
te groot, foutje, al verbeterd.
quote:Was onder etenstijd
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef CreativeMind het volgende:[..]
gadverdamme
quote:haha kep geen scanner maar ik zal zien wat ik kan doen
Op dinsdag 9 september 2003 20:18 schreef CreativeMind het volgende:[..]
postuh! postuh!
quote:webcam, digicam...
Op dinsdag 9 september 2003 20:19 schreef PiperMaru het volgende:[..]
haha kep geen scanner maar ik zal zien wat ik kan doen
quote:Ik heb weleens mensen gezien (op tv) die ook cystes of blaasjes oid hadden die vol zaten met kleine wormpjes brrrr!
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef CreativeMind het volgende:[..]
gadverdamme
Leuk boek voor dit soort ranzige troep is Pathology, van Rubin!
quote:Ja, of wat er was gebeurd als dat ding opengegaan was en opeens die 9 liter inhoud (wat dat ook mag zijn) in je buik terecht was gekomen...
Op dinsdag 9 september 2003 20:19 schreef Sanne het volgende:
Wat een geluk dat je ging afvallen. Anders was je er waarschijnlijk nog lang niet achter gekomen en wie weet hoe groot die cyste dan was geworden.
quote:I know... daar was ik de laatste drie weken (toen ik wist dat ie er zat maar ik nog niet geopereerd was) ook erg bang voor!
Op dinsdag 9 september 2003 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ja, of wat er was gebeurd als dat ding opengegaan was en opeens die 9 liter inhoud (wat dat ook mag zijn) in je buik terecht was gekomen...
quote:He?? Hoe kan dat? Kun je dat uitleggen? Zat er dan ineens een enorme bult op je onderbuik ofzo?
Op dinsdag 9 september 2003 20:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ze hebben een eierstokcyste weggehaald met een inhoud van ruim 9 liter!!!! Die cyste zat er dus waarschijnlijk al jaren maar is nooit echt erg opgevallen, tot ik ben gaan afvallen
Manono weet niet echt veel van cystes
"gelukkig hebben we de foto's nog" Zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |